Dodaj do ulubionych

Passat B6 TDi 130 kucykow

IP: *.internetdsl.tpnet.pl 16.04.04, 20:04
kupilem to tydzien temu,prosze o opinie...
Obserwuj wątek
          • Gość: Kris Kelvin Re: Passat B6 TDi 130 kucykow IP: *.internetdsl.tpnet.pl 16.04.04, 22:36
            Gość portalu: Tomek napisał(a):
            > Doplata za poduchy to grosze,za to w standardzie jest ESP i Climatronic za
            > ktore w takim Peugocie niezle skasuja.

            Pezo ma tez klime w standarcie. ESP to wydatek rzedu 3 tys zl zreszta moim
            zdaniem nie jest konieczny przy wielowachaczowym zawieszeniu.
            Moze porownajmy ceny tych zabytkow
            406 2.0 HDI 110 - 77 tys zl
            Passat 1.9 TDI 100 - 88 tys zl
            to 11 tys zlotych roznicy i do tego VW ma o 10 KM slabszy silnik.
            Passat 1.9 TDI 130 to 93 tys zl bez bocznych poduszek.
            Nawet zakladajac ze Passat ma ESP w standarcie w tej wersji w co mi sie nie
            chce wierzyc to doliczajac do 406 ESP roznica to az 8 tys zl w przypadku 100
            konnego diesla.
              • Gość: Kris Kelvin Re: Passat B6 TDi 130 kucykow IP: *.internetdsl.tpnet.pl 17.04.04, 08:10
                Gość portalu: Tomek napisał(a):
                > Nawet podstawowa wersja 1.6 Basis ma ESP w standardziepoduszki boczne to tylko
                > 1280zl,

                po dodaniu do 406 ESP a do Passata poduszek Passat jest drozszy o 10 tys zl to
                kupa kasy


                > a pozatym wazny tez jest spadek wartosci,to pewne ze na Peugeot-cie
                > bardziej sie poplynie.

                PUDLO, bardzo sie mylisz
                cytuje za katalogiem Auto Swiata uzywane 2004
                utrata wartosci Peugeot 406 17,5 % Passat 19,4 %
                tak wiec Passat traci wiecej
                wynika to m.in moim zdaniem z duzo wyzszej ceny Passata i awaryjnego na
                polskich drogach przedniego zawieszenia Passata
                • Gość: Tomek Re: Passat B6 TDi 130 kucykow IP: *.net 17.04.04, 08:36
                  Gość portalu: Kris Kelvin napisał(a):
                  > cytuje za katalogiem Auto Swiata uzywane 2004
                  > utrata wartosci Peugeot 406 17,5 % Passat 19,4 %
                  > tak wiec Passat traci wiecej

                  Takie tabele z katalogow to sobie w dupe mozesz wsadzic bo to nie ma nic
                  wspolnego z prawdziwym rynkiem samochodowym,niedawno rozni frajerzy cieszyli
                  sie jak poczytali w jakims szmatlawcu,ze Golf IV traci po 3 latach ponad 50% to
                  dajcie mi k... link do ogloszenia z Golfem 2001r za ponizej 30.000zl.
                  Tak samo jest z Passatem,cena 3 letniego Passata TDI to ok 65000zl,Peugota ok
                  52000 zl wez sobie kalkulator i polocz co wiecej traci i nie pisz glupot.
                  • Gość: Kris Kelvin Re: Passat B6 TDi 130 kucykow IP: *.internetdsl.tpnet.pl 18.04.04, 18:20
                    Gość portalu: Tomek napisał(a):
                    > Takie tabele z katalogow to sobie w dupe mozesz wsadzic bo to nie ma nic
                    > wspolnego z prawdziwym rynkiem samochodowym,niedawno rozni frajerzy cieszyli
                    > sie jak poczytali w jakims szmatlawcuze Golf IV traci po 3 latach ponad 50% to
                    > dajcie mi k... link do ogloszenia z Golfem 2001r za ponizej 30.000zl.
                    > Tak samo jest z Passatem,cena 3 letniego Passata TDI to ok 65000zl,Peugota ok
                    > 52000 zl wez sobie kalkulator i polocz co wiecej traci i nie pisz glupot.

                    jesli twierdzisz ze pisze glupoty podaj inne zrodlo a nie wlasne przypuszczenia
                    najlatwiej jest mowic nie bo nie

                    nigdy nie spotkalem sie z artykulem opinia by golf tracil 50 % po 3 latach,
                    chyba troche koloryzujesz delikatnie mowiac.
                    Co do cen uzywanych 406 i passata to pamietaj ze jak przytoczylem nowe passaty
                    sa drozsze nawet wiec jak straca wiecej na wartosci procentowo moga byc drozsze
                    kwotowo.
                    • Gość: Tomek Re: Passat B6 TDi 130 kucykow IP: *.net 18.04.04, 20:27
                      Gość portalu: Kris Kelvin napisał(a):

                      > jesli twierdzisz ze pisze glupoty podaj inne zrodlo a nie wlasne
                      przypuszczenia
                      > najlatwiej jest mowic nie bo nie

                      Piszesz glupoty i to straszne,chcesz zrodla,to wejdz sobie na jakakolwiek
                      strone z ogloszeniami,wpisz w wyszukiwarke Volkswagen a pozniej Passat od 2001
                      i zobacz ile takie cos kosztuje i nie pier...l glupot powolujac sie na jakiegos
                      szmatlawca co do utraty wartosci.

                      > nigdy nie spotkalem sie z artykulem opinia by golf tracil 50 % po 3 latach,
                      > chyba troche koloryzujesz delikatnie mowiac.

                      To zapoznaj sie z tym artykulem i nabij sobie do pustego lba,ze takie tabelki
                      nie maja nic wspolnego z tym co sie dziej na rynku samochodowym:
                      auto.gazeta.pl/auto/1,48316,1944512.html
                      forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=20&w=11148396&a=11148396
                      Na liscie kompaktow na 11 miejscu jest Subaru Impreza ze spadkiem po 3 latach
                      prawie 50%,Golfa jest gdzies dalej w tym rankingu,wiec wedlug tej tabeli traci
                      pewnie ponad 50% :))) a co dziwne,wedlug tego samego zrodla Astra traci
                      mniej,bo "tylko" 40%,co tez jest nieprawda bo Golf traci mniej (zrodlo -
                      poczytaj ogloszenia)wiec nie pisz belkotem.
                      > Co do cen uzywanych 406 i passata to pamietaj ze jak przytoczylem nowe
                      passaty
                      > sa drozsze nawet wiec jak straca wiecej na wartosci procentowo moga byc
                      drozsze
                      >
                      > kwotowo.

                      Debilu,wiem ile kosztuje nowy Passat i ile 406.
                      Passat - ok 88.000zl,po 3 latach ok 65.000zl - spadek ok 25-28%
                      406 - ok 77.000zl,po 3 latach ok 52.000zl - spadek ok 30-33%
                      • kris_kelvin Re: Passat B6 TDi 130 kucykow 19.04.04, 10:26
                        Gość portalu: Tomek napisał(a):
                        > Debilu,wiem ile kosztuje nowy Passat i ile 406.
                        > Passat - ok 88.000zl,po 3 latach ok 65.000zl - spadek ok 25-28%
                        > 406 - ok 77.000zl,po 3 latach ok 52.000zl - spadek ok 30-33%

                        tez moglbym cie wyzwac i obrazic lecz nie widze w tym celu, szkoda ze nie
                        umiesz mertyorycznie i kulturalnie dyskutowac
                        moim zdaniem w podanym przez ciebie przykladzie zawyzyles ceny Passata
                        ja bez problemy znalazlem tansze Passaty nawet ponizej 60 tys prosze:
                        www.gratka.pl/moto/szukaj.phtml?id_rubryka=1&marka=Volkswagen&model=Passat&id_region=0&z_dnia=-
                        1&rok_produkcji_od=2001&rok_produkcji_do=&cena_od=0&cena_do=70000&f_typ_silnika=
                        diesel&f_skroty=&slowa=&inte=on&gaze=on&biur=on&id_podrubryka=1&order=cena&or=as
                        c

                        lub konkretny przyklad

                        www.gratka.pl/moto/tresc.phtml?id_rubryka=1&marka=Volkswagen&model=Passat&id_region=0&z_dnia=-
                        1&rok_produkcji_od=2001&cena_od=0&cena_do=-
                        1&inte=on&gaze=on&biur=on&id_podrubryka=1&nr=2

                        albo wystarczy zajrzec na www.gratka.pl i wyszukac Passaty diesle

                        moze teraz porownamy.
                        nowy 406 HDI to 74 tys zl
                        po 3 latach kosztuje 52 tys zl
                        czyli utrata wartosci 29 %

                        nowy Passat TDI to 88 tys zl
                        po 3 latach kosztuje (wezmy nawet drozszego niz najtanszego) 60 tys zl
                        czyli utrata wartosci 31 %
                        • kris_kelvin 406 a Passat 19.04.04, 10:39
                          Moze jeszcze troche danych
                          zrodlo Auto Swiat nr 15/2002 str 44 i 45
                          usterkowosc wedlug Dekry

                          zawieszenie 3 latki 5 latki 7 latki
                          406 2,3 3,9 9,7
                          Passat 5,9 9,8 13,9
                          srednia 3,2 7,4 12,3

                          korozja 3 latki 5 latki 7 latki
                          406 2,4 2,5 4,8
                          passat 2,6 4,0 5,1
                          srednia 2,2 3,1 4,9

                          przeniesienie napedu 3 latki 5 latki
                          406 0,4 1,3
                          passat 0,5 1,3
                          srednia 0,9 1,9

                          Passat przegrywa z kretesem,
                        • Gość: Tomek Re: Passat B6 TDi 130 kucykow IP: *.net 19.04.04, 17:01
                          kris_kelvin napisał:
                          > tez moglbym cie wyzwac i obrazic lecz nie widze w tym celu, szkoda ze nie
                          > umiesz mertyorycznie i kulturalnie dyskutowac
                          > moim zdaniem w podanym przez ciebie przykladzie zawyzyles ceny Passata
                          > ja bez problemy znalazlem tansze Passaty nawet ponizej 60 tys prosze:
                          > www.gratka.pl/moto/szukaj.phtml?
                          id_rubryka=1&marka=Volkswagen&model=Passat&id_region=0&z_dnia=-
                          >
                          1&rok_produkcji_od=2001&rok_produkcji_do=&cena_od=0&cena_do=70000&f_typ_silnika
                          > =
                          >
                          diesel&f_skroty=&slowa=&inte=on&gaze=on&biur=on&id_podrubryka=1&order=cena&or=a
                          > s
                          > c
                          >
                          > lub konkretny przyklad
                          >
                          > www.gratka.pl/moto/tresc.phtml?
                          id_rubryka=1&marka=Volkswagen&model=Passat&id_region=0&z_dnia=-
                          > 1&rok_produkcji_od=2001&cena_od=0&cena_do=-
                          > 1&inte=on&gaze=on&biur=on&id_podrubryka=1&nr=2
                          >
                          > albo wystarczy zajrzec na www.gratka.pl i wyszukac Passaty diesle
                          >
                          > moze teraz porownamy.
                          > nowy 406 HDI to 74 tys zl
                          > po 3 latach kosztuje 52 tys zl
                          > czyli utrata wartosci 29 %
                          >
                          > nowy Passat TDI to 88 tys zl
                          > po 3 latach kosztuje (wezmy nawet drozszego niz najtanszego) 60 tys zl
                          > czyli utrata wartosci 31 %

                          :)))))))))))
                          Urzywajac slow GB powiem krotko,nie kompromituj sie...

            • greenblack Re: Passat B6 TDi 130 kucykow 17.04.04, 18:54
              Gość portalu: Kris Kelvin napisał(a):

              ESP to wydatek rzedu 3 tys zl zreszta moim
              > zdaniem nie jest konieczny przy wielowachaczowym zawieszeniu.

              Bełkot. Lepiej chyba zapobiegać (ESP) niż łagodzić skutki wypadku (poduszki).
              Zresztą sprawdź wyniki crash testów 406 i Passata.

              Pisowni słowa wahadło uczą w pierwszej klasie podstawówki.
              • Gość: Kris Kelvin grennblak brak ci nie tylko kultury lecz i wiedzy IP: *.internetdsl.tpnet.pl 18.04.04, 18:11
                greenblack napisał:
                > Bełkot. Lepiej chyba zapobiegać (ESP) niż łagodzić skutki wypadku (poduszki).
                > Zresztą sprawdź wyniki crash testów 406 i Passata.

                co do twojego poziomu kultury nie bede sie wypowiadal bo sam sobie swiadectwo
                wystawiasz. Nie omieszkam przypomniec natomiast tylko ze nie umiesz nawet
                znawco odroznic zawieszenia wielowahaczowego od niezaleznego, myla ci sie tak
                podstawowe rzeczy. Proponuje ze zamiast pouczac innych zebysc sie troche
                pouczyl.
                Przypominam twoje wyglupy:
                forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=20&w=10648764&a=10648764
                Co do meritum to dobrze skonstruowane zawieszenie a zazwyczaj wielowahaczowe
                spelnia to kryterium zapewnia ten poziom bezpieczenstwa ze ESP jest niemal
                marketingowym dodatkiem. Merc Klasa A niemal od poczatku mial ESP a klasa C
                dlugo nie miala w standarcie bo nie musiala ze wzgledu na zaawansowane
                zawieszenie.


                > Pisowni słowa wahadło uczą w pierwszej klasie podstawówki.

                no dobra i co z tego? czy to forum jezyka polskiego czy auto moto
                ja zle pisze wahadlo a ty twierdzisz ze Laguna i A6 maja zalezne tylne
                zawieszenie. Takich bzdur nie powie nawet 12 latek czytajacy byle auto swiat.
                Nie kompromituj sie facet. nie masz zadnych podstaw by pouczac innych.
        • panprezes1 Re: Passat B6 TDi 130 kucykow 16.04.04, 21:54
          Nie koniecznie głupio. Też mam Passata 1.9 TDI PD 130 z 2004 r. Kombi Highline.
          Auto wyśmienicie komfortowe i wygodne. Dynamiczne i oszczędne a w wersji
          highline bardzo atrakcyjne.
          Nie jest to sportowy wóz do szybkiego śmigania po krętych drogach, a raczej
          limuzyna dla statecznego prezesa juniora :)
          Jak na razie 13 tys km i żadnej usterki.
    • meps Re: Passat B6 TDi 130 kucykow 16.04.04, 23:08
      Według mnie lepiej jest kupić samochód w końcowym okresie produkcji,
      niż być królikiem doświadczalnym na nowym modelu. Passat szczególnie z
      tym silnikiem to zupełnie przyzwoity samochód. Szkoda tylko że
      standardowo nie jest zbyt bogato wyposażony , i za wszystko trzeba
      dopłacać.
      • Gość: jurek Re: Passat B6 TDi 130 kucykow IP: *.zywiec.sdi.tpnet.pl 17.04.04, 09:51
        tak powinno byc ze czym samochod starszy i wyszedl z wieku dzieciecego to
        lepszy. ale to w dzisiejszych czasach teoria. mialem passata wiec wiem , jest
        awaryjny ale co sie nie psuje. w moim przypadku najgorszy z tego wszystkiego
        byl serwis arogancki i nieprzyjemny. wlasciwosci jezdne mimo starego wieku sa
        bardzo dobre jak na ta stara konstrukcje auta.
    • ojciec-dyrektor Re: Passat B6 TDi 130 kucykow 17.04.04, 18:48
      Jeżdżę Paskiem 1.8T - bez zastrzeżeń. Zrobiłem w 2 lata ponad 120.000 km. Auto
      lubi być dobrze serwisowane (co niekoniecznie znaczy w autoryzowanym serwisie),
      wtedy jest absolutnie bezawaryjne - a warto o to dbać, bo koszty części i
      napraw są bardzo wysokie. Na przykład ośmiowahaczowe zawieszenie :)
      Co do kupowania schodzącego modelu... nie najlepszy pomysł z punktu widzenia
      ceny (bo spadnie jak się pojawi następca), ale z kolei pociesz się:
      wszystkie 'choroby wieku młodzieńczego' Twój Passat ma za sobą :-)
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka