Dodaj do ulubionych

Program "WITAJ"

15.05.05, 23:17
Pytanie mam czysto techniczne, z góry dziękuję za odpowiedź. Marzec był moim
pierwszym miesiącem w programie i miałam zamówienie za 100 pkt, tak samo jak
w kwietniu. Nie wiem jak do tego podejść w maju, gdyż przystępując do
programu, warunkiem otzymania nagród było uzbieranie zamówienia za 100 pkt, w
miesiącu, jak więc będą liczone punkty w maju, skoro obowiązywać będą dwa
katalogi? Czy zamówienie z katalogu 6, a złożone jeszcze w maju będzie
zsumowane z punktami z zamówienia z katalogu 5?
Ewa
Obserwuj wątek
          • ewula_p Re: Program "WITAJ" 21.05.05, 20:39
            Dzięki za odpowiedź. Tylko sama już nie wiem, trochę żałuję, że się zapisałam,
            bo wciąz jest coś nie tak. Najpierw musiałam jechac drugi raz do siedziby, żeby
            się zapisać, bo... akurat zepsuł się systaem i coś tam nie mogły wpisac w
            komputerze. W kwietniu w zamówieniu miałam dostać dwa balsamy dla dzieci, a
            dostałam samoopalacze, jak odbierałam paczkę, mówię do pani, że ja tego nie
            zamawiałam, a ta bąknęła "przecież tu jest pani nazwisko" (pokazując pudełko).
            Pomijam fakt, że one zawsze są nieuprzejme. Zależało mi na gratisowym perfumie
            Giordani, ale mimo, że miałam zamówienie na ponad 100 pkt, nie dostałam go.
            Teraz złożyłam zamówienie za ponad 200 pkt., mam do odbioru w poniedziałek,
            ale, sprawdziłam w internecie, nie dostanę ani kuferka, ani zestawu Freya. Jest
            mi przykro, bo czuję się oszukana.
            Ewa
            • scool Re: Program "WITAJ" 21.05.05, 21:59
              ewa, musisz sie uzbroic w cierpliwość niestety. Z kuferkami jest tak, że mają
              być po 16.06. Jeśli nie odbierzesz go do końca czerwca - firma przysyła do domu
              za friko. Z frey'ami nie powiem, pewnie znowu coś brakło. Powiedz kobieto gdzie
              się zaopatrujesz i coś się zrobi z "bąkami" wink
              • ewula_p Re: Program "WITAJ" 22.05.05, 00:21
                >Powiedz kobieto gdzie się zaopatrujesz i coś się zrobi z "bąkami" wink


                Dzięki za odpowiedź. Z "bąkami", tzn. z czym? Bo nie łapię?
                A jeszcze zapomniałam dodać, wkurza mnie ten cały bałagan, dostałam pocztą
                kopię tego druku co się wypełnia wstępując, nie wiem jak się dokładnie nazywa,
                tyle, że NIE SWOJĄ !!! A kobiety, której wogóle nie znam, ani jej sponsorki,
                też nie znam.
                • scool Re: Program "WITAJ" 22.05.05, 14:05
                  Wstępując powinnać otrzymać kopię "WNIOSKU", można to odesłać do biura obsługi i
                  kazać sobie przysłać prawidłową.
                  p.s.
                  z "bąkami" - chodziło mi, gdzie realizujesz zamówienia, w oddziale, filii bądź w
                  biurze. Jeśli robią "bąki" gadaj wink
                  • ewula_p Re: Program "WITAJ" 23.05.05, 00:19
                    No więc kopii wniosku nie dostałam, a wstąpiłam w marcu. Tę o której pisałam
                    dostałam niedawno pocztą i oddałam ją, gdy byłam składać zamówienie. Teraz
                    czekam na swoją.
                    Nie wiem na 100%, ale wydaje mi się, że to jest filia (Kraków, ul. Mazowiecka),
                    a paczki z zamówieniami są przywożone następnego dnia. Tera zjuż wiem, że
                    mogłam złożyć reklamacje, tylko nie wiem, czy nie jest za późno, no i zależało
                    mi na ilości punktów, tylko teraz to sama nie wiem po co, skoro i tak nie
                    dostaję gratisów.
                    Swoją drogą to wygodne: dostanę gratis, jesli złożę zamówienie za 100 pkt, ale
                    zapomniano dodać "o ile firma się wywiąże i będą dostępne wszystkie zamówione
                    kosmetyki". Czy to taki sposób, żeby nie dawać jednak gratisów?! Dała się
                    złapać, a teraz jej nie damy czegośtam i nie będzie miała 100 pkt. Damy jej za
                    miesiąc, a to już się nie liczy!
                    • zorina Re: Program "WITAJ" 23.05.05, 11:40
                      W takiej sytuacji aż mnie korci, zeby zapytać: Gdzie jest Twój sponsor??? Kto
                      Cię wpisał??? Ta osoba ma OBOWIĄZEK wszystko Ci dokładnie wytłumaczyć i pomóc
                      pozałatwiać wszystkie formalności i reklamacje. To co dla ciebie jest nowością
                      i "czarną magią" dla konsultantów jest oczywiste i dużo prostsze, bo już wiedzą
                      gdzie, co i jak.
                      Skontaktuj się ze swoim sponsorem, a jeśli to też osoba "jeszcze zielona" to ze
                      swoim liderem bądź dyrektorem. Kontakty do nich masz na swojej fakturze. Umów
                      się na spotkanie i poproś o wszystkie wyjaśnienia.
                      I czytaj dokładnie wszystkie materialy które dostajesz od firmy, i zagladaj na
                      stronę Oriflame - tam zawsze wszystko jest opisane: co, kto i za co może
                      dostać. A jeśli czegoś nie rozumiesz to patrz punkt1 smile czyli telefon do
                      sponsora.

                      Oczywiście tu na forum też chętnie Ci pomożemy smile ale pamiętaj o "drodze
                      urzędowej" wink

                      Jeśli chodzi o reklamacje, to możesz je złożyć do 21 dni od daty wystawienia
                      faktury.
                      W Krakowie na 100% jest Filia.
                      Jeśli chodzi o wszelkie progi punktowe, to głównie Tobie zależy na tym żeby je
                      osiągnąć i dostać "cośtam" więc to TY musisz tego pilnować. To normalna rzecz w
                      handlu, ze towar się sprzedaje, a jak się sprzedaje, to czasem się
                      wyprzedaje... Na druku zamówienia jest cos takiego: "W przypadku chwilowego
                      braku niektórych produktów proszę o uzupelnienie mojego zamówienia tak, aby
                      jego Łączna wartość PP wynosiła: ........ ( i tu podajesz ile chcesz mieć pp)"
                      Jesli zamawiasz przez intrnet to jest jeszcze prościej, bo od razu widzisz co
                      jest a czego nie ma i możesz coś dopisać, zeby mieć potrzebne pp. Ale to jest
                      Twoja decyzja, nikt z firmy sam cię niczym na siłę nie bedzie "uszczęśliwiał"

                      Mogłabym tak jeszcze długo pisać, ale od tego masz sponsorów smile a pozatym
                      dziecko mi się obudziło...

                      Generalnie pamiętaj, że najłatwiej jest narzekać, ale uczymy się na własnych
                      błędach, a problemy są po to żeby je rozwiązywać. Wiec życzę powodzenia !!!
                        • nicol.lublin Re: Program "WITAJ" 23.05.05, 18:18
                          wklejam:

                          Drogi Konsultancie!

                          Marzec przyniósł nam wiele emocji związanych z rekordowym zainteresowaniem
                          kampanią sponsorską. Nie spodziewaliśmy się, że aż tyle osób pełnych entuzjazmu
                          i chęci działania skorzysta z możliwości oferowanych przez Oriflame. Dziękujemy
                          Ci za pasję, energię i zaufanie, którym nas obdarzasz. Zapewniamy, że dołożymy
                          wszelkich starań, aby sprostać Twoim oczekiwaniom. Ogromne zainteresowanie
                          klientów kosmetykami Oriflame to zasługa Twoich umiejętności i zaangażowania.
                          Nie byliśmy w stanie przewidzieć, że pojawią się chwilowe trudności logistyczne
                          związane z ograniczoną dostępnością produktów. Aby ta sytuacja nie
                          przeszkodziła Ci w rozwoju, gdy właśnie otwierają się przed Tobą nowe,
                          fantastyczne perspektywy, zmieniliśmy zasady Programu Witamy i kilku marcowych
                          promocji:

                          Marcowy Program Witamy
                          Jeżeli jesteś nowym konsultantem i obawiasz się, że nie zakwalifikujesz się do
                          Programu Witamy w marcu, chociaż złożyłeś zamówienia na co najmniej 100 PP, ale
                          z powodu braków otrzymałeś tylko część produktów? Nie martw się! Rozpoczniesz
                          Program Witamy i otrzymasz prezenty, jeśli:
                          1. w marcu zrealizujesz zamówienia z dostępnej oferty za co najmniej 50 PP,
                          2. brakujące produkty ze swojego zamówienia odbierzesz w kwietniu.

                          Przykład:
                          W marcu:
                          - złożyłeś zamówienia za 100 PP
                          - otrzymałeś produkty za 78 PP
                          (brakujące punkty 22 PP)

                          W kwietniu:
                          - odbierz zamówione w marcu produkty za 22 PP - otrzymasz wtedy wszystkie
                          prezenty z pierwszego etapu Programu Witamy: tusz do rzęs Giordani Gold,
                          wygodną torbę i firmowy segregator!

                          Pamiętaj!
                          Jednocześnie w kwietniu zrealizuj zamówienia za co najmniej 100 PP z
                          kwietniowej oferty, by ukończyć drugi etap Programu Witamy i otrzymać kolejny
                          prezent - perfumowaną wodę toaletową Giordani Gold za 1 zł!


                          • zorina Re: Program "WITAJ" 23.05.05, 22:36
                            Nicol, a właśnie że mam rację! I co więcej, ty też ją masz smile))

                            Po prostu ja pisałam tak ogólnie, nie tylko pod kątem marca...
                            Zmyliło mnie stwierdzenie: " Czy to taki sposób, żeby nie dawać jednak
                            gratisów?! Dała się złapać, a teraz jej nie damy czegośtam i nie będzie miała
                            100 pkt. Damy jej za miesiąc, a to już się nie liczy!" To sugeruje, że nie
                            załapała się nawet na ten "przeprosinowy program".

                            Sama miałam w swojej strukturze konsultantkę, która ze 120pp zamówienia dostała
                            całe 22pp sad i też się nie załapała, bo nie przypilnowała tych 50pp. Tyle, że
                            tej mojej na tym nie zależało.

                            I nadal podtrzymuję: od tego jest sponsor, żeby wytłumaczył i pomógł, ale sami
                            musimy pilnować swojego biznesu.
                      • albicilla Re: Program "WITAJ" 23.05.05, 18:15
                        Zorino - pytanie wyjęłaś mi z ust. Powtórzę jednak za Tobą :
                        "Gdzie jest sponsor?".
                        Ewulo_p - Twoje słowa -"Dała się złapać, a teraz jej nie damy czegośtam i nie
                        będzie miała 100 pkt. Damy jej za miesiąc, a to już się nie liczy!"- są
                        niezgodne z rzeczywistością - jak to dałaś się złapać ? - nie miałaś ochoty i
                        woli wejścia do Oriflame ? Ktoś Cię zmusił?
                        Gwoli jasności - Program WITAMY jest ważny wówczas gdy co miesiąc , czy teraz
                        co 3 katalogi wykupisz po 100pp , czyli 3x 100pp .
                        Jeśli w którymś miesiącu tego nie zrobisz , wypadasz.
                        Pretensje miej do swojego sponsora .
                        • albicilla Druga strona medalu 23.05.05, 18:28
                          Sponsoruję on - line.
                          Wysyłam umowy i nie mogę doczekac sie ich zwrotu , abym mogła je szybko zanieść
                          do oddziału w Poznaniu i aby kredyt był szybko uruchomiony. Wreszcie dostaję
                          oczekiwany list , a w nim tylko 1 szt. wniosku- z reguły jest to oryginał.
                          Dzwonię, piszę , mailuję , odzywam się na gg - i czekam.
                          2 część wniosku wreszcie przychodzi , pod koniec miesiąca , albo w drugim
                          miesiącu , albo wcale.
                          Tłumacę że program Witamy rozpoczynamy w miesiącu rejestracji - nowa
                          konsultantka budzi sie np. pod koniec 2 miesiaca i ma pretensje ,że się nie
                          załapała. Nie dotyczy to tylko mojej 1 linii.
                          Informuję ,iż na odległość najłatwiej porozumiewać mi się poprzez gg -
                          przesyłam informacje i zero , ZERO, reakcji a czasami tylko "oki" i cześć.
                          Czasami pyta mi się ktoś po co się wtrącam, jeśli nie jestem sponsorką - czyli
                          odbiera mnie jako intruza.
                          Z doświadczenia też wiem ,iż osoby , z którymi jestem w kontakcie , rozwijają
                          się i są zadowolone.
                          Sukcesy odnoszą te , których nie trzeba namawiać - piszę lub mówię załap się na
                          WITAMY- załapują się , bo są korzyści , może wejdziesz do Klasy Biznes-
                          wchodzą - bo są korzyści, idź na szkolenie - idą - bo są korzyści.
                          Trzeba sie wiec zastanowić czy chcę i czego chcę, a nie tylko wyłapywac
                          potkniecia czy minusy, bo to tylko droga do zniechecenia.
                          • ewula_p Na zakończenie... 23.05.05, 23:36
                            Ja zaczęłam, więc pozwólcie, że ja zakończę małym podsumowaniem.
                            Serdecznie dziękuję za wszystkie wypowiedzi, pewnie przydały się one nie tylko
                            mnie, no i od tego też chyba jest forum.
                            Sprawa się wyjaśniła. Przepraszam za te słowa, które niektóre z Was cytowały,
                            pisałam to pod wpływem emocji, więc troszkę może za ostro, wybaczcie.
                            Oczywiście wszystkie macie rację, a mianowicie:
                            - to moja wina, że nie dopilnowałam i nie kazałam uzupełnić zamówienia do
                            wymaganej ilości punktów (zależało mi akurat na perfumie, chciałam go dać mamie
                            z okazji Dnia Mamy)
                            - zmylił mnie w tym wszystkim cytowany przez jedną z Was mail, oraz, nie wiem,
                            jak to napisać, żeby już nic nie namieszać. Na stronie internetowej sprawdzałam
                            za ile punktów mam zamówienie, kliknęłam na "historię faktur" i wtedy wyświetla
                            się taka lista, w pierwszej rubryce jest numer faktury, a w drugiej wartość PP.
                            Zasugerowałam się tą podaną tam wartością punktową, a jak się okazało, gdy
                            kliknęłam aby obejrzeć szczegółowo konkretną fakturę, w spisie podane są też
                            kosmetyki, których nie otrzymałam, bo nie było na stanie i nie są wliczone do
                            wartości cenowej, ale są podane do wartości punktowej! Mam nadzieję, że dobrze
                            to opisałam, że nikt mnie teraz opatrznie nie zrozumie. Tak więc w m-cu
                            kwietniu tak naprawdę zabrakło mi chyba 2 pkt do 100, a w m-cu maju chyba 4
                            pkt. do 200. Gdybym dostała choć o jeden kosmetyk więcej, z tych których dla
                            mnie zabrakło, to bez problemu przekroczyłabym próg.
                            - moja sponsorka wszystko już wyjaśniła, mam "najgorszy" rodzaj sponsorki, tzn.
                            swoją własną teściową, z rodziną nie powinno sie robić interesów, na dodatek na
                            odległość, mieszkamy dośc daleko od siebie.
                            Jeszcze raz wszystkim dziękuję,
                            pozdrawiam i życzę miłego zbliżającego się długiego weekendu
                            Ewa
                            • ewula_p Re: Na zakończenie... 23.05.05, 23:47
                              ŻEL O 80% ZAWARTOŚCI ALOESU 9.92 0 5
                              >>KOSMETYCZKA 7.62 0 2
                              OK SZAMPON/ŻEL POD PRYSZNIC 10.69 0 5
                              KREM SAMOOPALAJĄCY DO CIAŁA 27.69 55.38 13
                              VISIONS LONG LASH MASCARA BLACK ONYX 6.08 6.08 3
                              PASKI DO MANICURE 3.77 3.77 1
                              SILK KREM DO RĄK 4.54 0 2
                              Razem 65.23 31

                              Przytoczyłam tutaj kawałek zamówienia, zeby pokazać o co mi chodzi. Podana jest
                              kwota 65,23 zł i to się zgadza, ale suma puk. jest 31, i to już nie jest
                              prawda, bo przeciez zapłaciłam kosmetyków za 17 pkt., tamtych pozostałych
                              14pkt. nie ma.
                              No chyba, że znów coś pokręciłam.
                              Ewa
                            • zorina Gdzie można sprawdzić pp 23.05.05, 23:58
                              Oj nie tak szybko... wątek się ładnie rozwinął, i tak jak napisałaś, może się
                              przydać nie tylko tobie, więc pozwolę sobie na jeszcze jedną informację wink

                              Ja do historii faktur prawie wcale nie zaglądam, więc nawet nie wiem co tam
                              dokładnie pokazują. Dużo szybciej można sprawdzić aktualne pp po prostu
                              w "koszyku".
                              Mamy taką możliwość również składając zamówienie. Przed ostatecznym
                              zatwierdzeniem, w "Weryfikacji" widzimy ile rzeczy jest w brakach i na ile pp
                              bedzie nasze zamówienie zrealizowane. Zawsze można wtedy dać "Wstecz" i dopisać
                              conieco. Można tak "przetwarzać i cofać aż do skutku, czyli aż osiągniemy tyle
                              pp ile chcemy. Wtedy też widzimy czy wchodzą nam prezenty itp gratisy. Dopiero
                              tak sprawdzone zamówienie "zatwierdzamy".

                              Nie wiem, czy to dla ciebie było jasne, ale wiem, że wiele nowych osób ma z tym
                              problemy na początku, dlatego te wyjaśnienia.

                              Cieszę się że u ciebie już wszystko się wyjaśniło i zarazem współczuję
                              tylu "nieszczęść" na początku współpracy. Rzeczywiście trochę się tego
                              skumulowało... Dlatego życzę ci żeby teraz było już tylko lepiej smile)))

                              • ewula_p Re: Gdzie można sprawdzić pp 24.05.05, 00:34
                                Tytuł wątku miał sugerować zakończenie moich perypeti, ale oczywiście jeśli
                                komuś coś się nasunie w tej kwesti, to byłoby miło, gdyby dopisał swą myśl, dla
                                innych.
                                Ja nie składałam zamówienia przez internet, jedynie sprawdzam punkty, czytam o
                                kosmetykach i takie tam. Ty zamawiasz przez internet? Nie ma z tym problemów?
                                Interesuje mnie to bardzo, bo jazda z zamówieniem przez pół miasta jest dla
                                mnie ciut uciążliwa, więc będe wdzięczna za kilka informacji.
                                • albicilla Re: Gdzie można sprawdzić pp 24.05.05, 09:46
                                  Po pierwsze nie przepraszaj, bo nie ma za co .Uważam,że to forum ma
                                  nam ,konsultantkom pomóc i dlatego dzielimy sie informacjami.
                                  Zamawianie prze internet jest bardzo proste .Wchodzisz na stronę
                                  www.oriflame.pl/index.jhtml
                                  Klikasz na Klub Oriflame i logujesz się , pojawia się "Zamówienie uproszczone"
                                  Przejrzyj sobie promocje i bieżący katalog . Dorzucajac do koszyka zwróć uwagę
                                  na ilość sztuk , bo czasami , gdy poprawiasz , dublują się ilosci sztuk ,
                                  wówczas zapisz sobie wszystko na kartce , wyczyść do zera i zamów jeszcze raz.
                                  Nie zapomnij wpisać miejsca odbioru - bo możesz odbierać w oddziale , czy
                                  filli , , a możesz zamówić też z dostawą do domu , z tym ,ze za kredytową
                                  płacisz 10 zł a za gotówkową/kurierską - 2 zł
                                  • ewula_p Zamawianie przez internet 25.05.05, 01:30
                                    Dzięki za wskazówki. Wiem gdzie i jak złożyć zamówienie na stronie Oriflame,
                                    jednak interesuje mnie opinia tych z Was, które tak zamawiają. Jak to wygląda
                                    od strony technicznej i praktycznej, czy nie ma z tym problemów, pomyłek, itp.
                                    Pozdrawiam
                                    Ewa
                                    • dpniewska Re: Zamawianie przez internet 25.05.05, 11:59
                                      Ja praktycznie od poczatku zamawiam przez internet (od pazdiernika 2004) nie
                                      mialm nigdy zadnych problemow, a przynajmniej wiedzialam od razu co jest w
                                      brakach, co objete backorder, ile mam punktow i kiedy bedzie paczka. Jeszcze
                                      nigdy mi sie nie zdazylo zeby bylo inaczej niz efekt koncowy formularza i
                                      szczerze polecam ta metode zamawiania. Pozdrawiam serdecznie!
                                        • albicilla Re: Zamawianie przez internet 27.05.05, 09:47
                                          To oznacza ,że towar w oczekiwaniu, są braki .
                                          Czyli gdy się pojawi w sprzedazy możesz go kupić po cenie korzystnej dla
                                          Ciebie, ale musisz potwierdzić chęć zakupu , bo towr nie jest dodawany
                                          automatycznie do zamówienia , czy wysyłany automatycznie.
                                          Możesz też z niego zrezygnować.
                                          Przykład coś w kat.nr6 jest w promocji - Ty to zamówiłaś , ale zamówienie nie
                                          może być zrealizowane , bo towar "wyprzedał się zbyt szybko"- jest szansa ,że
                                          się pojawi , ale nie wiadomo kiedy.
                                          Można go kupić w kat nr 7 , ale bez promocji - ty jako osoba mająca go w
                                          zamówieniu jako backorder , możesz go kupić po cenie z kat.6.
                                          Trochę skomplikowanie to zrobiłam , ale mam nadzieję ,że sens załapałaś.

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka