sloggi 02.12.03, 12:38 Teraz już wyrażnie widać, że na budowanej ulicy Beethovena będą zatoki przystankowe. Czyżby linię 119 czekała jakaś mała rewolucja? Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
sloggi Re: Zatoki przystankowe na ul.Beethovena 02.12.03, 12:40 A może 119 + 359 = 119 ? Odpowiedz Link Zgłoś
zaciszanin Re: Zatoki przystankowe na ul.Beethovena 04.12.03, 00:14 Nie wiem, czy Wawer potrzebuje kolejnej linii całodziennej na Wale :-k Odpowiedz Link Zgłoś
sloggi Re: Zatoki przystankowe na ul.Beethovena 04.12.03, 08:36 Po jakimś czasie mógłby jechać Kadetów-Wąbrzeską-Lucerny-Patriotów... Najpierw niech skończą budowę Wąbrzeskiej Odpowiedz Link Zgłoś
jerzy-j Re: Zatoki przystankowe na ul.Beethovena 06.02.04, 23:35 Jest jedno optymalne rozwiązanie dla komunikacji w tej dzielnicy. Nigdy go nie prezentowałem lecz ma poniekąd związek z ulicą Beethovena. - 522 od Spacerowej należałoby posłać Belwederską, Sobieskiego, Beethovena, Witosa, Czerniakowską i dalej obecną trasą. Odzyskało by przystanek Dolna, z którego w "ostatnim" czasie zniknęły 410 i 522... Co to znaczy nie trzeba tłumaczyć... - takie rozwiązanie wymaga jednak utworzenia linii 1xx po trasie: DWC, Al. Jerozolimskie, Marszałkowska, Waryńskiego, Goworka, Spacerowa, Gagarina, Czerniakowska, Bobrowiecka, KIERBEDZIA. Osobiście bym tak przemaltretował 119. Coś trzeba by dodać ale to zawsze dobry początek. Aby babcie nie jęczały za głośno zawsze można na Grenady [Młynów] wysłać 129 (zamiast na Koło). PS Takie rozwiązanie jest możliwe juz obecnie - zamiast Beethovena można jechać Idzikowskiego, ale cóż, ZTM - ta nazwa mówi sama za siebie...... Odpowiedz Link Zgłoś
zaciszanin Re: Zatoki przystankowe na ul.Beethovena 08.02.04, 15:22 A co ma wspólnego ulica Beethovena z Młynowem i linią 129? Odpowiedz Link Zgłoś
jerzy-j Re: Zatoki przystankowe na ul.Beethovena 08.02.04, 17:37 zaciszanin napisał: > A co ma wspólnego ulica Beethovena z Młynowem i linią 129? Przeczytaj CAŁEGO powyższego posta, to się dowiesz :) Odpowiedz Link Zgłoś
e-tam Re: Zatoki przystankowe na ul.Beethovena 10.02.04, 20:24 jerzy-j napisał: > - 522 od Spacerowej należałoby posłać Belwederską, Sobieskiego, Beethovena, > Witosa, Czerniakowską i dalej obecną trasą. > Odzyskało by przystanek Dolna, z którego w "ostatnim" czasie zniknęły 410 i > 522... Co to znaczy nie trzeba tłumaczyć... Tylko, że niestety przystanek "Sielce" i "Chełmska" generuje całkiem spory ruch pasażerski :-(. > - takie rozwiązanie wymaga jednak utworzenia linii 1xx po trasie: > DWC, Al. Jerozolimskie, Marszałkowska, Waryńskiego, Goworka, Spacerowa, > Gagarina, Czerniakowska, Bobrowiecka, KIERBEDZIA. > Osobiście bym tak przemaltretował 119. Coś trzeba by dodać ale to zawsze dobry > początek. > > Aby babcie nie jęczały za głośno zawsze można na Grenady [Młynów] wysłać 129 > (zamiast na Koło). Czy Ci się 131 z 522 nie pomyliło ;-)? 131 obsługuje DC, 522 Bankowy. Więc tym bardziej 119 może zostac na trasie Młynów, (...), Marszałkowska, Waryńskiego, Spacerowa, Gagarina, Wisłostrada, Chełmska, Kierbedzia. (To pisałem ja, TGM) Odpowiedz Link Zgłoś
jerzy-j Re: Zatoki przystankowe na ul.Beethovena 11.02.04, 11:02 e-tam napisał: > Czy Ci się 131 z 522 nie pomyliło ;-)? > 131 obsługuje DC, 522 Bankowy. Więc tym bardziej 119 może zostac na trasie > Młynów, (...), Marszałkowska, Waryńskiego, Spacerowa, Gagarina, Wisłostrada, > Chełmska, Kierbedzia. > > (To pisałem ja, TGM) No tak... nieszczęsny Bankowy, w sumie jeśli MUSI tam być bezposrednia linia... to cała koncepcja upada :( Po pierwsze za dużo nowych brygad wymagałoby takie 119 aby miało sensowną częstotliwość. Po drugie jeśli miałoby to być 119, to jeździłoby przez Zbawiciela i zatrzymywałoby się przy Hożej czy Królewskiej, a więc ani do metra ani szybko... Odpowiedz Link Zgłoś
e-tam Re: Zatoki przystankowe na ul.Beethovena 11.02.04, 12:48 jerzy-j napisał: > No tak... nieszczęsny Bankowy, w sumie jeśli MUSI tam być bezposrednia > linia... to cała koncepcja upada :( Po pierwsze za dużo nowych brygad > wymagałoby takie 119 aby miało sensowną częstotliwość. Po drugie jeśli miałoby > to być 119, to jeździłoby przez Zbawiciela i zatrzymywałoby się przy Hożej czy > Królewskiej, a więc ani do metra ani szybko... Trudno. 119 nie będzie miec dobrej częstotliwości. Może miec nawt gorszą niż obecnie. Gdyby jeździło równo co 30 minut, to można by zsynchronizowac z 359. A ten duet z kolei ze 131. Wtedy na wspólnym odcinku (centrum-Chełmska) autobus by był co 7 - 8 minut. x | 00' 7^ 15" 22^ 30' 37^ 45" 52^ ' <-119 " <-359 ^ <-131 I co z tego, że nie szybko? Gagarina i Chełmska i tak są blisko od centrum. Ważne aby to 522 obsługujace Sadybę i Wilanów było szybkie. W dodatku 131 i 359 można puścic Waryńskiego. Na Marszałkowską dac 505 zdegradowane do czarnucha. Odpowiedz Link Zgłoś
thomasch Re: Zatoki przystankowe na ul.Beethovena 11.02.04, 20:25 Wracając do tematu zatok autobusowych - na wielu ulicach zbudowano zatoki, nie kierując nimi autobusów, z kolei tam, gdzie pasażerowie postulują skierowanie jakiejś linii, przeszkodą nie do pokonania jest brak zatok, do budowy których raptem nikt się nie poczuwa, by ułatwić ludziom życie. Kolejna stołeczna paranoja. Odpowiedz Link Zgłoś
pawciod Re: Zatoki przystankowe na ul.Beethovena 15.02.04, 15:44 I to brzmi całkiem logicznie. Zwłaszcza, że na wydłużanie 129 potrzeba by było nowych brygad, a na 119 jest nieco zapasu. Odpowiedz Link Zgłoś
e-tam Re: Zatoki przystankowe na ul.Beethovena 25.02.04, 18:28 ROTFL!!! W "Kurierze Warszawskim" właśnie powiedzieli to, co ja mówiłem od samego początku. Czyli to, że ul. Beethovena jest o d... potłuc. Blisko Idzikowskiego, której przejechanie nie stanowi najmniejszego problemu. ZDM broni się, że odcinek do Sobieskiego jest rzeczywiście bez sensu, ale w przyszłości Beethovena ma biec dalej w strone Dolnej i Górnego Mokotowa. Odpowiedz Link Zgłoś
jerzy-j Re: Zatoki przystankowe na ul.Beethovena 04.03.04, 15:49 e-tam napisał: > ZDM broni się, że odcinek do Sobieskiego jest rzeczywiście bez sensu, ale w > przyszłości Beethovena ma biec dalej w strone Dolnej i Górnego Mokotowa. > Bedzie biegla w ten sposob republika.pl/kmwawa/images/beethovena.jpg Konia z dwoma rzedami temu, kto odkorkuje wowczas wjazd pod gorke z Dolnej w Pulawska :))) Odpowiedz Link Zgłoś
e-tam Re: Zatoki przystankowe na ul.Beethovena 04.03.04, 21:54 Różne były plany i dokładnie ich nie pamiętam. Z resztą jeden nie wyklucza drugiego; Pierwszy plan był (jest?) taki, że pod Puławską bedzie tunel i Dolna łączyc się będzie z Racławicką. Drugi jest taki, że Dolna ma stac się uliczką lokalną (może bez pojazdów?). To by pasowało pod warunkiem, że chodzi o odcinek pomiędzy Sobieskiego a tą projektowaną Beethovena. Tylko co wtedy ze 130 i 172? Na przystanku Dolna obecnie tłumy wsiadają. Odpowiedz Link Zgłoś
e-tam Re: Zatoki przystankowe na ul.Beethovena 08.03.04, 22:39 Hmm... Tak się zastanawiam - czy aby przy takim przebiegu Beethovena i przebudowie Dolnej (ewentualny tunel) najszybszym połączeniem z centrum będzie: Sobieskiego, Beethovena, Dolna, Racławicka, przesiadka w metro na stacji Racławicka? Odpowiedz Link Zgłoś
jerzy-j Re: Zatoki przystankowe na ul.Beethovena 31.03.04, 16:56 e-tam napisał: > Hmm... Tak się zastanawiam - czy aby przy takim przebiegu Beethovena i > przebudowie Dolnej (ewentualny tunel) najszybszym połączeniem z centrum będzie: > Sobieskiego, Beethovena, Dolna, Racławicka, przesiadka w metro na stacji Racław > icka? Odpowiedź: NIE BĘDZIE. A nawet jeżeli, to jeśli potwierdzą się szacunki co do ilości pasażerów jakie poczyniło Metro, to i tak na Racławickiej w szczycie się nie zmieścisz do wagonika :)) Choć ostatnio skutecznie MW straszy ludzi "tełłołystami", więc może co bardziej poje... znaczy się dziwni zrezygnują :P A co do samego czasu przejazdu, to 501 wyrobiłoby się i w 12 minut gdyby korzystniej ustawić światła ale te dotkną także busa jadącego do Racławickiej. 519 z wiadomych powodów może uzyskać co najwyżej prędkość SPACEROWĄ :[ E-2 do Foksalu to ok. 10 minut. Z kolei takie np. 172 do metra jechałoby w najlepszym wypadku 10 minut + przesiadka + jazda metrem. Czasy przejazdu Mangalia - Centrum (Foksal). Oczywiście przebudowa ulicy Racławickiej na zdolną pomieścić autobus też cuś mało realna :) Odpowiedz Link Zgłoś
e-tam Re: Zatoki przystankowe na ul.Beethovena 26.05.04, 13:27 Ulica Beethovena jest już na ukończeniu. Są już nawet pasy i strzałki wymalowane. Coś mi się wydaje, że na razie żaden autobus tamtędy jednak nie pojedzie... Odpowiedz Link Zgłoś
e-tam Re: Zatoki przystankowe na ul.Beethovena 01.06.04, 10:33 Z "Super expressu": <cytat> Jezdnia jest już gotowa. Równiutka, bez zastrzeżeń. Poza tym trzy skrzyżowania (w tym jedno ze światłami), chodniki, ścieżki rowerowe i nawet młodziutkie drzewka posadzone wzdłuż ulicy. Za wąsko Martwić może szerokość jezdni, która prawie na całej długości ma tylko 2 pasy (po jednym w każdym kierunku). Do 5 pasów poszerza się dopiero na skrzyżowaniu z ul. Witosa (Trasa Siekierkowska). Nasze wrażenia - 4 z plusem, ale to na razie ocena na kredyt. Z końcowym werdyktem poczekamy na wrażenia stołecznych kierowców. - To bardzo pożyteczna droga, bo pozwoli dużo szybciej wydostać się z Górnego i Dolnego Mokotowa, choćby na drugą stronę Wisły - cieszy się Adam Stawicki (27 l.) z biura prasowego Zarządu Dróg Miejskich. Otwarcie drogi pozwoli drogowcom usunąć uciążliwe światła na skrzyżowaniu ul. Witosa i Idzikowskiego tuż za estakadą Trasy Siekierkowskiej w kierunku Ursynowa. W przyszłości ul. Beethovena ma dotrzeć aż do ul. Dolnej, która ma przebiec tunelem pod ul. Puławską, podobnie jak w przypadku tunelu W-Z. Tunel będzie miał długość 200 m i wyjdzie na ul. Racławicką. Specjalna obsuwa Niestety, na razie ul. Beethovena posłuży tylko tym, którzy z Trasy Siekierkowskiej będą chcieli szybko dostać się na Mokotów. Po prostu nie ma skrętu w lewo z ul. Sobieskiego w kierunku trasy. Najpierw SPEC musi położyć tam rury ciepłownicze. Skończymy 30 sierpnia! - Jeśli ciepłownicy wyrobią się szybko, to my możemy skończyć skrzyżowanie w 3 tygodnie - twierdzi Mirosław Badeński, kierownik ekipy Budimeksu. - Skończymy do 30 sierpnia - mówi jednak Sławomir Mazurek (25 l.), rzecznik SPEC. Oznacza to, że w pełni z nowej drogi będziemy mogli skorzystać dopiero pod koniec września. </cytat> I jescze mapka: www.se.com.pl/_gAllery/22/45/22452.jpg Odpowiedz Link Zgłoś
thomasch Re: Ul.Beethovena 01.06.04, 11:57 e-tam napisał: > Z "Super expressu": > <cytat> > Martwić może szerokość jezdni, która prawie na całej długości ma tylko 2 pasy > (po jednym w każdym kierunku). Do 5 pasów poszerza się dopiero na skrzyżowaniu > z > ul. Witosa (Trasa Siekierkowska). To już nasza specjalność. Chociaż z drugiej strony - i tak w Polsce stosuje się dziwną praktykę - przez lata budowano szerokie ulice w miastach, a wąskie poza miastami (vide: trasa na Poznań). > - To bardzo pożyteczna droga, bo pozwoli dużo szybciej wydostać się z Górnego i > Dolnego Mokotowa, choćby na drugą stronę Wisły A potem cały tranzyt przez Gocław, bo postępów w przedłużaniu TS do Marsa brak. > W przyszłości ul. Beethovena ma dotrzeć aż do ul. Dolnej, która ma przebiec > tunelem pod ul. Puławską, podobnie jak w przypadku tunelu W-Z. Tunel będzie mia > ł > długość 200 m i wyjdzie na ul. Racławicką. Perspektywa odległa. Beethovena to tylko niewielki element planowanej od lat trasy, której elementem miała być ul. Nowo-Racławicka (od Puławskiej do Grójeckiej). Odyńca miała się wtedy stać uliczką lokalną. > Niestety, na razie ul. Beethovena posłuży tylko tym, którzy z Trasy > Siekierkowskiej będą chcieli szybko dostać się na Mokotów. Jak zwykle prowizorka. A prowizorki mają się w tym kraju najlepiej. Wszystko się zaczyna, a nigdy nie kończy. Zwykle zanim całe przedsięwzięcie dojdzie do skutku, najstarsze fragmenty nadają się już tylko do kapitalnego remontu lub rozbiórki (np. Trasa Toruńska) Odpowiedz Link Zgłoś
zaciszanin Re: Ul.Beethovena 01.06.04, 20:47 Ja rozważam taki scenariusz: - pierwsze pół roku - ZTM nie ma pomysłu (tak jak z ulicą Budowlana do teraz) - drugie pół roku - ZTM w uzgodnieniu z dzielnicą projektuje rewolucje obejmującą kilka linii (tak jak z wiaduktem na Kraśnickiej), jednak jest oprotestowana przez mieszkańców, tak samo, jak nastepne korekty - następne półrocze - po badaniach społecznych zostaje puszczona jedna linia o marnej częstotliwości, ot tak, aby była (np. 359) Odpowiedz Link Zgłoś
pawciod Re: Ul.Beethovena 01.06.04, 21:38 Beethovena póki co nie będzie używana przez ZTM, bo prowadzi znikąd do nikąd. Zatoki są poprostu budowane od razu, żeby potem nie było problemów, jak trasa (zgodnie z odległymi w czasie założeniami) sięgnie ulicy Żwirki i Wigury. Odpowiedz Link Zgłoś
thomasch Re: Ul.Beethovena 01.06.04, 23:19 pawciod napisał: > Beethovena póki co nie będzie używana przez ZTM, bo prowadzi znikąd do nikąd. > Zatoki są poprostu budowane od razu, żeby potem nie było problemów, jak trasa > (zgodnie z odległymi w czasie założeniami) sięgnie ulicy Żwirki i Wigury. Ona miała nawet iść dalej - do Grójeckiej. Odpowiedz Link Zgłoś
jerzy-j Re: Ul.Beethovena 02.06.04, 14:14 Po pierwsze, tam nie będzie autobsu, bo i po co ? Po drugie jeśli teraz połowę czasu jazdy z Wilanowa i Sadyby do centrum stanowi stanie na niezsynchronizowanych światłach (co skrzyzowanie to czerwone dla autobusu...), to aż strach pomyśleć co będzie gdy dostawią kolejne światła... Pochlastać się można :((( Odpowiedz Link Zgłoś