Dodaj do ulubionych

problem z zamówieniem

25.06.07, 10:14
JAk jest u was z nowym programem ori ? Bo kiedy próbuje złożyć zamówienie
wyskakuje mi stronka z napisem:
!Session Expired
!Your session has expired.
Obserwuj wątek
    • justa_79 Re: problem z zamówieniem 25.06.07, 10:51
      wiele funkcji nie działa poprawnie, myślę, że to jeszcze trochę potrwa, zanim
      dojdą do ładu z nowym systemem. zmiany, które udało mi się obejrzeć, są
      niestety na minus - gorsza funkcjonalność i czytelność.
    • fuegoo Re: problem z zamówieniem 25.06.07, 11:10
      też miałam ten problem...ale po kolejnej próbie już się udało...ale tylko
      połowicznie...

      bo potem pokazało mi, ze koszyk jest pusty, wiec wpisałam jeszcze raz
      zamówienie...i cały czas widniało to nowe, jak przyszło co do czego to sie
      okazało, że wszystko mam podwójnie...a opcja "usuń" też nie działała...
      • zorina Re: problem z zamówieniem 27.06.07, 05:47
        Też słyszałam, że nie ma tej opcji, ale teraz się zalogowałam i jest.

        Ja z kolei mam inny problem. Ciągle wyskakują mi komunikaty: "zbyt długo trwała
        nieobecność w serwisie...". Gdziekolwiek wchodzę, cokolwiek chcę otworzyć,
        często nawet na etapie logowania tongue_out

        Myślę, że jeszcze sporo cierpliwości trzeba, zanim wszystko będzie działać jak
        należy.
        Ja się uparłam, i tak długo próbowałam, aż mi się udało. Ale i tak rano
        zadzwonię do centrali, żeby się upewnić wink

        Pozdrawiam wszystkich wkurzonych wink
        • ala1986 Re: problem z zamówieniem 27.06.07, 14:23
          A ja nie mam opcji usuń! Dopiero jak kliknę na dalej to pokazują mi się braki
          ale jak się cofnę, żeby z nich zrezygnować to ich znowu nie ma! W ogóle ta
          tabelka w 2 kroku jest jakby obcięta (pole komentarz jest obcięte, czy tam
          dalej coś jest?)
          • zorina Re: problem z zamówieniem 27.06.07, 16:52
            a masz w tym drugim kroku opcję Edytuj? Bo ja coś takiego miałam, ale nie wiem
            czy to tylko biura regionalne mają taką możliwość? Niesadzę. Każdy powinien
            mieć możliwość poprawiania swojego zamówienia.
            Potem zalogowałam się normalnie na swoje konto i miałam po staremu opcję usuń (
            z tymi krateczkami).

            Narazie zwalam wszystko na karb "wprowadzania nowego systemu", ale mam
            nadzieję, że szybko wszystko bedzie działać jak należy.
    • netti22 tylko w Internet Explorer 04.07.07, 17:39
      " (...) Uprzejmie informuję, że nasza strona przygotowana jest pod Internet
      Explorer w wersji 6 i wyżej. Nie ma możliwości korzystania z innych przeglądarek
      bo wtedy nie ma poprawnej funkcjonalności naszej strony www. (...)"

      Taką odpowiedź od nich dostałam, gdy zapytałam się czy w przyszłości poprawi się
      jakoś korzystania ze strony www Ori w Mozilla Firefox. Wiec nie liczcie, że w
      przeglądarce Firefoxie coś się w przyszłości zmieni....
    • jolunia01 Re: problem z zamówieniem 01.08.07, 08:29
      Nie wiem co "nowoczesnego" i "atrakcyjnego" robi ten nowy system, ale już mnie
      wkurza. Dzisiaj próbowałam złożyć zamówienie przez net i cóż widzę:
      1/ w stanie magazynu nie pokazuje, żeby woda Giordani Gold była w brakach, a w
      zamówieniu się wpisuje jako "0" i z automatu wwala mi produkt na Biuro - krem
      do stóp.
      2/ w zakładce promocje informuje "nie ma żadnych promocji. skontaktuj sie z
      biurem obsługi klienta"
      Nic nie zamówiłam. Zachowałam zamówienie i będę dzwonić do firmy, ale po jaką
      cholerę mi to internetowe "ułatwienie" skoro i tak muszę wydać pieniądze na
      telefon.
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka