Forum Praca Praca
ZMIEŃ
    Dodaj do ulubionych

Bezrobocie wśród specjalistów

IP: *.adsl.inetia.pl 12.04.09, 13:23
    W Polsce bezrobocie wzrosło do blisko 12% i nawet osoby z wysokimi kwalifikacjami odczuwają ten wysoki poziom bezrobocia.
    Sam jestem bezrobotny - informatyk po 5 latach studiów na najlepszej polskiej uczelni.
    Byłem na kilku rozmowach kwalifikacyjnych i proponowano mnie wynagrodzenie 1200 zł netto! Normalnie szał...
    Pochodzę z małej miejscowości w województwie Podkarpackim i wynajęcie mieszkania i koszty życia w Krakowie przewyższają tą kwotę.
    Teraz z perspektywy czasu mogę powiedzieć, że niepotrzebnie studiowałem i rozwijałem swoje pasje. By godnie żyć trzeba opuścić ten kraj :(, dlatego w tym kraju nauka języków obcych ma jedynie sens...

Obserwuj wątek
      • annajustyna Re: Bezrobocie wśród specjalistów 12.04.09, 13:36
        Hmm, specjalista nie jest sie po studiach chocby najdluszych, a po studiach
        wspartych kilkoma latami konkretnego doswiadczenia. A nie mozesz dojezdzac do
        Rzeszowa, do pracy? I co to znaczy najlepsza polska uczelnia?
        • Gość: programista Re: Bezrobocie wśród specjalistów IP: *.adsl.inetia.pl 12.04.09, 13:53
          Mam bogate doświadczenie, niestety tylko akademickie - poświęcałem cały swój wolny czas na studiach dla uczelni. Niestety, pracodawcy na taką osobę nie patrzą przychylnym okiem.

Do Rzeszowa mam 100 km, zatem koszt dojazdów byłby ogromy, a i płace
          w Rzeszowie nie należą do najwyższych. Zazwyczaj znajdują się w dolnych widełkach.
          > I co to znaczy najlepsza polska uczelnia?
          Najlepsza w rankingu tygodnika "Wprost"

• annajustyna Re: Bezrobocie wśród specjalistów 12.04.09, 14:00
            Myslalam, ze moglbys dojezdzac codziennie do Rzeszowa, ale 100 km to za duzo. A
            znasz jakies jezyki? I naprawde ranking Wprost nie robi na nikim wrazenia...