Dodaj do ulubionych

Microgynon 21 a cera ?

30.04.04, 16:18
Czy Microgynon 21 może wpływać negatywnie na cere i owłosienie (mam
skłonności do trądziku i większej ilości włosków)? Lekarka mi go przepisała,
bo przy pigułkach z 20mg ethynylestradiolum miałam cały czas bóle brzucha jak
na okres. W mojej rodzinie były żylaki dlatego też stwierdziła, że
Microgynon, który jest lekiem 2 generacji będzie dla mnie najlepszy. Co wy o
tym sądzicie? Microgynon będzie dobry czy może polecacie coś innego?

I w czym pigułki 2 generacji są gorsze od tych 3?
Obserwuj wątek
    • a.kopiko1 Re: Microgynon 21 a cera ? 08.07.04, 21:05
      Szczerze Ci powiem, że te pigułki II generacji są nawet lepsze od tych z III
      generacji, bo są przy nich mniejsze szanse na tą chorobę zakrzepową krwi. Sama
      brałam Microgynon, ale zrezygnowałam, bo chcę zastrzyk. Wiesz może ile hormonów
      ma microgynon, bo nie mam już ulotki a wyleciało mi z głowy.
        • mazarb Re: Microgynon 21 a cera ? 30.07.04, 09:31
          kwestia reakcji jakichkolwiek tabletek antykoncepcyjnych to raczej kwestia
          organizmu. U mnie niestety Microgynon wywołał lawinę trądziku na twarzy a
          przede wszytkim na dekolcie i plecach i to just podczas brania pierwszego
          opakowania. Teraz po 7 miesiącach przerwy wszystko się zagoiło ale mój organizm
          długo się nie mógł opamiętać.W mojej "karierze" brała Diane 35, Femoden i
          Microgynon. Teraz zaczynam Mercilon i nie wiem jak to będzie.
    • kawka74 Re: Microgynon 21 a cera ? 31.07.04, 18:50
      Oprócz tego, że po Microgynonie zaczęłam tyć, to cera zrobiła mi się kryształowa smile serio serio
      I między innymi dlatego żałuję, że muszę piguły odstawić sad znowu zaczną się krosty, krostki i krosteczki...
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka