Dodaj do ulubionych

animacja...

IP: *.chello.pl 28.12.01, 11:02
Mam takie wielkie pytanie... Czy ktos w Polsce poza mną
i jeszcze trzema osobami, ktore znam, oglądał może taki
serial animowany jak "Gargoyles"? Tylko nie mówcie mi,
że animacja jest be, bajeczki dla dzieci, albo, że
animacja to tylko japońska, a wszystko inne do dupy.
Szukam psychopatów, ktorzy tak jak ja kochają Goliatha,
Elisę, Demonę, Xanatosa i całą resztę i ożywają
naprawdę dopiero po zachodzie słońca!
Obserwuj wątek
    • mikolaj7 Re: animacja... 28.12.01, 12:13
      Gość portalu: An-Nah napisał(a):

      > Mam takie wielkie pytanie... Czy ktos w Polsce poza mną
      > i jeszcze trzema osobami, ktore znam, oglądał może taki
      > serial animowany jak "Gargoyles"? Tylko nie mówcie mi,
      > że animacja jest be, bajeczki dla dzieci, albo, że
      > animacja to tylko japońska, a wszystko inne do dupy.
      > Szukam psychopatów, ktorzy tak jak ja kochają Goliatha,
      > Elisę, Demonę, Xanatosa i całą resztę i ożywają
      > naprawdę dopiero po zachodzie słońca!

      animacja japonska jest, moim zdaniem, beznadziejna...
      ale te "Gargoyles" cos mi sie kojarza... o czym to bylo mniej
      wiecej?

      • Gość: An-Nah Re: animacja... IP: *.chello.pl 28.12.01, 12:41
        Spieszę z wyjaśnieniami, dla ciebie i ewentualnych
        kolejnych osób, którę to przeczytają: Jest to serial
        animowany, disneyowski (ale bynajmniej nie dla dzieci)
        o istotach, które w dzień kamienieją, a ożywają dopiero
        po achodzie słońca. Przed tysiącem lat an sześć tych
        istot został rzucony czar, zamieniający jej w kamień aż
        do czasu, gdy zamek, którego nie udało im się obronić
        "znów dosięgnie chmur". W XX wieku multimiliarder
        kupuje zamek i ustawia go na dachu drapacza chmur w
        Nowym Jorku. Serial laczy w sobie fantasy, sensację i
        sf i zdobył w USA dość sporo wielbicieli, w Polsce
        niestety znają go jedynie nieliczni, nie był emitowany
        w naszej telewizji, ale posiadacze kablówki mogą go
        znać z telewizji niemieckiej lub (jak ja) włoskiej.
    • Gość: Anka Re: animacja... IP: 62.148.86.* 28.12.01, 14:16
      widzialam, ale we wloskiej telewizji RAIUNO, i pare odcinkow w niemieckiej, w
      Polsce nie udalo mi sie znalezc na zadnej ze stacji TV. Animacja jest z
      gatunku : X-men New generation, albo Batman przyszlosci, doskonala wyrazna
      kreska. A jesli chodzi o sam film, bardzo mi sie podobal, ciekawy pomysl i
      calkiem sensowna tresc.
      A o animacji japonskiej nie powiem be, widzialam ostatnio Ghost in the shell i
      jestem zachwycona. Pozdrawiam
    • eldea Re: animacja... 02.01.02, 17:22
      A ja wlasnie uwazam ze Disney jest be - najlepszy
      przyklad: koniec z dystrybucja filmow Miazakiego. Tego
      o czym piszesz nie widzialam i nie mam ochoty ogladac.
    • Gość: Dilvish Re: animacja... IP: 192.168.1.* 02.01.02, 18:36
      Widziałem fragmenty w niemieckiej TV, a fragmenty bo niestety językiem Geothego
      nie władam. Serial wyglądał naprawdę fajnie, czego najlepszym przykładem jest
      że go zapamiętałem. A nawiązując do wypowiedzi Anki, też widziałem Ghost in the
      shell - świetny film, gorąco polecam. Tak wogóle to anime nie jest takie złe,
      myśle oczywiście o tym dla dorosłych. Niestety SailorMoon, czy DragonBall jakoś
      do mnie nie przemawia. Ach, niezwykle zabawne jest też hentai - czyli anime-
      porno ;-)

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka