Dodaj do ulubionych

Jak znaleźć kachanka?

IP: 212.160.235.* 09.04.03, 11:37
moi drodzy, wiadomo, że czasem po prostu ma sie ochotę na seks, nie na romas
czy miłość. Jak znaleźć miłego, fajnego, dyskretnego faceta, który bez
opowiadania kumplom, bez lubieżnego szczerzenia zębami, ale ze świadomością,
że oboje wiemy, co robimy, oboje tego chcemy i oboje niczego od siebie nie
oczekujemy chciał wejśc w taki układ.
Oczwyście powiecie: żaden problem, ale to nie tak. Ja chce, żeby to był
naprawdę ktoś rozsądny, a nie jakis głupi napalony gównierz, chcę mieć
pewnośc, że w razie czego będę mogła liczyć na jego szacunek i dyskrecję.
nie mam dużego doświadczenia w tego typu kontaktach, właściwie żadnego, ale
jestem ciepłą, miłą energiczną kobietką i sądzę, że sobie poradzę, jeżeli
tylko będę wiedziała, jak i gdzie.

Obserwuj wątek
    • hate_everything Re: Jak znaleźć kachanka? 09.04.03, 11:41
      www.interia.randki.pl

Have a nice day
    • nabokoff Re: Jak znaleźć kochanke? 09.04.03, 11:44
      jeśli chodzi tylko o seks, to lepsza jest kochanka: masz większe szanse, że
      będzie i przyjemnie i dyskretnie i miło ogólnie

faceci to wiesz, zbyt często są jak niewypały, jak się już złapie dobrego to
      rozsądniej poważnie się zaangażować, bo kolejny dobry przydaży się zapewne
      nieprędko albo wcale

moja rada: kochaj się z kobietą :) pewne fizyczne niedostatki łatwo nadrobić
      sprytem i gadżetami

powodzenia!
    • Gość: Sławek Re: Jak znaleźć kachanka? IP: 212.106.159.* 09.04.03, 11:44
      Jak to możliwe, że trafiłaś z tym anonsem na forum "psychologia" a
      forum "towarzyskie", "cafe" i dziesiątek innych witryn kojarzących pary nie
      zauważyłaś ?
      • alfika Re: Jak znaleźć kachanka? 09.04.03, 12:01
        Gość portalu: Sławek napisał(a):

> Jak to możliwe, że trafiłaś z tym anonsem na forum "psychologia" a
        > forum "towarzyskie", "cafe" i dziesiątek innych witryn kojarzących pary nie
        > zauważyłaś ?