Dodaj do ulubionych

F1 2009: będą dłuższe pit-stopy?

14.01.09, 16:20
to akurat bzdura, jesli nos bedzie mial cala hydraulike wbudowana to co za
problem zrobic styki w 1 miejscu kontatku ktore by przesylaly sygnaly
sterowania do tej hydrauliki?
Obserwuj wątek
    • pocalujta_wujta Ignoranci nie widzieli nowoczesnych polaczen 14.01.09, 18:46
      Otoz polaczenia zarowno elektrycnze jak i hydrauliczne sa dzis zatrzaskowe
      (nie, nie te ktore znamy z gospodarstwa domowego czy walsnego samochodu). No
      to sa zaawansowane technologie i by wiedziec jak to dziala trzeba czytac a nie
      miec wyobrazenia z codziennych urzadzen. takowe sa pokazywane na wystawach...
      ale takze w odpowiednich czasopismach fachowych (szczegolnie wyscigowych).

      Zatrzask polaczeniowy systemu jest obok mocowania skrzydla na sztywno. I co,
      ile czasu trzeba na wsadzenie jednego w drugie jesli laczy sie automatycznie
      przy mocowaniu skrzydla?

      Pieprzenie farmazonow o dluzszych postojach z powodu polaczen instalacyjnych.
      Kiepska wiedza technologiczna i kiepska wyobraznia.
    • pocalujta_wujta Napiszcie lepiej o zasadzie 8 silnikow na sezon 14.01.09, 18:51
      Od 2009 nie ma wiecej wymagania zeby ten sam silnik jezdzil w kolejnych
      wyscigach (obowiazuje to tylko skrzynie biegow). Po prostu na sezon jest pula 8
      silnikow i zespol moze sobie nimi dysponowac tak ze kwalifikacje moga byc na
      innym silniku (teoretycznie).

      Zasada jest tak ciekawa ze na wyscigi wymagajace dlugiego czasu na wysokich
      obrotach (Monza, Spa) czyli duzej eksploatacji silnika moga byc dedykowan
      silniki jednokrotnego uzytku.

      O tym trabia na oficjalnej stronie F1 ale nasze pismaki jak widac wola pisac o
      nie istniejacych problemach albo o tym co juz wiemy.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka