Dodaj do ulubionych

Code Armani

19.03.06, 22:38
Szukalam na forum cos o tych perfumach, niestety niewiele udalo mi sie
znalezc:( Czy ktos orientuje sie od kiedy oficjalnie bedzie u nas ten zapach?
A moze ktos juz wachal? Mam nadzieje, ze to nie kolejny banal, podobny do
tysiecy innych...
Obserwuj wątek
    • forevermore79 Re: Code Armani 20.03.06, 09:55
      Sam zapach podobny jest lekko do Aliena (jasmin), czy Pure Poison, wyraznie
      czuc w nim kwiat pomaranczy. Poprawna, mocniejsza od innych zapachow Armaniego
      kompozycja- choc dziwie sie, czemu ma premiere wiosna- sprawdzilaby sie
      bardziej w sezonie jesien-zima.
      Wachalem juz dawno temu, od przedstawicieli- wiec moze wrazenia teraz beda inne.
      Premiera juz teraz- we wszystkich sklepach pojawi sie w ciagu nadchodzacych
      tygodni, jest tez promowany w prasie ("Twoj Styl" itd.)- poczytaj o nim tez na
      stronie sephora.pl.
      Pelna nazwa to Armani Code, czasem takze z dopiskiem Donna, calkiem ladny
      flakon.
      Tu byl watek newsowy:
      forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=15707&w=35114674&a=35114674
      Pozdrawiam serdecznie!
      • saturnzreturn Re: Code Armani 20.03.06, 10:16
        No flakon jest bardzo ładny...taki w stylu japońskim kenzowaty ;)...Chyba już
        wiem czemu zmieniono nazwę męskiej wody z black code na code...to poto aby
        pasowało do damskiej wersji...damskie black code jakoś mało kobieco by
        brzmiało ;)
    • forevermore79 Re: Code Armani 20.03.06, 11:52
      Armani zmiane nazwy tlumaczyl tym, ze polowa nowych, meskich zapachow ma w
      sobie dopisek "Black" :-). I ze niektorym z czasami niewolnictwa sie kojarzylo
      (poprawnosc polityczna w USA).
      Ale Twoj argument tez ciekawy- normalnie dopisek Black Code powinien oznaczac,
      ze trzeba wlozyc cos formalnego np. smoking- a to sie przeciez tyczylo tylko
      mezczyzn :-)


    • forevermore79 Re: Code Armani 31.03.06, 10:48
      Powachalem jeszcze raz, wzialem probki przy zakupie. Flakon nadal mi sie
      podoba, choc wiadomo, ze na reklamie wyglada lepiej.
      Sam zapach- mocny jak na Armaniego, ciezkawy, ale w sumie lekko toporny-
      uderzeniowa dawka jasminu, wanilii, kwiatu pomaranczy- jakby zlepic Aliena,
      Hypnose, JPG i Pure Poison w jedna calosc :-).
      Dla przypomnienia reklama:
      www.douglas.de/DGKategorieSectionView.process?KategorieID=005800&Action=loadKategorie&page=04
      Wykorzystuje cover znanego hitu :-)
    • elve Re: Code Armani 31.03.06, 20:58
      dziś wąchałam - ojojoj, to juz było i to ile razy! przesłodzone Amarige? to
      najbardziej narzucające się mi skojarzenie, ale wszystkie wcześniejsze też.
      ulepek, nie dla mnie. szkoda, bo flakon fajowski :)
      --
      * Forum Czechy
      ** ER
          • rawita Re: Code Armani 02.04.06, 19:58
            Specjalnie wybrałam się dzisiaj, żeby go powąchać i dramat! Zdecydowanie
            największe rozczarowanie ostatnich miesięcy. Jaśmin, ale jakiś taki
            nijako-mulący. Jaśminowy Alien zyskuje na mojej skórze i godziny na godzine, a
            Code wprost przeciwnie, początkowo tylko nijaki, potem staje się nie do
            zniesienia. Może mi się wydaje, ale chyba przebija w nim jakaś brzoskwinia.
            Sztuczna i mdła.
            • homyk Re: Code Armani 02.04.06, 22:06
              rawita napisała:

              > Specjalnie wybrałam się dzisiaj, żeby go powąchać i dramat! Zdecydowanie
              > największe rozczarowanie ostatnich miesięcy. Jaśmin, ale jakiś taki
              > nijako-mulący. Jaśminowy Alien zyskuje na mojej skórze i godziny na godzine, a
              > Code wprost przeciwnie, początkowo tylko nijaki, potem staje się nie do
              > zniesienia. Może mi się wydaje, ale chyba przebija w nim jakaś brzoskwinia.
              > Sztuczna i mdła.

              Właśnie, miałam bardzo podobne odczucia porównując Code i Alien. Zapach Muglera
              hipnotyzuje cały czas, Armani muli słodyczą.
              Na marginesie - nie spodziewałam się, że Code będzie podobny do Aliena.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka