karolcia261 25.06.07, 10:14 JAk jest u was z nowym programem ori ? Bo kiedy próbuje złożyć zamówienie wyskakuje mi stronka z napisem: !Session Expired !Your session has expired. Odpowiedz Link Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
veea Re: problem z zamówieniem 25.06.07, 10:18 niestety...i brakow tez wygenerowac nie sposób Odpowiedz Link
jolunia01 Re: problem z zamówieniem 26.06.07, 00:13 veea napisała: > niestety...i brakow tez wygenerowac nie sposób Są w biznes - raporty - wybierza raport: stan magazynu Ale nie podobają mi się zmiany, trudno odszukać to, do czego człowiek był przyzwyczajony, przeszkadza mi, że w koszyku nie widzę, co na mnie czeka, nie zlicza od razu produktu biurowego, dopiero na drugiej stronie, jakoś nie byłam przekonana, że "zapisz zamówienie" powoduje zamówienie towaru. W dodatku po wydrukowaniu zamówienia zamknęło stronę. Odpowiedz Link
veea Re: problem z zamówieniem 26.06.07, 08:48 znależc-znalazlam juz wczesniej, tylko wyskakiwał błąd Odpowiedz Link
justa_79 Re: problem z zamówieniem 25.06.07, 10:51 wiele funkcji nie działa poprawnie, myślę, że to jeszcze trochę potrwa, zanim dojdą do ładu z nowym systemem. zmiany, które udało mi się obejrzeć, są niestety na minus - gorsza funkcjonalność i czytelność. Odpowiedz Link
fuegoo Re: problem z zamówieniem 25.06.07, 11:10 też miałam ten problem...ale po kolejnej próbie już się udało...ale tylko połowicznie... bo potem pokazało mi, ze koszyk jest pusty, wiec wpisałam jeszcze raz zamówienie...i cały czas widniało to nowe, jak przyszło co do czego to sie okazało, że wszystko mam podwójnie...a opcja "usuń" też nie działała... Odpowiedz Link
martta_k Re: problem z zamówieniem 25.06.07, 11:50 mam nadzieje ze wszystko wróci do normy i wróci stan magazynu, historia faktur i info czy wpłyneły pieniądze na konto bo jak narazie mnie sie ten system nie podoba Odpowiedz Link
tabeh Re: juz znalazłam to wszystko:) 25.06.07, 19:18 mi od rana nie działa to ok. nie podoba mi sie ze dołozyli mi katalogi które juz mam i nie moge ich usunął! jesli znacie sposób to dajcie znac prosze! Odpowiedz Link
1szylider Ja tez jestem konserwatysta 26.06.07, 15:05 PO prostu: każdemu "postępowi" przyglądam sie bardzo uważnie i sceptycznie. Zmiany akceptuje dopiero gdy widzę ich WYRAŹNE korzyści. Odpowiedz Link
karolcia261 Re: problem z zamówieniem 26.06.07, 16:20 Mam w zamówieniu produkty oczkujace . Chcialabym je usunac z listy poniewaz moja klijentka zrezygnowala z nich(czekala 3 tygodnia) Jak to teraz zrobic? Niewidze opcji usun Odpowiedz Link
zorina Re: problem z zamówieniem 27.06.07, 05:47 Też słyszałam, że nie ma tej opcji, ale teraz się zalogowałam i jest. Ja z kolei mam inny problem. Ciągle wyskakują mi komunikaty: "zbyt długo trwała nieobecność w serwisie...". Gdziekolwiek wchodzę, cokolwiek chcę otworzyć, często nawet na etapie logowania Myślę, że jeszcze sporo cierpliwości trzeba, zanim wszystko będzie działać jak należy. Ja się uparłam, i tak długo próbowałam, aż mi się udało. Ale i tak rano zadzwonię do centrali, żeby się upewnić Pozdrawiam wszystkich wkurzonych Odpowiedz Link
ala1986 Re: problem z zamówieniem 27.06.07, 14:23 A ja nie mam opcji usuń! Dopiero jak kliknę na dalej to pokazują mi się braki ale jak się cofnę, żeby z nich zrezygnować to ich znowu nie ma! W ogóle ta tabelka w 2 kroku jest jakby obcięta (pole komentarz jest obcięte, czy tam dalej coś jest?) Odpowiedz Link
zorina Re: problem z zamówieniem 27.06.07, 16:52 a masz w tym drugim kroku opcję Edytuj? Bo ja coś takiego miałam, ale nie wiem czy to tylko biura regionalne mają taką możliwość? Niesadzę. Każdy powinien mieć możliwość poprawiania swojego zamówienia. Potem zalogowałam się normalnie na swoje konto i miałam po staremu opcję usuń ( z tymi krateczkami). Narazie zwalam wszystko na karb "wprowadzania nowego systemu", ale mam nadzieję, że szybko wszystko bedzie działać jak należy. Odpowiedz Link
justa_79 Re: problem z zamówieniem 27.06.07, 21:02 w drugim kroku na dole jest przycisk "Pokaż oczekujące" czy coś w tym stylu - jak tam klikniesz, to możesz usunąć braki. następnie wracasz do zamówienia. Odpowiedz Link
orifl Re: problem z zamówieniem 02.07.07, 17:17 mam problem, standardowo... mam przterminowaną płatność- jedną fakturę. pod zamówieniem pisza, że: możliwość zamawiania: TAK dostępność kredytu: TAK a jedyne dostępne przyciski to POWRÓT i KONTROLA KREDYTU. Jak teraz zamawiać?! Odpowiedz Link
zorina Re: problem z zamówieniem 02.07.07, 17:49 telefonicznie a przy okazji ich opieprzyć, i zwrócić uwagę na "drobne niedociągnięcia" na stronie... Ciekawe ile zapłacili informatykom za ten wspaniały nowy projekt Odpowiedz Link
tabeh Re: problem z zamówieniem 03.07.07, 15:28 moja strona działa jak nalezy, dopiero teraz... ale juz pomadki PowerShine mi znów przeszły koło nosa - znów w brakach! Odpowiedz Link
orifl Re: problem z zamówieniem 04.07.07, 15:09 po wpłynięciu zaległej opłaty, pojawił się przycisk umożliwiający złożenie zamówienia. ale czemu w takim razie wcześniej była informacja, że możliwośc jest, a jej nie było..? ehh Odpowiedz Link
netti22 tylko w Internet Explorer 04.07.07, 17:39 " (...) Uprzejmie informuję, że nasza strona przygotowana jest pod Internet Explorer w wersji 6 i wyżej. Nie ma możliwości korzystania z innych przeglądarek bo wtedy nie ma poprawnej funkcjonalności naszej strony www. (...)" Taką odpowiedź od nich dostałam, gdy zapytałam się czy w przyszłości poprawi się jakoś korzystania ze strony www Ori w Mozilla Firefox. Wiec nie liczcie, że w przeglądarce Firefoxie coś się w przyszłości zmieni.... Odpowiedz Link
tabeh Re: tylko w Internet Explorer 04.07.07, 17:44 mam nawet 7 ale i tak nie działa poprawnie Odpowiedz Link
justa_79 Re: tylko w Internet Explorer 04.07.07, 20:09 to bez sensu, żeby strona działała poprawnie tylko pod produktem jednej firmy nie powiem, co sądzę o takich informatykach... Odpowiedz Link
jola_wroc Re: tylko w Internet Explorer 04.07.07, 20:27 fajnie to najlepiej przestac korzystac z ori przez net jak ktos nie korzysta z explorera. Ja uzywam Opery nie jest najgorzej choc bledy bywają Odpowiedz Link
jolunia01 Re: problem z zamówieniem 01.08.07, 08:29 Nie wiem co "nowoczesnego" i "atrakcyjnego" robi ten nowy system, ale już mnie wkurza. Dzisiaj próbowałam złożyć zamówienie przez net i cóż widzę: 1/ w stanie magazynu nie pokazuje, żeby woda Giordani Gold była w brakach, a w zamówieniu się wpisuje jako "0" i z automatu wwala mi produkt na Biuro - krem do stóp. 2/ w zakładce promocje informuje "nie ma żadnych promocji. skontaktuj sie z biurem obsługi klienta" Nic nie zamówiłam. Zachowałam zamówienie i będę dzwonić do firmy, ale po jaką cholerę mi to internetowe "ułatwienie" skoro i tak muszę wydać pieniądze na telefon. Odpowiedz Link