kronikarzgall
02.05.07, 23:52
Kilka dni temu ze znajomymi zamówiliśmy 3 pizze właśnie z dagrasso.
Dzwoniliśmy koło godziny 18:30. Usłyszeliśmy, że trzeba będzie czekać koło 1,5
h. Uznaliśmy, że poczekamy. Koło godziny 20 powinna być pizza. Czekaliśmy na
pizzę do godziny 21:15 bo wcześniej się nie wyrobili. Od godziny 20:30
próbowałem do godziny 21:10 cały czas dodzwonić się do dagrasso. Nie wiem ile
razy próbowałem się dodzwonić za każdym razem w telefonie czytałem komunikat
"połączenie odrzucone". Normalnie szkoda słów jeśli się komuś nie chce
odbierać telefonów to niech tam nie pracuje. Każda pizzeria dbająca o klienta
za spóźnienie coś spuszcza z ceny albo daje jakieś dodatki gratis. No i
wiadome że oczywiście odbiera telefon a nie chamsko odrzuca połączenia.
Zamierzam jeszcze udać się do samego szefa bo na pewno nie zostawię tak tego.
Bo skoro ja za coś płacę, to i też czegoś wymagam.