Dodaj do ulubionych

Dach- bud Litewska

IP: *.lubin.dialog.net.pl 19.11.07, 21:44
Dzisiaj dach -bud obniżył ceny do 4920/ m2
Cena skłania do poważnego rozważenia tej inwestycji
Czy ktoś słyszał skąd taka cena? - nie znam dewelopera ktory oferuje metraż
50 m2 po 4920 po takiej cenie.
Co sądzicie ?
Obserwuj wątek
    • Gość: Dawid Re: Dach- bud Litewska IP: 78.133.168.* 20.11.07, 08:53
      Pojedź, zobacz, posłuchaj opinii i .... może nie dasz sie nabić w
      butelkę ;-)

      A ceny obniżył w tym bloku bo za wcześniejsze nie spraedał prawie
      żadnego mieszkania.

      To tak jakbyś wystawił dziurawe buty na wystawie w sklepie za 500zł
      (zostal oczywiście wyśmiany), potem obniżył cene do 450zł i ogłaszał
      jaką to świetną promocje zrobileś... Śmiech na sali


      Proponuje porównac je z innymi w rejonie psiego pola
        • spooner Re: Dach- bud Litewska 20.11.07, 17:08
          ..tyle ze zwrocic uwage nalezy na pewien szczegol - osiedle
          wilanowskie ma termin realizacji II kwartal 2009 podczas gdy budynek
          dachbudu na litewskiej (podobno) juz stoi.
          • Gość: Dawid Re: Dach- bud Litewska IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.11.07, 14:24
            Trafna uwaga, tym bardziej że poprzednie budynki na "wilanowskim"
            mają średnio 3 miesięczne opóźnienie (nie twierdze że tu tak będzie,
            ale to o czymś świadczy)

            Budynek na Litewskiej stoi (na 100%, widze go codziennie ;-)), teraz
            tynkują i malują, pewnie najpóźniej na wiosne będzie oddanie
      • kaczka306 Re: Dach- bud Litewska 20.11.07, 15:59
        To myslisz ze mam sie jeszcze wstrzymac z kupieniem teraz u nich mieszkania,bo
        martwie sie ze pozniej juz nie bedzie wolnych?? Nie wiem co mam zrobic moze
        jeszcze poczekam do stycznia?
        • Gość: Dawid Re: Dach- bud Litewska IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 21.11.07, 14:30
          Drożej na pewno nie będzie, raczej będzie taniej, więc jak cie
          nie "ciśnie" to bym poczekał, przynajmiej do czasu aż już bedą
          gotowe te mieszkanka, obejrzysz i podejmiesz decyzję... ale istnieje
          ryzyko (raczej male, ale zawsze) że do tego czau je sprzedadzą.....
          chociaż wątpie aby było wielu entuzjastów tego "cudu architektury" ;-
          )
          • tompiast Re: Dach- bud Litewska 22.11.07, 19:00
            Witam,
            dzisiaj się dowiedziałem, że dlatego dach bud obniżył ceny, gdyż
            grunt na którym stoi budynek ma użytkowanie wieczyste tylko do
            2030r.i dlatego idzie mu tak opornie sprzedaż.
            Pozdrawiam
            • Gość: tik Re: Dach- bud Litewska IP: *.internetdsl.tpnet.pl 23.11.07, 08:27
              Wiele inwestycji Dachbudu ma użytkowanie wieczyste gruntu i jakoś
              nie przeszkadzało to w podnoszeniu ich cen wcześniej (np.
              Miłostowska do 2028r). Po wygaśnięciu użytkowania wieczystego gruntu
              w przypadku osiedla mieszkaniowego miasto w zasadzie i tak nie ma
              innego wyjścia niż przedłużenie go na kolejny okres.
              W trakcie "bumu" jakoś nikt nie zwracał uwagi na takie szczegóły, a
              teraz wybór jest na tyle duży, że żeby coś sprzedać trzeba
              zaoferować wyższy standard lub niższe ceny od konkurencji.
              Sprzedaż nowego bloku nie idzie Dachbudowi bo nie ma popytu i nikomu
              teraz nie idzie. I jeśli sytuacja taka się utrzyma będą kolejne
              obniżki.
              Powstało tylu nowych developerów, nadszedł czas weryfikacji. Ci
              którzy mają za duże koszty zbankrutują. Dlatego odradzam kupowanie
              teraz mieszkań za poziomie dziury w ziemi bo można się niedoczekać
              wybudowania, jest wystarczająco dużo inwestycji na ukończeniu.
              • kaczka306 Re: Dach- bud Litewska 23.11.07, 09:13
                Ja własnie sie tak wtopilam u jednego developera ze obiecuje od miesiaca ze
                zacznie budowe a tu krzaki jak byly tak sa.Wplacilismy na konto 10000 i dzwonie
                do niego ze chce zrezygnowac z rezerwacji i zeby wyplacil pieniadze a on na to
                ze mozemy spotkac sie w sadzie no to sie spotkamy!!!Teraz bedziemy wiedziec ze
                kupic mieszkanie to takie ktore jest juz wybudowane albo chociażby w połowie!!!!
              • tompiast Re: Dach- bud Litewska 23.11.07, 18:36
                Witam,
                ale nie wszytkie banki chcą kredytować taką nieruchomość z
                użytkowaniem wieczystym np. 2030r., ewentualnie do tego tylko czasu,
                a to oznacza krótszy okres i wyższe raty.
    • Gość: mat Re: Dach- bud Litewska IP: *.wroclaw.dialog.net.pl 27.11.07, 20:18
      tak obniżył 4800 za metr mieszkania na poddaszu...a dach z blachy
      reszta z itonga....wszystko słychać i jak deszcz pada to wali jak
      pod strzechą......zapomnijcie o tych mieszkaniach te domy wyglądają
      jak by były wybudowane na chwilę (np. dla powodzian itp...) a
      napewno z kiepskich matereiałów....ale już mieszkanie na 1 p. to
      chcą 6000,- rzałosne.....nic nie sprzedadza....tym bardziej że
      recesja w stanach odbija się na całym świecie...
      • Gość: Tuptek Re: Dach- bud Litewska IP: *.static.korbank.pl 27.11.07, 22:46
        Na jakim poddaszu? masz złe informacje,obniżka dotyczy całego budynku. jeśli
        kogoś stać na 6000 tys za metr to niech kupuje w centrum. Za te pięniądze co w
        centru masz w Dach budzie 20 metrów większe mieszkanie. Każdego wybór i tyle. a
        zanim zaczniesz robić prowokacje na forum,to zerknij proszę do słownika i
        sięgnij do wiarygodnych źródeł swoich informacji. Pozdr.
        • Gość: mat Re: Dach- bud Litewska IP: *.wroclaw.dialog.net.pl 28.11.07, 10:37
          AKTUALIZACJA 26.11.2007r.
          Cena:


          parter : 2p.ok.48m2 - 5605zł -8%= 5 157 zł+7% VAT = 5 518 zł
          brutto/1m2
          1p.ok.37m2 - 6175zł -8%= 5 681 zł+7% VAT = 6 078 zł
          brutto/1m2

          I piętro :2p.ok.50m2 - 6175zł-8%= 5 681 zł+7%VAT = 6 078 zł
          brutto/1m2
          4p.ok. 85m2 - 6175zł-8%= 5 681 zł+7%VAT = 6 078 zł
          brutto/1m2

          poddasze :
          4p.ok.91m2- 4845zł-8%= 4 457 zł+7%VAT = 4 769 zł
          brutto/1m2

          Dodatkowo można zakupić:

          Garaż indywidualny o pow. ok. 32 m2 (na dwa samochody)
          cena 700 zł + 22% VAT= 854,00zł brutto /1m2 (ok. 28 tys.zł/ 1 szt.)

          Komórka lokatorska o pow. około 1,95 m2
          cena ok. 3200 zł brutto/1szt.


          • Gość: jot Re: Dach- bud Litewska IP: *.internetdsl.tpnet.pl 28.11.07, 11:04
            Aktualne cejny z Litewskiej przeklejone w tej chwili ze strony
            dachbudu:
            1- pokojowe - ok.33 m2 5 060zł+7% VAT = 5 414 zł brutto za 1m2
            2- pokojowe - ok. 50m2 - 53 m2 4 600zł+7% VAT = 4 922 zł brutto
            za 1m2
            3- pokojowe - ok. 64 m2 4 600zł+ 7% VAT= 4 922 zł brutto za 1m2

            mat ty już może nic nie pisz, wkleiłeś ceny z Miłostowskiej a wątek
            jest o litewskiej
      • fido1979 Re: Dach- bud Litewska 27.11.07, 23:02
        Gość portalu: mat napisał(a):

        > tak obniżył 4800 za metr mieszkania na poddaszu...a dach z blachy
        > reszta z itonga....wszystko słychać i jak deszcz pada to wali jak
        > pod strzechą......zapomnijcie o tych mieszkaniach te domy
        wyglądają
        > jak by były wybudowane na chwilę (np. dla powodzian itp...) a
        > napewno z kiepskich matereiałów....ale już mieszkanie na 1 p. to
        > chcą 6000,- rzałosne.....nic nie sprzedadza....tym bardziej że
        > recesja w stanach odbija się na całym świecie...

        Ale tutaj piszemy o Litewskiej a nie Miłostowskiej.
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka