Dodaj do ulubionych

podejrzany pieprzyk

IP: 195.130.197.* 04.06.12, 09:51
Ten pieprzyk nie daje mnie spokoju, czy on źle wyglada?
Link do zdjęcia
imageshack.us/photo/my-images/710/biud.jpg/
Jestem zapisana do lekarza ale dopiero za tydzien, pieprzyk znajduje się w miejscu drażnienia ubraniem, ma jakieś 5-6mm.
Może są tu osoby które znają się w tym temacie? Chyba się trochę za bardzo nakręcam ale tyle piszą o czerniaku sad
Obserwuj wątek
    • ty-i-ja-razy-dwa Re: podejrzany pieprzyk 05.06.12, 09:28
      Niestety, fotki nie ma... sad

Jestem na bieżąco z pieprzykami. Dziecku ostatnio wyskoczył czarny pieprzyk. Pokazałam pediatrze, stwierdziła, że jest gruby i brzydki. Trzeba pokazać dermatologowi.
      A dermatolog tylko spojrzał i powiedział, że to zwykłe znamię. To, że jest czarne nie oznacza od razu czerniaka.
      Dostałam za to kilka wskazówek co powinno niepokoić:
      -znamię powyżej 5 mm
      -nierówne, poszarpane brzegi
      -kilka kolorów znamienia
      -wypukłości na znamieniu

Jak możesz to wklej jeszcze raz zdjęcie. I nie martw sie na zapassmile
    • claratrueba Re: podejrzany pieprzyk 05.06.12, 10:21
      Zdjęcia brak, ale to niewiele zmienia. By rozpoznać znamię potencjalnie groźne dermatolog używa dermatoskopu- specjalna lampa+ lupa. Moja przyjaciółka dermatolożka ogląda moje znamiona regularnie, żadne nie było czerniakiem ale te w miejscach podrażnianych zaleciła usunąć. jest to normalne postępowanie bo najczęściej w czerniaka zmienia się znamię już istniejące. Pojawienie się "od razu czerniaka" to wielka rzadkość.
      Poproś o skierowanie do chirurga, usuń i już. Spokojny sen jest tego wart. Ja znowu poproszę o takie skierowanie, bo wylazło mi znamię w miejscu, gdzie jest fiszbina od biustonosza. Wolę pocierpieć parę godzin po zabiegu niż sie niepokoić "zesłośliwieje czy nie".
      • Gość: erka Re: podejrzany pieprzyk IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.06.12, 11:48
        claratrueba napisała: