Dodaj do ulubionych

ambicje i szukanie pracy

13.10.05, 12:53
Jeszcze mnie tam nie ma i mam nadzieje, ze szukanie przez Internet a szukanie
będąc już na miejscu to zupełnie inna sprawa. Tym bardziej, że nie mam ani
super doświadczenia, ani żadnych bardzo konkretnych umiejętności i
kwalifikacji..
Szukam "ambitnie" chyba, bo czegoś związanego z pracą z imigrantami lub
ofiarami przemocy. Dzieci też wchodzą w grę - widziałam kilka fajnych ofert.

Tylko że obawiam się, że na początek skończę przy garach, a w lepszym wypadku
jako kelnerka. I tą kelnerką na początek bym się nie przejęła, gdyby nie to,
że nie mam żadnego doświadczenia i taką pracę też będzie trudno znaleźć..
Znajomi mi mówią, że będę musiała w CV nakłamać.. a tego też nie umiem. Zaraz
po mnie widać, bo się czerwienię itd..

Moja koleżanka mnie zdołowała wczoraj, bo od 1.5 tyg. jest w Londynie i nie
może znaleźć pracy.. Odsłoniła kulisy.. - nie ma doświadczenia w UK (często
ją to od razu dyskwalifikuje), nie ma referencji, nie ma NINu (???)... ciągle
czegoś nie ma... Napisała, że do pracy sprzątaczki trzeba mieć 2 referencje

- Jakie są Wasze doświadczenia? Zaczynaliście od razu ambitnie?

- A te wszystkie braki, które wymieniłam, da się ominąć? I jak?
Mam kłamać???
Bo już myślałam, żeby szczerze mówić komuś w oczy, że nie będę mu kłamać, że
mam doświadczenie i mam nadzieję, że doceni moją uczciwość.. Nie wiem, czy to
dobra strategia..
Obserwuj wątek
    • 101krotka Re: ambicje i szukanie pracy 13.10.05, 13:09
      hej you mou
      niestety takie sa poczatki i pamietam kiedys to byl tez moj problem:brak
      doswiadczenia w UK.jesli nie masz znajomosci ktore pomoga ci zdobyc prace bez
      doswiadczenia to niestety moim zdaniem musisz uciec sie do "modyfikacji"
      swojego CV.wiem ze to brzmi strasznie ale jesli sobie dobrze przypominan to
      ktos juz tu o tym pisal i ludzie tak robia.moze masz jakiegos znajomego ktory
      jest w stanie wystawic ci referencje albo potwierdzic ze pracowalas gdzies