Dodaj do ulubionych

Zespół suchego oka

09.12.05, 02:04
Stsowałem już Visine , Starazolin , Lacrimal , Vidisic i - ostatnio -
Artelac . Zmiernym efektem .

Czy Wam coś pomaga na to dolegliwośc ?
Obserwuj wątek
    • rezurekcja Re: Zespół suchego oka 09.12.05, 12:06
      v.ci napisał:

      > Stsowałem już Visine , Starazolin , Lacrimal , Vidisic i - ostatnio -
      > Artelac . Zmiernym efektem .
      >
      > Czy Wam coś pomaga na to dolegliwośc ?

      Jesli siedzisz dlugo przed komputerem, te leki lagodza stan.
      Kiedy patrzymy w monitor, nie mrugamy tak czesto jak normalnie, co powoduje,
      ze nie nawilzamy oka. Satd dolegliwosci.
      • jagoda85 Re: Zespół suchego oka 09.12.05, 13:58
        Zespół suchego oka nie powstaje z powodu siedzenia przed komputerem. Spróbuj
        Vidisic w żelu, działa dość długo. Ja mam też ten problem. Stosuję Artelac 5-6
        razy dziennie i Vidisic żel 3 razy dziennie. Da się wytrzymać. Dolegliwości
        szczególnie nasilają się jak siedzisz w suchych pomieszczeniach. Teraz niestety
        wszędzie grzeją, należałoby stosować wszędzie nawliżacz, łatwiej się znosi tą
        dolegliwość.
        • v.ci Re: Zespół suchego oka 14.12.05, 12:36
          Dzięki za dobre chęci , ale przecież wyraźnie napisałem , że Vidisic ( jest
          tylko w żelu ... ) i Artelac już stosowałem .

          Dolegliwość ta pojawiła się u mnie na ładnych kilka lat przed zakupem przeze
          mnie komputera .

          Mam suche oczy także w lecie , kiedy kaloryfery nie grzeją :(
          • jagoda85 Re: Zespół suchego oka 14.12.05, 14:30
            Vidisic jest też w postaci kropli. Kiedyś stosowałam, ale okazały się mało
            skuteczne. Oczywiście, że dolegliwość ta nie ma nic wspólnego z używaniem
            komputera, tzn. praca na komputerze może pogarszać sprawę, ale, komputer nie
            jest bezpośrednią przyczyną. Ogólnie rzecz biorąc jest to problem ze śluzówkami.
            • justyna302 Re: Zespół suchego oka 14.12.05, 13:01
              Kochane, ja tez borykam sie z tym problemem. Najgorsze sa poranki - nie moge
              otworzyc oczu poki przez szparke miedzy powiekami nie wpuszcze sobie kropli.
              Boje sie ze kiedys sie zapomne, otworze oczy na siłe i rozerwe sobie nabłonek.
              Horror! Czy tego sie nigdy nie wyleczy??
              • jasmina_tdi Re: Zespół suchego oka 14.12.05, 13:24
                Zespół suchego oka uwarunkowany jest (z tego co wiem) hormonalnie. Przyczyną
                mogą być również tabletki antykoncepcyjne lub leki zawierające hormony. Bardzo
                często ten typ tak ma (patrz - hormony) i nic nie pomaga. Krople co najwyżej
                łagodzą objawy, ale człowiek szybko się przyzwyczaja i wraca do punktu wyjścia.
              • repair Re: Zespół suchego oka 14.12.05, 15:25
                Robiono Ci test łzowy? Jaki był wynik w mm? Jeśli to na prawdę ZSO to pomagają
                specjalne wkładki, którymi okulista zatyka się kanaliki łzowe i dzięki temu
                uzyskuje lepsze nawilżenie, co widać na teście. Ten prosty zabieg ma wystarczyć
                na kilka lat. Z tym, że znam tylko jednego okulistę w Wawie, który to robi.
                Co do przyczyn ZSO, to w wielu przypadkach są nieznane.
                R
    • ana_em Re: Zespół suchego oka 14.12.05, 15:41
      A jesli ja mam mocno czerwone oczy zaraz po przebudzeniu wczesnie rano,i to
      zaczerwienienie zmniejsza sie w ciagu ok pół godz-1godz,to czy to moze
      swiadczyc o suchym oku??

      nie wiem,ale mam takie podejrzenie,nosze soczewki,czuje czasem dyskomfort w
      ciagu dnia ale po przebudzeniu nie mam przeciez soczewek na oczach..a one sa
      cale czerwone..czy ktos wie z czym to sie wiaze?
        • ana_em Re: Zespół suchego oka 14.12.05, 17:30
          Bylam juz u okulisty w tej sprawie,z powodu zaczerwienionych oczu rano,w czasie
          gdy jestem w hipermarkecie(na to swiatło),zylek w oku ktore nie chca zniknac,i
          w koncu naczynka ktore peklo(z boku na szczescie)i tez nie znika,i co?
          na pierwszej wizycie przepisal mi krople, i nic,tzn.chwilowa niewielka
          poprawa,ale nie super efekt.druga wizyta-prosze o cos innego-i nic,brak
          rezultatow,trzecia wizyta-prosze o cos innego,dostalam masc i jakies krople
          przeciwzapalne,przeciwalergiczne,-zylki jak byly tak sa,siateczka peknieta
          jest,zaczerwienienie na swiatlo nie zniklo!w koncu usłyszalam ze niektorzy
          musza pogodzic sie z problemem,mam nadwrazliwe oczy i tyle..ale jak mam sie do
          ch..pogodzic z czerwonymi oczami?!zmienic prace w markecie bo moje oczy nie
          znosza tego oswietlenia?nie moge.nie teraz.mam ledwo dwadziescia pare lat i
          jakies czerwone nitki w oczach nie dajace mi spokoju,i mam sie z tym pogodzic?
          tak na cale zycie?tzn.polubic moje brzydkie czerwone oczy(mimo ze sa ladne ale
          ten kolor je oszpeca)??i pozbawia uroku??juz nie wspomne zczym mi sie
          kojarza,no niestety ,takie oczy!

          czy mam zmienic okuliste..?
    • kochanka_heathcliffa Re: Zespół suchego oka 15.12.05, 21:29
      przetsań żyrafa ludziom mącic suche oko to powazna sprawa i twoje kremy nie
      pomoga ,naciągaczka z Ciebie niby jak chcesz pomóc jak np ktoś ma
      Sjogrena,pozatym zatyczki nic nie dziurawią i ich założenie nie boli moja
      Ciotka nosi i jest ok
      • zyrafa46 Re: Zespół suchego oka 16.12.05, 01:06
        Jestem naciągaczką hi hi hi. I mam łzy*.

        Żyrafa




        *własne
        smutno: właśnie się dziś zdrowo popłakałam, bo mnie na prawdę naciągnięto.







        Do tutejszych forumowiczów: Spokojnie, więcej tu nie zajrzę.
        Życzę powodzenia i miłych Świąt :-)
        Żyrafa
    • jusska1 Re: Zespół suchego oka 16.12.05, 10:46
      mam podobny problem i przez przypadek kiedy wkraplałam sobie Visine moja
      kolezanka która jest lekarzem zapytała czy wiem jak długo mozna tego używać,
      odpowiedziałam że ile trzeba i tu okazało się że byłam w ogromnym błędzie
      wszystkie krople do oczu (jeśli nie zaleci inaczej lekarz) które mają składnik
      obkurczający naczynia krwionośne w tym m.in. Visine mozna używać do 3 dni,
      poniewaz po ok 3 dniach stosowania bardzo nasilają się objawy i stają się
      często one dużo bardziej dokuczliwe niż przed zastosowaniem kropli. Dlatego
      najlepiej z problemem udac się do lekarza okulisty i to on dobierze najlepsze
      krople po dokładnym zabadaniu oczu. Pozdrawiam

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka