barbara15 11.09.04, 11:15 Czy włosy mogą odrastać w miejscach po łysieniu plackowatym? Kiedyś leczyłam się u dermatologa. To leczenie spowodowało tylko zatrzymanie procesu. Włosy jednak nie odrosły? Co zrobić? Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
anatolia44 Re: ŁYSIENIE PLACKOWATE 11.09.04, 19:10 jesli przestaly wypadac to juz polowa sukcesu!!!jak juz wczesniej napisalam naswietlania lampami uv w moim przypadku okazaly sie skuteczne.to promieniowanie pobudza mieszki do produkcji wlosow... Odpowiedz Link Zgłoś
barbara15 Re: ŁYSIENIE PLACKOWATE 12.09.04, 18:44 Dzięki za odpowiedż. Mam jeszcze pytanie dotyczące miejsca w którym wykonuje się te naświetlania i koszty. Jestem zupełnym laikiem . Pozdrawima . Odpowiedz Link Zgłoś
anatolia44 Re: ŁYSIENIE PLACKOWATE 12.09.04, 20:58 mysle ze w kazdym miescie sa szptale albo gabinety prywatne, ktore stosuja swiatłoterapie...musisz poszukac albo zapytac sie dermatologa. ja chodze na naswietlania do prywatnego gabinetu i place 10 zl za naswietlanie.wiem ze na przyklad w klinice dermatologicznej we wroclawiu mozna leczyc sie za darmo.musisz tylko uzyskac skierowanie od lekarza rodzinnego lub dermatologa... pozdrawiam Odpowiedz Link Zgłoś
oksana.zarewicz Re: ŁYSIENIE PLACKOWATE 23.09.04, 08:54 Witam Tak, w przypadku pomyślnego przebiegu łysienia plackowatego dochodzi do całkowitego odrostu włosów. Myślę, że jesteś jeszcze „niedoleczona”, chociaż nie piszesz kiedy to leczyłaś się u dermatologa właśnie z tego powodu. Jeżeli udało się zatrzymać proces chorobowy, to warto kontynuować leczenie. Jeżeli masz jedno, niewielkie ognisko wyłysienia to niekoniecznie musisz mieć naświetlanie lampami. Zostaw jednak wybór metody leczenia lekarzowi prowadzącemu, który uwzględni wszystkie za i przeciw do światłolecznictwa oraz Twoją odpowiedź na dotychczasowe leczenie. Pozdrawiam Oksana Odpowiedz Link Zgłoś