esmaya Re: ŚLĄSK 26.10.08, 10:27 ale gapa ze mnie, tyle już siedzę na forum i dopiero teraz znalazłam ten watek. ja Tychy, ale już sama nie wiem;) mieszkam w Nysie, studiuję we Wrocławiu. sercem jednak cały czas na Śląsku:) następny zlot planujecie? Odpowiedz Link
pinupgirl_dg Re: ŚLĄSK 26.10.08, 11:04 esmaya napisała: > ale gapa ze mnie, tyle już siedzę na forum i dopiero teraz znalazłam ten watek. > ja Tychy, ale już sama nie wiem;) mieszkam w Nysie, studiuję we Wrocławiu. > sercem jednak cały czas na Śląsku:) > następny zlot planujecie? Też jestem ciekawa :). Narazie załapałam się na zlot w Krakowie (na forum trafiłam już po Śląskim zlocie ;( ). Jestem Ślązaczką z urodzenia, w tej chwili mieszkam w Dąbrowie Górniczej (i bardzo polubiłam to miasto) to w sercu zawsze Śląsk :). Studiuje w Katowicach. Odpowiedz Link
alex331 Czy Częstochowa to też.. 29.10.08, 15:07 należy do Śląska? Do województwa na pewno i pozwalam sobie się tu wpisać. Witajcie:-)) Odpowiedz Link
rudaa26 Re: Czy Częstochowa to też.. 23.12.08, 12:09 No to skoro Częstochowa tu jest to i ja się wpiszę. Tyle że w Częstochowie mój rozmiar 30GG jest nieosiągalny w żadnym sklepie stacjonarym. Odpowiedz Link
alex331 Re: Czy Częstochowa to też.. 06.01.09, 13:23 Ooooo witam, nie jestem sama, miło mi i niestety to prawda, nasze rozmiary są nieosiągalne w żadnym sklepie, pozostaje Internet... -- pozdrawiam Ola 77/98 70FF 65GG Odpowiedz Link
scharon Witam z ŻOR :) 06.01.09, 13:41 Mi tez pozostaly zakupy w necie - w okolicy nic ciekawego w moim rozmiarze nie ma oprocz Dali a ja jakos nie moge dogac sie z ta marka... Odpowiedz Link
alex331 Re: Witam z ŻOR :) 08.01.09, 13:40 Ja teoretycznie mogłabym u mnie w mieście kupić coś z Gai, ale po doświadczeniach z rossinovą(nie jestem pewna pisowni) nie mam ochoty na te biustonosze. Pozostaje net... Odpowiedz Link