Dodaj do ulubionych

Bicie kierownicy (kół?) - POMÓZCIE!!! Plis-:)

IP: *.wsp.zgora.pl 29.05.02, 21:34
Mam Fiata Punto- od jakiegoś czasu mocno bije mi "kierownica" podczas jazdy
przy prędkości powyżej 110km/h. Ktoś może powiedzieć, że tyle jeździć nie
wolno, ale jadę za granicę i mam do pokonania ok 5tys. km i nie wyobrażam
sobie, aby dalej tak biło. Ale do sedna: zawieszenie zbadane w ciągu miesiąca
dwukrotnie - ŻADNYCH LUZÓW! (koncówki drążków, kol. kier. - all OK), felgi OK,
wyważałem jeszcze raz koła (opony mają 1 sezon letni bo mam osobne zimówki),
zbieżność perfekcyjna... Kierownicą telepie po pół cm w każdą stronę podczas
w.w. jazdy. Obstawiam jeszcze kołpaki (choć są oryginalne Fiatowskie) lub
tarcze hamulcowe. Ale przeciez nie wymienię połowy samochodu, jeśli to nic nie
da... Może ktoś, kiedyś miał cos podobnego? Nie jestem laikiem samochodowym-
potrafię wiele zdiagnozować i zrobić sam ale tu - wymiękam!:( Licze na Waszą
pomoc.
Obserwuj wątek
    • Gość: _Gandalf P.S Bicie kierownicy (kół?) - POMÓZCIE!!! Plis-:) IP: *.wsp.zgora.pl 29.05.02, 21:44
      No i przy hamowaniu tez mi tłucze- to już do ok. 80tki... czyżby jednak tarcze?
      Klocki- nówka.
      • Gość: MarekG Re: P.S Bicie kierownicy (kół?) - POMÓZCIE!!! Plis-:) IP: *.acn.waw.pl 29.05.02, 22:48
        przy hamowaniu to tarcze - zkrzywione przy dlugim ( naprz przy hamowaniu z gor)
        albo bardzo gwaltownym hamowaniu 160 km/h -> 50 km/h
      • Gość: aaaa Re: P.S Bicie kierownicy (kół?) - POMÓZCIE!!! Plis-:) IP: *.dhcp.adsl.tpnet.pl 06.06.02, 14:07
        wyważ koła
    • Gość: robert Re: Bicie kierownicy (kół?) - POMÓZCIE!!! Plis-:) IP: *.acn.pl / 10.129.132.* 29.05.02, 22:12
      A miałeś to od wymiany opon na letnie czy wcześniej?
      Czasem jak opony przez zime stoją a nie leżą to robią sie elipsy i mają bicie
      pionowe. Ew. jeśli kupiłeś używane (źle używane).
      • Gość: _Gandalf Re: Bicie kierownicy (kół?) - POMÓZCIE!!! Plis-:) IP: *.wsp.zgora.pl 29.05.02, 22:58