Dodaj do ulubionych

Zniżki studenckie - czy aby na pewno są zasłużone?

24.09.08, 14:18
Jestem studentką, korzystam z ulg. Część z nich jest usprawiedliwionych -
spora część studentów to dzieci utrzymywane przez tych zapracowanych 40-50
latków, a ulga na pociąg czy autobus jest nieraz duża pomocą. Za to solarium?
Sklep z ciuchami? To jest, moim zdaniem, niekonieczne, ale trudno sie dziwić
przedsiębiorcom, którzy na studentach zbijają niezły interes - chcą
przyciągnąć jak najwięcej klientów. W miastach takich jak np Kraków, gdzie
mieszkam, wyrobienie sobie dobrej marki wśród studentów to złoty interes.
Obserwuj wątek
    • marianx7 Zniżki studenckie - czy aby na pewno są zasłużone? 24.09.08, 14:21
      Studiuję na dziennych. Nie należę do ubogich ani bogatych, nie jestem jakoś
      wybitnie uzdolniony, choć średnia co rok wychodzi całkiem niezła. Dorabiam
      dając korepetycję i rozdając ulotki. W ten sposób pomagam rodzicom i powoli
      przechodzę na swoje. Średnio mam 300 miesięcznie, dokładnie tyle wynosi mój
      czynsz. Rodzice przysyłają słoiczki i pieniądze na konto. Liczy się każda
      złotówka. Moja dzienna stawka to 10 zł dziennie. Jak oszczędzę to idę do kina,
      teatru czy na kolację z dziewczyną, a zniżki mi w tym pomagają. Najlepiej
      gdybym uczył się przy świeczce i jadł resztki ze śmietnika. Przy tym nie
      prowadził życia osobistego ani kulturalnego. Oto droga do stworzenia sobie
      społeczeństwa posłusznego i ślepego. Śmiało zabierajcie zniżki, a my się
      wyniesiemy z kraju i zobaczymy kto będzie zarabiał na Wasze emeryturki.
      • looxie Re: Zniżki studenckie - czy aby na pewno są zasłu 24.09.08, 14:29
        Studiuje dwa kierunki - dziennie, w tym jeden na UJ. Moim rodzicom powodzi się
        nieźle i nauczyli mnie oni dbać o swoje interesy. Kiedy nie mam pieniędzy,
        proszę ich o przelew. Ale zazwyczaj mam. Stypendium naukowe. Korki. Tłumaczenia