28.08.20, 11:15
Dzień dobry, wystąpił u mnie pewien problem, który bardzo mnie niepokoi. W zeszłym miesiącu po stosunku wystąpiło delikatne plamienie, ale od razu ustąpiło i pomyślałam, że wynikło z jakiegoś uszkodzenia mechanicznego. Później miałam normalną menstruację (trwa u mnie 6 dni, występuje co 28 dni z małymi 1 lub 2-dniowymi wahaniami). W tym miesiącu, dwa dni po zakończeniu menstruacji wystąpiły plamienia, ale samoistnie, nie z powodu stosunku. Trwały trzy dni... Do ginekologa udało mi się umówić dopiero za tydzień, a bardzo się martwię... Jaki może być powód? Jestem panikarą i od razu myślę o najgorszym. Ciąża wykluczona, nie przyjmuję żadnych środków antykoncepcyjnych, mam 28 lat. Pozdrawiam
Obserwuj wątek
    • dagmara9 Re: Plamienia 26.09.20, 23:44
      u mnie plamienia występowały po pigułkach antykoncepcyjnych i postanowiłam ostatecznie używać wyłącznie błony dopochwowej caya, ale ty piszesz, że nie używasz w ogóle antykoncepcyjnych środków. Zatem tylko ginekolog

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka