Gość: kc IP: *.tpnet.pl / *.tpnet.pl 28.04.05, 21:35 serwisy.gazeta.pl/kraj/1,34308,2679011.html Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
aands Re: prawnicy ..... 29.04.05, 01:42 Dziwisz sie????PRZECIEZ CALA POLSKA JEST TAK SKONSTRUOWANA!!!!!!!!!! Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: waterman Re: prawnicy ..... IP: *.internetdsl.tpnet.pl 29.04.05, 09:16 Niedokładnie tak jest. Nie można mówić, że cała Polska..., że wszyscy... osobiście nigdy w życiu nie czułem obowiązku załatwiac czegokolwiek za cokolwiek. Nikt też nie próbował wymusić na mnie czegokolwiek i kiedykolwiek. Może to też jakieś uogólnienie ale tak jest i tak będzie. Sam jestem prawnikiem i mam do czynienia służbowo z różnego rodzaju adwokatami, prokuratorami, sędziami i radcami. Jeżdżę jedenastoletnim Audi-kiem, mieszkam w wynajętmym mieszkaniu w bloku spółdzileczym i stać mnie na parę ksiażek w miesiącu, prasę, dobre wino. I na razie starczy. Tak też żyje wielu z moich znajomych prawników, no może koleżanka notariuszka zdecydowanie lepiej ale nie zazroszczę. Patologia jest jednak wszędzie dookoła i w wymiarze sprawiedliwości, organach ścigania, służbie zdrowia itd. Może dla mnie na szczeście, bo mam dzięki temu pracę. Pozdrawiam wszystkich wałbrzyszan - były wałbrzyszanin. Odpowiedz Link Zgłoś