netti22 12.11.07, 13:10 Przegięciem to jest to, co działo sie dziś, a raczej co nie działo się w forumalrzu zamówień juz o 10:20. Brak goni brak i brakiem pogania... Odpowiedz Link Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
justa_79 Re: Brak goni brak i brakiem pogania... 12.11.07, 13:34 to mam chyba szczęście, na ponad 250 PP tylko 1 brak (mgiełka na dobranoc), nie licząc próbek, na które czekam już od dawna (Amethyst Fatale, nowe pomadki itd.). Odpowiedz Link
qnia_elk Re: Brak goni brak i brakiem pogania... 12.11.07, 17:50 A ja zobaczę wieczorem, ciekawe jak u mnie będzie ale zawsze mam jakieś braki (a kurier dalej nie dotarł, a w poniedziałek równo tydzień temu składałam zamówienie) Odpowiedz Link
justa_79 Re: Brak goni brak i brakiem pogania... 12.11.07, 18:25 kontaktowałaś się już z Działem Reklamacji? ja zrobiłabym to następnego dnia po terminie, kiedy miała być paczka. Odpowiedz Link
qnia_elk Re: Brak goni brak i brakiem pogania... 12.11.07, 23:48 Kontaktowałam się, Pani napisała mi, że dziś będzie, ale kurier nie przyjechał W systemie dhlu sprawdziłam, że przesyłka znowu trafiła do sortowni, później do termilanu DHL Warszawa i z powrotem do sortowni, paranoja, a niedługo musze zapłacić za fakturę, ciekawe jak? W cxiemno nie będę płaciła bo nie wiem czy paczka przyjdzie w ogóle do mnie, czy w tej sortowni się gdzieś zagubi. Co do braków, to mnie już krew zalewa, mam normalnie dość, kolejne rzeczy na które niewiadomo ile trzeba bedzie czekać... Ech... Odpowiedz Link
justa_79 Re: Brak goni brak i brakiem pogania... 13.11.07, 00:08 w Dziale Reklamacji oraz w najbliższym oddziale DHLu uzyskasz numer na komórkę do kuriera, zadzwoń najlepiej do niego. może nikogo nie było w domu albo nie mógł znaleźć adresu. Odpowiedz Link
qnia_elk Re: Brak goni brak i brakiem pogania... 13.11.07, 08:46 Kurier przynosił mi już 4 paczki na ten adres, zawsze uprzednio dzwonił czy ktoś będzie w domu. Ja poczekam, im dłużej nie ma tej paczki tym większa szansa, że Oriflame zwróci mi kasę za opłatę wysyłkową, a nie lubię rozmawiać z obcymi Odpowiedz Link
1szylider To proste zgłos reklamacje na DHL 06.12.07, 20:06 qnia_elk napisała: > A ja zobaczę wieczorem, ciekawe jak u mnie będzie ale zawsze mam > jakieś braki (a kurier dalej nie dotarł, a w poniedziałek równo > tydzień temu składałam zamówienie) Zadzwoń do Działu Obsługi i załatw sprawę z nimi. Narzekanie na forum Twojej sprawy nie rozwiąże. Odpowiedz Link
netti22 Re: Brak goni brak i brakiem pogania... 12.11.07, 18:41 Widocznie to ja nie mam takie szczęścia... Mi przed godz. 11 brakowało już oprócz 2 kubków termicznych, czegoś z tej nowej zimowej serii (chyba szamponu), torebek papierowych (sic!) , kilku nabłyszczających kredek, szkatułki na biżu (a miała być dla siostry na urodziny... ) Chyba konsultowanie w Ori nie jest mi pisane, bo po potwornych brakach przed wakacjami, kiedy to dużo moich klientek nie dostało Power Shine'ów i chyba jakiś kredek do oczu, których to już w ogóle nie ujrzały, zrobiłam sobie przerwę... A po przerwie taki suprice na mnie czekał Odpowiedz Link
jolunia01 Re: Brak goni brak i brakiem pogania... 13.11.07, 23:17 Ja też nie mam, niestety, szczęścia, chociaż i tak tym razem z "normalnych" rzeczy to nie mam tylko wody Glacier, kubka, mgiełki na dobranoc i szkatułki. Gorzej z próbkami, brak niemal wszystkich pomadek Colour Attraction, zapachów Divine, Giordani, Giordani White gold, In Tune. Jakichś tam próbek podkładów i kremów nie liczę. Ale WRESZCIE DOSTANĘ próbke Amethyst Fatale, na którą od 5 zamówień czekam. Odpowiedz Link
flawers Re: Brak goni brak i brakiem pogania... 21.11.07, 23:32 Ja juz tym jestem po prostu zmeczona i mam tego serdecznie dość.Znowu brak przede wszystkim wody Glacier na którą już czekam od 2 zamówień,niewspomnę o próbkach i innych rzeczach.Wiem,że kiedy przyjdzie w końcu,to będzie za póżno i strace dobrego klienta,bo ileż można czekać!!!! To są kpiny!!!Co to wogóle jest?Organizuja nowy katalog a ja dostaję meila,że niema niektórych zestawów,NA POCZĄTKU obowiązywania katalogu?co to ma być?co to za organizacja? Nawet nie chce mi sie następnego katalogu otwierać,bo po co.I tak napewno trafię,że znów coś bedzie w brakach i przyjdzie mi czekac co najmniej dwa miesiące na kosmetyki.Chyba z tej żenady zrezygnuję.... Odpowiedz Link
meniiia Re: Brak goni brak i brakiem pogania... 12.11.07, 18:43 Zgadzam sie, irytujaca sytuacja. Drugie co mnie denerwuje to to, ze nie wszystkie brakujace produkty sa wpisane, dopiero kiedy przychodzi do zamowienia to jest napisane, ze "niedostepne", choc w "Produktach niedostepnych" nic takiego nie bylo. Odpowiedz Link
tabeh Re: Brak goni brak i brakiem pogania... 12.11.07, 19:28 mnie najbardziej wkurza ze nie ma probek i torebek - koszmar!!!! Odpowiedz Link
justa_79 Re: Brak goni brak i brakiem pogania... 23.11.07, 14:26 pojawiły się próbki Amethyst Fatale, próbki niektórych kolorów nowych pomadek. jednak martwią mnie braki nowości, a jeszcze bardziej - braki w zestawach. zestawy są zwykle kupowane na prezent, wiadomo, że nie da się komuś wybrakowanego zestawu. jeśli brakujący kosmetyk nie dotrze na czas, będziemy mieli problem - klient zwróci pozostałą część zestawu, a to oznacza dla nas niższy zarobek na sprzedaży, dla sponsorów - niższą premię. i jest to problem, którego nie rozumiem - chyba rzeczy wchodzące w skład zestawu firma powinna mieć w ilości pasującej do siebie?? nie podoba mi się również to, że nie wszystkie braki są wymienione na liście produktów niedostępnych i że nie ma podanych terminów dostawy. Odpowiedz Link
fuegoo Re: Brak goni brak i brakiem pogania... 23.11.07, 20:15 hm...dziwne. Byłam dziś w Ori i pytałam sie o te próbki i powiedziano mi, ze ich nie ma. jak to jest? Sprawdziłam przed chwilą listę oczekujących - a stamtąd zniknęła mi woda Glacier. Dlaczego? Oczywiście próbki A...F...nadał mam w brakach Odpowiedz Link
justa_79 Re: Brak goni brak i brakiem pogania... 23.11.07, 22:25 pewnie w magazynie w Twoim oddziale nie mają, a w magazynie centralnym w Warszawie mają. Odpowiedz Link
esk16 Re: Brak goni brak i brakiem pogania... 24.11.07, 23:22 Mogę być szczera? Nieobrze mi się robi jak na to wszystko patrzę. Rok temu było dokładnie to samo tuż przed świętami- brakowisko! Słabo mi, jak fanatycy tego forum mydlą mi oczy wspaniałą sytuacją - braki to przeceiez dowód wielkości popytu na kosmetyki Ori. I z tego własnie powinnam być dumna jako konsultantka! Z potrzeb zgłaszanych przez rynek, a nie z faktu ich zaspokajania odpowiednio dużą podażą. Żenada! Wstyd! Ktoś chyba nie miał wiele styczności z marketingiem i szeroko rozumianą ekonomią. Ciekawe, czy firma naprawdę nie ma funduszy na opracowanie rzetelnej strategii rynkowej? Odpowiedz Link
1szylider Myslę,że mylisz pojecia 06.12.07, 20:17 esk16 napisała: > > Słabo mi, jak fanatycy tego forum mydlą mi oczy wspaniałą sytuacją - > braki to przeceiez dowód wielkości popytu na kosmetyki Ori. I z tego > własnie powinnam być dumna jako konsultantka! Z potrzeb zgłaszanych > przez rynek, a nie z faktu ich zaspokajania odpowiednio dużą podażą. > Żenada! Wstyd! Ktoś chyba nie miał wiele styczności z marketingiem i > szeroko rozumianą ekonomią. > > Ciekawe, czy firma naprawdę nie ma funduszy na opracowanie rzetelnej > strategii rynkowej? Myslisz pojecia, poniewaz wyprzedanie oferty i oproznienie magazynów jest świadczy włąsnie o doskonałej pracy marketingu, promocji i sprzedazy. A fabryki nie buduje sie byle gdzie i w miesiac... Tak wiec podaz to nie problem marketingu czy sprzedawców ale inzynierów i kierownictwa produkcji. Moze tez naczelnego kierownictwa aby zadecydowali o uruchomieniu nowych linii technologicznych. Ale wtedy znowu wtraci sie rada nadzorcza i liczykrupy czyli ksiegowi, czy nowa fabryka bedzie opłacalna... Bo nikt nie ma tak 100mlnEu na juz, a nawet gdyby miał to fabryke razem z projektem i lokalizacja buduje sie przez kilka lat... Gdy wybuduja nastepna to popyt wzrośnie jeszcze bardziej i znwu bedą... no co? BRAKI Niewatpliwie nie jestem zadowolony z tego, bo przeciez braki oznaczaja mniejszy obrót Grupy, więc i mniejsza kase dla mnie... Odpowiedz Link
netti22 Re: Brak goni brak i brakiem pogania... 25.11.07, 00:12 W końcu ktoś nazwał rzeczy po imieniu. Dlatego też nie składam już regularnych zamówień, nie zamawiam katalogów i mam problem z głowy. Odpowiedz Link
slinshine Re: Brak goni brak i brakiem pogania... 25.11.07, 11:16 Mozw wiecie,kiedy beda? Odpowiedz Link
1szylider Tez czekam... 06.12.07, 20:20 slinshine napisała: > Mozw wiecie,kiedy beda? Kzamówiłęm kilka kubków, bosa duzo tańsze niz w sklepach zeglarskich, a ja takie rzeczy jak termosy ładowarki czy kubki uwielbiam gubić... I tez ne moge sie doczekac. Odpowiedz Link
1szylider Nie szkodzi:)) 06.12.07, 20:18 netti22 napisała: > W końcu ktoś nazwał rzeczy po imieniu. Dlatego też nie składam już regularnych > zamówień, nie zamawiam katalogów i mam problem z głowy. Więcej pieniedzy zostanie dla nas, a Twoje Klientki czyli Twoje pieniadze pojda do kogos z nas... ) Odpowiedz Link
justa_79 Re: Brak goni brak i brakiem pogania... 29.11.07, 11:15 ponoć firma wynagradza niektórym konsultantom duże braki za pomocą gratisów. czy Was też to spotkało? Odpowiedz Link
jola_wroc Re: Brak goni brak i brakiem pogania... 29.11.07, 23:29 dostałam krem do rąk silk w starej wersji, nie wiem czemu ale nie pytałam, jak dają to biorę Odpowiedz Link
1szylider Re: Brak goni brak i brakiem pogania... 06.12.07, 20:23 jola_wroc napisała: > dostałam krem do rąk silk w starej wersji, nie wiem czemu ale nie pytałam, jak > dają to biorę Moze pomyłka??? Moze nalezało sie z innego tytułu, moze jakis zapomniany backorder... Watpie w rewelacje justy, bo to otwierałoby pole do naduzyc. Aby sie załapac na gratisy wystarczyłoby wpisywac potezne zamówiena składające sie z samych braków. Odpowiedz Link
scool Re: Brak goni brak i brakiem pogania... 30.11.07, 13:09 "ponoć firma wynagradza niektórym konsultantom duże braki za pomocą gratisów. czy Was też to spotkało" że co proszę???? firma wynagradza??? raczej "daje coś" w ramach rekompensaty??? Ponieważ to jest kulturalne forum powiem tak - oribrak to produkt wiodący Odpowiedz Link
justa_79 Re: Brak goni brak i brakiem pogania... 30.11.07, 15:10 wg Słownika Języka Polskiego: wynagrodzić — wynagradzać 1. «dać nagrodę, zapłatę za coś» 2. «zrekompensować stratę» nie napisałam, że firma NAGRADZA Odpowiedz Link
brawurka75 Re: Brak goni brak i brakiem pogania... 29.11.07, 12:42 zdecydowanie dużo za dużo tych braków, niektóre produkty w zasadzie nie do zdobycia po promocyjnej cenie, cóż obkupię sie jeszcze trochę i pożegnam z oriflame , bo przez braki klientki nie chcą zamawiać Odpowiedz Link
aga_piet Re: Brak goni brak i brakiem pogania... 30.11.07, 17:53 Tak nastraszyłyście, a ja w zasadzie nie dostałam tylko kubka i żelu pod prysznic Men, jestem zaskoczona Myślałam, że będę musiała dobijać do 100pp a udało mi się przekroczyć 200. Czyżby bardziej opłacało się zamawiać pod koniec obowiązywania katalogu, niż na początku? (nie zawsze da radę 2 razy) Odpowiedz Link
1szylider Nie daj sie nastraszyc:)) 06.12.07, 20:31 aga_piet napisała: > Tak nastraszyłyście, a ja w zasadzie nie dostałam tylko kubka i żelu pod > prysznic Men, jestem zaskoczona Myślałam, że będę musiała dobijać do 100pp a > udało mi się przekroczyć 200. > Czyżby bardziej opłacało się zamawiać pod koniec obowiązywania katalogu, niż na > początku? (nie zawsze da radę 2 razy) > Jak ja nie lubię takiego gadania te kilka osób zakładaja kolejny watek na ten temat i ciagle szukaja z lupa braków.... Ale sa dziewczyny takie własnie jak Ty,że nie czytaja tych frustrujacych frustracji, tylko robia swoje i nie maja problemów z zamówieniami po 200, czy nawet 700PP Ciekawe jakie zamówienia robi PT Załozycielka tego watku? 20 PP, a może dobija do 50 PP i to raz na pól roku??? Meczy sie dziewczyna i meczy nas... Odpowiedz Link
alegoriss Re: Brak goni brak i brakiem pogania... 02.12.07, 12:57 To chyba jakieś kuriozum Nadal nie ma ani kubków, ani szalików (Przepraszam, szaliki były dostępne AŻ 3 dni!)... o wodzie Glacier ani słychu, ani widu... łagodzącego żelu pod oczy, o ile się nie mylę, już w zeszłym katalogu brakowało, o elektrycznej zalotce, która się pojawi jutro, chyba nawet nie ma co marzyć... dużo by tu wymieniać. Czemu tak się dzieje? Przecież kiedyś aż tak źle nie było. Nie przypominam sobie, żeby kiedyś brakowało próbek przez miesiące. (Pamiętam, że jak wprowadzali Divine - brakowało, ale po tygodniu już były dostępne). Mam nadzieję, ze w najbliższym czasie się to zmieni. Pozdrawiam Odpowiedz Link
netti22 Re: Brak goni brak i brakiem pogania... 02.12.07, 14:06 No jak to?!? Cieszmy się!!! To znaczy, że kosmetyki cieszą się ogromną popularnością, klientki je wręcz pragną! A firma odnotowuje rekordowe obroty. Produkty są cudowne, klientki poczekają, bo nigdzie nie dostaną tak świetnych kosmetyków, a prezenty mikołajkowe i bożonarodzeniowe można zamienić na noworoczne, nic się przecież nie stanie! To taki sam bełkot, jaki od jakiegoś czasu oferuje nam Oriflame w odpowiedzi na pytania o braki. Ktoś już zauważył, że u konkurencji nie ma już od dłuższego czasu tego problemu... Odpowiedz Link
1szylider Re: Brak goni brak i brakiem pogania... 06.12.07, 20:34 netti22 napisała: > No jak to?!? Cieszmy się!!! To znaczy, że kosmetyki cieszą się ogromną > popularnością, klientki je wręcz pragną! A firma odnotowuje rekordowe obroty. > Produkty są cudowne, klientki poczekają, bo nigdzie nie dostaną tak świetnych > kosmetyków, a prezenty mikołajkowe i bożonarodzeniowe można zamienić na > noworoczne, nic się przecież nie stanie! To wszystko jest PRAWDA. > > To taki sam bełkot, jaki od jakiegoś czasu oferuje nam Oriflame w odpowiedzi na > pytania o braki. Ja ciagle czytam taki belkot o brakach, a inne dziewczyny nie czytaja i robia po 700PP Weź przykład z nich zamiast biegac z lupa i wyszukiwać braki. > > Ktoś już zauważył, że u konkurencji nie ma już od dłuższego czasu tego problemu > ... Co nas obchodzi konkurencja, czy zarobilismy na niej choć 1 symboliczna złotówke. Odpowiedz Link
netti22 Never ending story... 03.12.07, 17:07 Mobilizuję swoje klientki do szybkiego składania zamówień i co mam im teraz powiedzieć? Jak już udało mi się zalogować i złożyć zamówienie, to okazało się, że pudry pryzmatyczne w brakach, a moja siostra i kilka klientek nie dostanie pod choinkę nowego balsamu do ust z Oriflame Beauty, z reszta sama chciałam go wypróbować. Czasem aż żal na to patrzeć... Odpowiedz Link
justa_79 Re: Never ending story... 03.12.07, 18:12 zgadza się, ja też nie dostanę balsamu do ust SPA, już pierwszego dnia, pudru pryzmatycznego też nie ma. a poza tym ok, reszta była. Odpowiedz Link
qnia_elk Re: Never ending story... 03.12.07, 18:18 Pisałam do Ori, pudry pryzmatyczne mają dostarczyć do magazynu w Warszawie (jeśli ktoś robi zamówienia przez internet) 6/7.12 więc jest nadzieja... Noo... ja ledwo się zmieściłam dziś w 100pkt, musiałam dobrać jedną rzecz bo prawie 40 pkt w brakach. Paranoja, na maila napasanego przeze mnie do Ori, czy braki to jakiś żart otrzymałam odpowiedź: "Szanowna Pani Uprzejmie informuję, iż w dniu dzisiejszym, w pierwszym dniu obowiązywania katalogu nastąpił problem z serwerem, dlatego też strona internetowa nie jest dostępna, w najbliższym czasie problem zostanie rozwiązany. Za utrudnienia serdecznie Państwa przepraszamy. Braki nie przynoszą chluby żadnej firmie handlowej. Jest to jedna z gorszych rzeczy, która może mieć miejsce, a fakt, że zawiedliśmy oczekiwania naszych klientów jest bezsporny. Pragniemy Panią zapewnić, że plany produkcji sprzedaży są opracowywane z wielomiesięcznym wyprzedzeniem i ze szczególnym naciskiem na zapewnienie ciągłości dostaw. Nieustannie kontrolujemy i usprawniamy system zaopatrzenia tak aby wykluczyć wszystkie przyczyny doprowadzające do braków. Zdajemy sobie sprawę, że w systemie sprzedaży bezpośredniej brak produktu jest szczególnie widoczny i bolesny, trafiamy bowiem do klienta indywidualnego, który zamawia konkretny produkt. Pozostaje nam przyznać Pani rację, że takie sytuacje nie wpływają na poprawę komfortu pracy konsultanta. Za wszystkie niedogodności z tego wynikające bardzo serdecznie przepraszamy. Ponadto chcielibyśmy dodać, że zainteresowanie produktami będącymi w promocji jest ogromne, wielokrotnie przewyższa sprzedaż produktów w cenie normalnej. Kończąc wypowiedź pragnę raz jeszcze przeprosić, tak Panią jak i Pani (Naszych!) klientów. Mam nadzieję, że przyjmie Pani ze zrozumieniem nasze wyjaśnienia i nasza współpraca będzie przebiegać sprawnie i satysfakcjonująco dla Pani jak również i dla Oriflame. " Myślę, że powinnyśmy pisać jak najwięcej maili ze skargami, że np. "obiło się nam o uszy", że w konkurencji nie ma problemów z brakami, to dlaczego tutaj są... Odpowiedz Link
netti22 Re: Never ending story... 03.12.07, 19:58 Buhahaha, sorry, ale prawie identyczne odpowiedzi dostawałam od nich ponad rok temu, gdy jeszcze mi zależało i pragnęłam zmian. Zasypywałam ich wiadomościami ze skargami, sugestiami , propozycjami ulepszenia firmy. Teraz jest mi wszytko jedno. Podczas trwania minionego katalogu wysłałam im e-maila, z pytaniem, czy jest jakieś logiczne wytłumaczenie na brak produktów, często nowości, w pierwszym dniu, a często nawet w pierwszej godzinie obowiązywania katalogu? Dostałam odp., żebym sprecyzowała o jakie braki mi chodzi?... Z reszta, co ja będę się wyżywać na tych biednych, bogu ducha winnych dziewczynach, które muszą to czytać i odpowiadać. Od jakiegoś czasu jestem regularną "Avonową czarownicą", tam mi przynajmniej ciśnienie nie skacze. Odpowiedz Link
qnia_elk Re: Never ending story... 03.12.07, 20:48 Zamieściłam ten list aby pokazać jaki kit nam wciskają. Jestem początkującą konsultantką, ale już mam powoli dość... Co katalog mam jakieś problemy, nigdy nie było jeszcze tak, aby wszystko było w 100% ok... Odpowiedz Link
jola_wroc Re: Never ending story... 03.12.07, 21:33 ja nie narzekam - zamowienie na ponad 300pp i brak balsamu do ust, jest ok - ale domyslam sie ze przed swietami będzie sie działo: -w brakach -w brakach -w brakach -w brakach -w brakach -w brakach -w brakach -w brakach -w brakach -w brakach -w brakach -w brakach łączna ilość PP - 0 No cóż, złości mnie to ale już nie dziwi. Nic tylko zamawiać jak najszybciej bo jescze sporo kosmetyków jest... Odpowiedz Link
justa_79 Re: Never ending story... 03.12.07, 23:00 ciekawa jestem, jak Avon poradził sobie z problemem braków, bo kiedyś mieli z tym duży problem, zwłaszcza przed Świętami. do tego doszły opóźnione paczki i sytuacje, kiedy klient dostawał zamówione prezenty po Świętach... u niektórych przelało to czarę goryczy. oby Oriflame nie doprowadziło do takiej samej sytuacji. Odpowiedz Link
1szylider Re: Never ending story... 06.12.07, 18:28 justa_79 napisała: > ciekawa jestem, jak Avon poradził sobie z problemem braków, bo > kiedyś mieli z tym duży problem, zwłaszcza przed Świętami. do tego > doszły opóźnione paczki i sytuacje, kiedy klient dostawał zamówione > prezenty po Świętach... u niektórych przelało to czarę goryczy. oby > Oriflame nie doprowadziło do takiej samej sytuacji. NIE! Bo prostu te produkty swiateczne bedea wyprzedane przed Swietami i o to właśnie chodzi. A gdy ktos bedzie je chcial po Świetach to sie po prostu zawiedzie... Odpowiedz Link
1szylider Re: Never ending story... 06.12.07, 18:26 qnia_elk napisała: > Myślę, że powinnyśmy pisać jak najwięcej maili ze skargami, że > np. "obiło się nam o uszy", że w konkurencji nie ma problemów z > brakami, to dlaczego tutaj są... > A ja mysle,że PT Konkurencji po prostu nie idzie sprzedaz i dlatego maja zawalone magazyny. Sprawdź to datach produkcji. ) Zreszta co nas obchodzi konkurencja. Gdy żegluje po morzu to nie interesuje mnie co robia ryby, meduzy i zyjące na dnie omułki... ) Odpowiedz Link
jola_wroc Re: Never ending story... 06.12.07, 19:13 1szylider napisał: > A ja mysle,że PT Konkurencji po prostu nie idzie sprzedaz i dlatego maja > zawalone magazyny. co możesz wiedzieć na ten temat ? Moim zdaniem w avonie o wiele lepiej sytuacja wygląda pod względem sprzedaży. A to, że ja robie dużo pp i że tak bardzo nie narzekam to dlatego że akurat te produkty które u mnie mają zbyt to były. Choć w ostatni dzien katalogu żaliłam się Magdzie, że nie mogę dobić do 700pp bo nic nie ma Poza tym ja mam możliwość skladania zamowien codziennie i z magazynu wrocławskiego i z Warszawy wiec sprawdzam gdzie jakie produkty są. Składałam ostatnio dwa zamówienia w jednym dniu bo jedno na dostawe do domu a jedno na odbiór osobisty we Wrocławiu dlatego,że we Wrocławiu nie było kilku rzeczy które akurat były w Warszawie. Więc mam więcej możliwości. A co mają zrobić osoby które składają jedno góra dwa zamowieniea ? Szukasz Prezentów taniej? Oriflame! Kliknij TU!Zostań konsultantką. Posłuchaj muzyczki Odpowiedz Link
ignorant11 Re: Never ending story... 06.12.07, 19:34 jola_wroc napisała: > 1szylider napisał: > > A ja mysle,że PT Konkurencji po prostu nie idzie sprzedaz i dlatego maja > > zawalone magazyny. > > co możesz wiedzieć na ten temat ? JUz napisałem,że niewiele mnie to obchodzi. > Moim zdaniem w avonie o wiele lepiej sytuacja wygląda pod względem sprzedaży. tego nie wiem i nie intersuje sie tym, ale wystarczy przejrzeć forum avonu aby sie przekonac,że u nich wiele jest powodów do narzekań... > A to, że ja robie dużo pp i że tak bardzo nie narzekam to dlatego że akurat te > produkty które u mnie mają zbyt to były. > Choć w ostatni dzien katalogu żaliłam się Magdzie, że nie mogę dobić do 700pp > bo nic nie ma > > Poza tym ja mam możliwość skladania zamowien codziennie i z magazynu wrocławski > ego i z Warszawy wiec sprawdzam gdzie jakie produkty są. Składałam ostatnio dwa > zamówienia w jednym dniu bo jedno na dostawe do domu a jedno na odbiór osobist > y we Wrocławiu dlatego,że we Wrocławiu nie było kilku rzeczy które akurat były > w Warszawie. > Więc mam więcej możliwości. A co mają zrobić osoby które składają jedno góra dw > a zamowieniea ? Nie wiem czy akurat tak sensowne jest zajmowanie sie innymi. Najwiecej zyskasz gdy zajmiesz sie soba i swoimi podopiecznymi Konsultantami. Pokaz im, jak zostac Dobrym Sprzedawca a bedziesz miała mnóstwo kasy... Pokaz im jak sobie radzic mimo brakow, bo przeciez mimo braków znowu jestes Dobrym Sprzedawca z wynikiem 700PP. Brakami nikt, nawet ja, nie jest zachwycony, ale skoro TY robisz regularnie po 700PP, to niech mi nie wmawiaja,że nie mozna zrobic 50 czy 100PP z powodu braków. Ale jeszcze raz podkresle,że braki sa wynikiem dobrej pracy m.in własnie T6wojej. > > > Szukasz Prezentów taniej?Oriflame! Kliknij TU!Zostań konsultantką. Posłuchaj muzyczki Odpowiedz Link
1szylider Re: Never ending story... 08.12.07, 00:57 netti22 napisała: > Mobilizuję swoje klientki do szybkiego składania zamówień i co mam im teraz > powiedzieć? Jak już udało mi się zalogować i złożyć zamówienie, to okazało się, > że pudry pryzmatyczne w brakach, a moja siostra i kilka klientek nie dostanie > pod choinkę nowego balsamu do ust z Oriflame Beauty, z reszta sama chciałam go > wypróbować. Czasem aż żal na to patrzeć... Nie wiem co masz im powiedziec, nie wiem co masz zrobic... I szczerze powiedziawszy zupełnie mi na tym nie zalezy co zrobisz, co powiesz... To jest tylko wylacznie Twój wybór, możesz nawet wypisac sie z Klubu ze skutkiem natychmiastowym, skoro Ci źle, to zrób to bede miał lepsza statystykę zadowolonych Koleżanek Klubowych... Bo ja lubię gdy otaczają mnie ludzie pozytywni.., ale nic Ci nie powiem na ogólnym bo ja za motywowanie ludzi do Biznesu Oriflame biorę sowite wynagrodzenie... Odpowiedz Link
elenion_ankalima Re: Never ending story... 08.12.07, 07:41 1)braki strasznie irytujące, są dni kiedy naprawdę dużo jest w brakach i, niestety, nie wiadomo kiedy będą. Mnie jest głupio kiedy ciągle muszę bronić firmy. Nie interesują mnie osoby, które robią po 700pp(przy takiej ilości kosmetyków nie odczuwa się tak braków).I proszę, nie insynuuj ile robie pp w kotalogu. 2)pozytywne nastawienie Przepraszam, ale to mnie w Ori irytuje najbardziej. Kiedy przyszłam do firmy, chciałam się zapisać. Ale nie, musiałam najpierw wysłuchać pogadanki jaka ta nasza firma jest super, że tutaj nie ma ŻADNYCH złych stron. Trudno w coś takiego uwierzyć, im więcej słuchałam tym bardziej byłam podejrzliwa. Tak samo jest z klientkami jak się im mówi, ze wszystko jest idealne, przestają nam wierzyć. Proszę również nie insynuować od kiedy jestem w firmie, jacy są moi klienci, etc. Odpowiedz Link
1szylider To bardzo dobrze, to świetnie, to rewelacyjnie:)) 04.12.07, 23:27 Bo to znaczy,że świetnie pracujecie, to znaczy,że Klienci czekają... A to jest marzenie każdego handlowca! ) To mnie buduje, bo wiem,że ten biznes ma wzięcie i ma przyszłość... Wiem, ja tak samo nie dostaje czasem jakiś produktów czy dla siebie swoich ulubionych, czy szczególnie dla nowych Klientów... Znacznie gorszą sytuacje maja inne firmy również z naszej branży gdy ich produkty lezą dłuuuugimi miesiącami zakurzone w magazynach. Nie wiem jak Wy ale wole i życzę każdemu handlowcowi aby miał nadwyżkę popytu nad podażą. Odpowiedz Link
netti22 Re: To bardzo dobrze, to świetnie, to rewelacyjni 05.12.07, 11:43 Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę, że klienci coraz częściej nie czekają... Odpowiedz Link
1szylider Re: To bardzo dobrze, to świetnie, to rewelacyjni 05.12.07, 12:10 netti22 napisała: > Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę, że klienci coraz częściej nie czekają... Czekaja czekaja... Czekaja na boeinga na LM F16, na Rolsea... Czekaja coraz częsciej i na Oriflame. ) Cała sztuka handlowa polega na tym aby czekali. Aby chcieli czekać i emocjonowali sie tym czekaniem. To właśnie wykorzystuja inne firmy. Niedostepnośc produktu lub trudna jego dostepnośc ZAWSZE podnosi jego atrakcyjność w oczach Klientów. To podstawowe prawo socjologii i marketingu. Stad choćby tak wysokie ceny ropy, która jak wszyscy wiedza wcale nie jest warta 100$. Inne firmy osiagaja to przez podnoszenie cen aby były dla wybranych co zapłaca... Natomiast z innej beczki jest wiele produktów podobnych do siebie, bo czy na prawde jestes przekonana o wyższosci plynu kapielowego z mandarynek nad płynem z pomarańczy lub balsamu brzoskwiniowego nad morelowym... Czy na prawde uwazasz,że nie mozna zapronowac/zasugerować PT Klientce aby wypróbowała inny produkt o identycznym zastosowaniu niz ten brakujacy... Nadal tez nie moge uwierzyc,że Klientki uparły sie aby zamawiac braki, jak sugeruje caly ten watek. Odpowiedz Link
netti22 Re: To bardzo dobrze, to świetnie, to rewelacyjni 05.12.07, 12:22 Proszę Cie, nie dopisuj wyższej ideologi produktom Oriflame... Mamy katalog świąteczny! A nikt nie będzie czekał z prezentami Mikołajkowymi do Trzech Króli lub prezentami Bożonarodzeniowymi do Tłustego Czwartku. Wybacz, ale śmieszy mnie Twoje podejście do faktu, że firma ma istotny problem z planowaniem sprzedaży, zaopatrzeniem i ogólnie całym marketingiem. 1Szyliderze (pierwszy szyderczy liderze?) nie dałeś się poznać na tym forum z dobrej strony. A Twóje podejście i posty, zakrawają mi czasem o sekciarstwo... Odpowiedz Link
do.de Re: To bardzo dobrze, to świetnie, to rewelacyjni 05.12.07, 13:32 netti22, podpisuję się pod tym co napisałaś obiema rękoma i nawet nogami Odpowiedz Link
tabeh Re: To bardzo dobrze, to świetnie, to rewelacyjni 05.12.07, 21:28 do.de napisała: > netti22, podpisuję się pod tym co napisałaś obiema rękoma i nawet nogami ja tez. troche mam dosc tych głupich tekstów i dorabiania ideoligii do braków, gdyż sama firma nas w mailach przeprasza.... Odpowiedz Link
1szylider Re: To bardzo dobrze, to świetnie, to rewelacyjni 05.12.07, 23:26 A co firma ma robić? A na pewno firma sie cieszy z takiegozbytu produktów bo każdy by sie cieszył i jak powtarzam jest marzenie każdego handlowca. I nie jest żadne dorabianie ideologii tylko normalna praktyka handlowa. Dobry handlowiec opróżnia magazyny i my jesteśmy handlowcami. Natomiast to, że inżynierowie nie nadążają za rynkiem to inna sprawa. I tu właśnie jest ideologia bo Oriflame products Poland nie moze zwiększać mocy produkcyjnych bo jacyś idioci- pseudo-ekologowie blokują rozbudowę... oczyszczalni ścieków(SIC!!!) Moim zdaniem to właśnie Wy robicie ideologię braków. I gdy rozsądnie Wam tłumaczę jak sobie z tym radzić to odpowiadacie pomówieniami i bluzgami. Ale otwórzcie oczy, przejrzyjcie,że braki choć rzeczywiście utrudniają, to jednak pozwalają na osiąganie dobrych wyników sprzedaży... Aby sie o tym przekonać przeczytajcie po kilka razy co pisze jola-wroc jej braki, choć irytujące to jednak nie przeszkadzają co katalog kwalifikowac sie jako Dobry Sprzedawca czyli robić powyżej 700PP. Zamiast używać lupy i wyszukiwać braki, bo one będą zawsze użyj obiektywu szerokokątnego i zobacz to wszystko z szerokiej panoramicznej perspektywy, wtedy te braki staną się mało znaczącym dla Ciebie szczegółem, coś co najwyżej porównywalnego z ukąszeniem komara. Chcę Ci pomóc, bo sie wypalasz na szczególe i to mało znaczącym. Bo cały watek ma tak brzmi jakby PT Kierownictwo robiło te braki celowo lub nie pracowało nad ich zmiejszeniem. Jak powtarzam opróżnianie magazynów jest zadaniem handlowców, z którego wywiązujecie sie znakomicie. Ja mam praktykę już 15 letnia i braki były ZAWSZE i sadzę,że będą zawsze. Odpowiedz Link
albicilla Re: To bardzo dobrze, to świetnie, to rewelacyjni 06.12.07, 10:20 Były i owszem , ale nie tak lawinowe jak teraz. Ja rozumiem ,że sprzedaz jest zawrotna ,że np w Regionie Wielkopolskim 1 dzień zakupów przyniósł obrót wielkości 4 dnia zakupów z kat 16. Rozumiem ,ze nikt sie tego nie spodziewał. Rozumiem ,że perfum czy krem to nie tylko sam masa kremu czy płyn , ale i opakowanie i np.atomizery. Rozumiem ,ze jest problem ze szkłem ,ale .... Wydaje mi się ,ze to jest ,jak zawsze piszę problem kiepskiej logistykii za to poleciały głowy.Moim zdaniem lepiej planowac więcej i niech to sobie nawet polezy w magazynie , niz miec za mało.Planowanie "więcej" daje mozliwość zaplanowania więkzej produkcji itp. Jesli mogę uspokoić trochę to nasze wzburzenie to powiem ,ze wiem ,iż nowy Dyrektor generalny robi swszystko by pościągać z innych rynków produkty w naszych brakach.Dlatego co chwile pojawia się jakaś partia i znika. Generalne porządki tez wymagają trochę czasu.Mam nadzieje,że w przyszłym roku ta sytuacja będzie poprawiac sie z katalogu na katalog. Odpowiedz Link
1szylider Zmienilismy Kierownictwo:)) 06.12.07, 11:36 To częsty slogan w sytuacji gdy firma chce zmienić lub wzmocnić swój wizerunek... A my mamy nowe lepsze PT Kierownictwo. I jest to Szwed, wiec na pewno bedzie mial wiecej wspólnego jezyka z głownym Zarządem. A produkty incydentalne zawsze bedą w brakach , bo to jest warunek ich dobrej sprzedazy. Dla mnie wazne jest aby oferta podstawowa była w ciagłej sprzedazy. Pamietajcie tez,że oriflame przeżywa wlasnie nowa bardzo dynamiczna faze wzrostu i to na calym swiecie. Oriflame własnie uruchomiła 2 nowe fabryki w Chinach i w Rosji. A braku mocy produkcyjnych nie poprawisz nawet najlepsza genialna logistyka. Odpowiedz Link
netti22 Re: Zmienilismy Kierownictwo:)) 06.12.07, 11:58 Cieszę się 1Szyliderze, że w końcu przestajesz nam Konsultantom mydlić oczy, porównując kosmetyki Oriflame do Maybachów czy innych F16. Klient może i na Maybacha poczeka, ale nie przesadzajmy, kosmetyki Oriflame nie są dobrem aż tak luksusowym... Piszesz mądrze, choć zwykły Konsultant czasem nie wszystko zrozumie z Twojego pseudo naukowego bełkotu, ale lepiej podyskutować na poziomie niż urządzać rykowisko. Pozdrawiam! Odpowiedz Link
1szylider Re: Zmienilismy Kierownictwo:)) 07.12.07, 11:15 Ja nikomu nie mydle oczu. Przedstawiłem tylko podstawowe prawa rynku , marketingu i socjologii. Tak już jest,że towar niedostępny zyskuje na wartości. I dotyczy to każdego towaru. czy to jest masło, diamenty, zboże czy ropa. Niektóre firmy kosmetyczne wykorzystują i już samo windowanie cen wcale nie lepszych a często znacznie słabszych niż nasze kosmetyków podnosi wartość, czyniąc je niedostępnymi dla wielu... Stad ich nabywcy płacący słona cenę maja poczucie wyższości w tym wypadku nad mniej zamożnym ogółem. Odpowiedz Link
jolunia01 Re: Zmienilismy Kierownictwo:)) 07.12.07, 12:06 1szylider napisał: > Ja nikomu nie mydle oczu. Przedstawiłem tylko podstawowe prawa rynku marketingu i socjologii. > Tak już jest,że towar niedostępny zyskuje na wartości. > I dotyczy to każdego towaru. Co do teorii ekonomii - sama święta prawda!!! W praktyce to jest tak: zamawia klientka1 u mnie wodę toaletową X w poniedziałek, we wtorek klientka2 pomadke Y, w środę pozostali klienci rózne inne rzeczy. Składam zamówienie. Brak wody X i pomadki Y. W czwartek mówię klientkom, że zamówionych produktów nie ma, bo duzy popyt itp., ale mamy inne ŚWIETNE rzeczy - wybierają odpowiednio wodę X1 i pomadke Y1. Dopisuję sobie jakieś rzeczy dla siebie i takie, które sprzedaję regularnie i z dużą częstotliwości (no i są akurat w promocji), więc zamawiam na zapas. Składam zamówienie. Teraz juz X1 i Y1 sa w brakach. W piątek klientka 1 rezygnuje z wody, kupi sobie w sklepie, klientka 2 nie odbiera telefonu, w weekend też nie moge sie z nią skontaktować. w poniedziałek informuję, że - niestety - brak pomadki Y1, bo duzy popyt itp, ale.... To autentyczna sytuacja. Straciłam obie. Odpowiedz Link
1szylider Re: Zmienilismy Kierownictwo:)) 07.12.07, 15:39 jolunia01 napisała: > 1szylider napisał: > > > Ja nikomu nie mydle oczu. Przedstawiłem tylko podstawowe prawa > rynku marketingu i socjologii. > > Tak już jest,że towar niedostępny zyskuje na wartości. > > I dotyczy to każdego towaru. > > Co do teorii ekonomii - sama święta prawda!!! W praktyce to jest > tak: zamawia klientka1 u mnie wodę toaletową X w poniedziałek, we > wtorek klientka2 pomadke Y, w środę pozostali klienci rózne inne > rzeczy. Składam zamówienie. Brak wody X i pomadki Y. W czwartek > mówię klientkom, że zamówionych produktów nie ma, bo duzy popyt > itp., ale mamy inne ŚWIETNE rzeczy - wybierają odpowiednio wodę X1 i > pomadke Y1. Dopisuję sobie jakieś rzeczy dla siebie i takie, które > sprzedaję regularnie i z dużą częstotliwości (no i są akurat w > promocji), więc zamawiam na zapas. Składam zamówienie. Teraz juz X1 > i Y1 sa w brakach. W piątek klientka 1 rezygnuje z wody, kupi sobie > w sklepie, klientka 2 nie odbiera telefonu, w weekend też nie moge > sie z nią skontaktować. w poniedziałek informuję, że - niestety - > brak pomadki Y1, bo duzy popyt itp, ale.... > To autentyczna sytuacja. Straciłam obie. > Przykre, ale cóż zrobisz? Właśnie na tam polega sztuka handlowa, aby zatrzymać Klienta mimo pewnych "wpadek"... A inna równie prawdziwa prawda polega na tam,że nie zawsze warto walczyc o kazdego Klienta czy nawet Konsultanta... Np takiego co zamawia pojedyncza pomadke lub cos jeszcze tańszego , na doatek domaga sie znizek i kaze se przewozic do domu na drugi koniec miasta i na dodatek jest np bardzo niesympatyczna... Oby tylko tyle.., mnie sie zdarzaja nawet takie co domagaja sie darmowych probek i jeszcze wymyslaja,ze tak mało daje. ) Oczywiście rezygnuje ze "współpracy" z takimi ludźmi i Tobie rowniez zycze jak najmniej Odpowiedz Link
renaczar Re: Zmienilismy Kierownictwo:)) 07.12.07, 16:38 Rozumiem, że chcesz przez to powiedzieć, że klientki, które zamawiają niewiele mogą być traktowane jak piąte koło u wozu, te zaś które zamawiają zawsze i dużo zasługują na szczególne traktowanie, ba, uwielbienie ze strony konsultanta. Moje postrzeganie tej kwestii jest zupełnie odmienne, a swoją drogą, może zdradzisz jak zatrzymujesz klientki pomimo kolejnych wpadek? Bo ja zamawiając kosmetyk nie mam tyle cierpliwości i wyrozumiałości by czekać w nieskończoność,i wreszcie pójdę do perfumerii i na pewno wyjdę stamtąd zadowolona. Odpowiedz Link
1szylider Re: Zmienilismy Kierownictwo:)) 07.12.07, 17:40 renaczar napisała: > Rozumiem, że chcesz przez to powiedzieć, że klientki, które > zamawiają niewiele mogą być traktowane jak piąte koło u wozu, te zaś > które zamawiają zawsze i dużo zasługują na szczególne traktowanie, > ba, uwielbienie ze strony konsultanta. To oczywiste,ze i mnie obowiązują prawa rynku. Gdy Klientka jest sympatyczna i moje koszty nie przkraczaja zarobku to oczywiscie zajmuję sie taka pania... ) Moje postrzeganie tej kwestii > jest zupełnie odmienne, a swoją drogą, może zdradzisz jak > zatrzymujesz klientki pomimo kolejnych wpadek? Ja nie mam wpadek.., a zatrzymać najlepiej zapisując do Klubu, właśnie jedna z takich uroczych pań.., co na początku chciała tylko kupować u mnie, rozpoczęła KWAFIKACJĘ DYREKTORSKA... ) Bo ja zamawiając > kosmetyk nie mam tyle cierpliwości i wyrozumiałości by czekać w > nieskończoność,i wreszcie pójdę do perfumerii i na pewno wyjdę > stamtąd zadowolona. Odpowiedz Link
1szylider Nota Bene 07.12.07, 17:41 Zmieniliśmy tez Kierownictwo Grupy, również na lepsze... ) Odpowiedz Link