Forum Praca Praca
ZMIEŃ
    Dodaj do ulubionych

praca w urzędach państwowych

30.11.06, 16:58
    Ostatnie pół roku spędziłam na stażu w prokuraturze. Jestem po studiach
    humanistycznych i muszę szczerze przyznać, że praca tam bardzo mi
    odpowiadała.Zostałam zgłoszona do etatu, ale zaczęły obowiązywać inne zasady
    naboru i tkwię w martwym punkcie. Chcę złożyć papiery także do sądów etc., ale
    mam dylemat. Czy trzeba czekać na jakieś ogłoszenie o wolnych stanowiskach czy
    odważnie nacierać ze swoją aplikacja? Czy ma to sens, czy moje papiery zalegną
    zapomniane w kącie jakiejś szafy? Jak walczyć i czy jest sens walczyć?
    Obserwuj wątek
      • Gość: Aha Re: praca w urzędach państwowych IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.11.06, 17:06
        szukasz na stronach BIP w internecie, wysylasz aplikacje tylko na konkretne
        ogloszenie, na stanowisko gdzie spelniasz kryteria. Jak sobie wyobrazasz
        wysylanie aplikacji jak popadnie, pod jakim kątem, na jakie stanowisko??

Suma sumarum i tak pracy nie dostaniesz.
        • Gość: E. Re: praca w urzędach państwowych IP: 195.116.125.* 30.11.06, 19:13
          Jedno drugiemu nie szkodzi, przeglądaj ogloszenia o wolnych statnowiskach BIP
          ale nic Ci nie przeszkadza również roznosić swoje Cv gdzi popadnie. Oficjalnie
          inaczej pracy jak z naboru nie dostaniesz, ale ja osobiście znam osobę, która
          sobie pracę "wychodziła" w jednym z urzędów publicznych więc prawda lezy jak
          zwykle leży gdzieś pośrodku. A walczyć zawsze warto, jak nie walczysz- nie
          wygrywasz!! Pozdrawiam
      • Gość: stumilowylas Re: praca w urzędach państwowych IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.11.06, 20:48
        a jeśli moge zapytać - na czym polegają nowe zasady naboru do pracy w
        prokuraturze?
        • alexandrynka Re: praca w urzędach państwowych 01.12.06, 14:53
          Tak, trzeba się chyba chwytac każdegi sposobu. Zawsze warto próbować;-) A co do