Dodaj do ulubionych

prawnicy .....

IP: *.tpnet.pl / *.tpnet.pl 28.04.05, 21:35
serwisy.gazeta.pl/kraj/1,34308,2679011.html
Obserwuj wątek
    • aands Re: prawnicy ..... 29.04.05, 01:42
      Dziwisz sie????PRZECIEZ CALA POLSKA JEST TAK SKONSTRUOWANA!!!!!!!!!!
      • Gość: waterman Re: prawnicy ..... IP: *.internetdsl.tpnet.pl 29.04.05, 09:16
        Niedokładnie tak jest. Nie można mówić, że cała Polska..., że wszyscy...
        osobiście nigdy w życiu nie czułem obowiązku załatwiac czegokolwiek za
        cokolwiek. Nikt też nie próbował wymusić na mnie czegokolwiek i kiedykolwiek.
        Może to też jakieś uogólnienie ale tak jest i tak będzie. Sam jestem prawnikiem
        i mam do czynienia służbowo z różnego rodzaju adwokatami, prokuratorami,
        sędziami i radcami. Jeżdżę jedenastoletnim Audi-kiem, mieszkam w wynajętmym
        mieszkaniu w bloku spółdzileczym i stać mnie na parę ksiażek w miesiącu, prasę,
        dobre wino. I na razie starczy. Tak też żyje wielu z moich znajomych prawników,
        no może koleżanka notariuszka zdecydowanie lepiej ale nie zazroszczę. Patologia
        jest jednak wszędzie dookoła i w wymiarze sprawiedliwości, organach ścigania,
        służbie zdrowia itd. Może dla mnie na szczeście, bo mam dzięki temu pracę.
        Pozdrawiam wszystkich wałbrzyszan - były wałbrzyszanin.
        • aands Re: prawnicy ..... 30.04.05, 02:12
          Gość portalu: waterman napisał(a):

> Niedokładnie tak jest. Nie można mówić, że cała Polska..., że wszyscy...
          > osobiście nigdy w życiu nie czułem obowiązku załatwiac czegokolwiek za
          > cokolwiek. Nikt też nie próbował wymusić na mnie czegokolwiek i kiedykolwiek.
          > Może to też jakieś uogólnienie ale tak jest i tak będzie. Sam jestem
          prawnikiem
          >
          > i mam do czynienia służbowo z różnego rodzaju adwokatami, prokuratorami,
          > sędziami i radcami. Jeżdżę jedenastoletnim Audi-kiem, mieszkam w wynajętmym