Dodaj do ulubionych

Pigulka a tycie - PORADZCIE....

20.04.05, 00:39
Wiem, ze pigulki moga "zwiekszac" sklonnosc do tycia, ale ograniczam
jedzenie, chodze na silownie, a wciaz nie chudne i mam nieustajaco wielki
brzuch odkad zmienilam pigulke ( wczesniej chociaz byl plaski
na "glodno" !!! ) Teraz tragedia, czuje sie jakbym wrecz tyla, czy to moze
byc pigulka... ? Nie wiem, czy rzucic w cholere, czy to cos innego.... na
pewno nie ciaza :)Kiedys tymi sposobami udawalo mi sie chudnac niezle, teraz
nic :(
Poradzcie, czy ktoras miala takie "efekty uboczne " ??
Obserwuj wątek
    • kat_ja1 Re: Pigulka a tycie - PORADZCIE.... 20.04.05, 11:27
      Ja. Zmieniałam pigułki 4x. Stosowałam marvelon, tri-minulet, minulet i
      harmonet. Niestety, prawie 5 kg pojawiło się "znikąd":) i przyrosło. w dodatku
      zrobił mi się cellulit, którego nigdy nie miałam. Rzuciłam to diabelstwo w
      styczniu ubiegłego roku, zrzuciłam niby wszystko nadprogramowe ale metabolizm
      zmienił mi się trwale...niestety na niekorzyść. Wystarczy że przez tydzień nie
      pójdę na basen a już czuję się wielka:) Nie mówiąc już o tym że o czipsach,
      lodach i innych takich musiałam raz na zawsze zapomnieć, a kiedyś nie miałam
      problemu, jak od czasu do czasu "zgrzeszyłam"
      • Gość: Zaira Re: Pigulka a tycie - PORADZCIE.... IP: *.adsl.inetia.pl 20.04.05, 11:35
        Mnie kiedys pani endokrynolog powiedziala: 'z niczego sie nie utyje'.
        Tej zasady sie trzymam, pigulki biore bardzo dlugo i nie utylam ani grama.
    • skidblandir Re: Pigulka a tycie - PORADZCIE.... 20.04.05, 11:38
      biore harmonet i nic takeigo nie zauwazylam.
      jedyna sluszna w tej sytuacji rada - IDZ DO LEKARZA!!! niech ci zrobi badania i
      na ich podstawnie cos zawyrokuje.
      • Gość: AgaKropka Re: Pigulka a tycie - PORADZCIE.... IP: *.internetdsl.tpnet.pl 20.04.05, 11:42
        Ja również nie zauważyłam, a biorę Harmonet od 3 lat. Co prawda przytyłam przez
        ostatnie misiące parę kilo, ale to od Snickersów itp.
        • Gość: zdenka55 Re: Pigulka a tycie - PORADZCIE.... IP: 195.10.3.* 20.04.05, 12:07
          pigulki czesto zwiekszaja apetyt wiec nie tyje sie od nich w wiekszosci
          przypadkow tylko od wiekszych ilosci jedzenia ktore sie pochlania.
          • Gość: rawita Re: Pigulka a tycie - PORADZCIE.... IP: *.autocom.pl 20.04.05, 12:23
            no ale poza zwiększonym apetytem, pigułka może też powodować, że gromadzi się w
            organizmie woda. Może przez to ten "nie płaski" brzuch. Ja miałam z tym kiedyś
            problem, w ciągu pierwszych kilku miesięcy brania pigułek. Zrobiłam kurację
            cytrynową, polecaną na tym forum z innych powodów. Pomogło. Albo też mój
            organizm sam się przyzwyczaił do tabletek.
    • Gość: justy Re: Pigulka a tycie - PORADZCIE.... IP: 213.241.34.* 20.04.05, 12:34
      tyje się od jedzenia, a nie od pigułek.
      ale mozesz jeszcze spróbować "diety antyhormonalnej"

      www.sfd.pl/Topic.asp?topic_id=85666&forum_id=104
      forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=342&w=8492783&v=2&s=0
      • Gość: mimi Re: Pigulka a tycie - PORADZCIE.... IP: *.teonet / *.internetdsl.tpnet.pl 20.04.05, 14:19
        Ja biorę logest - i jestem szczuplejsza ( chyba wiecej ruchu :-)). Nic mi sie
        nie odklada. Jem tyle samo co wczesniej(nie omijam czekolad itp). Natomiast moja
        kolezanka brala Cilest to przytyla (nawet biust jej sie bardzo powiekszyl - to
        akurat bym chciala). Wczesniej mialysmy podobne figury. Nie jestem lekarzem, ale
        wydaje mi sie ze zalezy to od pigulek i od zawartej w nich ilosci hormonow
        (logest ma chyba mniej od cilestu, ale nie wiem jak to jest dokladnie).
        • Gość: ann Re: Pigulka a tycie - PORADZCIE.... IP: 213.230.130.* 20.04.05, 14:41
          Czesc,
          ja biore Mercilon - juz dosc dlugo - z 6 lat i nie przytylam po nim aczkolwiek
          zrobilam sobie przerwe na plastry evra i wydaje mi sie ze po nich nieco
          przytylam - juz spowrotem mercilon i jest ok ale dodam, ze nie obzeram sie
          straszliwie a i mam sporo ruchu;-)
          pozdrawiam
          ps mysle, że środki antykoncepcyjne jednak maja wpływ na figure - na jednych
          mniejszy na innych wiekszy ale sama widziałam po sobie jak używałam plastrów
    • babe_1 Re: Pigulka a tycie - PORADZCIE.... 20.04.05, 17:46
      Ja wiem na pewno, ze przytylam nie od pigulek, ale od jedzenia :) Problem
      polega na tym, ze po zmianie pigulek poltora miesiaca temu nie moge za zadne
      skarby swiata schudnac ! Kiedys udawalo mi sie bez wiekszego wysilku, a teraz
      pilnuje jedzenia, siedze godzinami na silowni, cwicze brzuszki i nic :( brzucho
      wielki jak byl, w wszystko inne tez :(
    • kaamilka Ja nawet schudłam 20.04.05, 17:58
      biorąc tabletki. Po prostu nie jadłam, ale to dlatego, że miałam nerowy okres w
      życiu...
Inne wątki na temat:

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się


Nakarm Pajacyka