Dodaj do ulubionych

Czy nie za późno na naukę ???

19.08.06, 15:41
Witam!
Zamierzam pójść na kurs prawa jazdy kat. A następnie, co jest oczywiste,kupić
sobie motocykl. Jednak po przeczytaniu kilku postów, w których niektórzy
forumowicze napisali, że najlepiej zacząć uczyc się jak jest się jeszcze
nastolatkiem, bo poźniej już nic dobrego z tego nie będzie -zaczęłam
zastanawiać się,czy nie jest za póżno a naukę?! W tym roku stuknęła mi 30-tka
:)...
Co o tym sądzicie?
Czy jest Ktoś, kto w tym wieku (albo starszy) dopiero zaczynał swoją przygodę
z motocyklami???

Z góry dziękuje za odpowiedzi!
Pozdrawiam!
Vera
Obserwuj wątek
    • arsinoe73 Re: Czy nie za późno na naukę ??? 19.08.06, 17:08
      W listopadzie skończę 33 lata. Jeżdżę od dwóch miesięcy. Nie jestem za stara.
      Nie czuję się stara.
    • blackgodiva Re: Czy nie za późno na naukę ??? 19.08.06, 18:06
      Ja za miesiąc skończę 36 lat i dopiero teraz chodzę na kurs - pierwszy raz
      wsiadłam na moto niecały miesiąc temu :):):) Jedyne lata, które mi
      przeszkadzają to ... 15 lat jeżdżenia samochodem - na moto próbuję dodawać gazu
      prawą noga :):):)
    • evik3 Re: Czy nie za późno na naukę ??? 19.08.06, 19:54
      ja niedługo kończe 33 lata, w tym roku poszłam na kurs i kupiłam moje pierwsze
      moto.

Na taką pasje nigdy nie jest zapóżno
    • vera_76 Re: Dzięki za odpowiedzi! 19.08.06, 23:03
      Czyli nie mam co się zastanawiać... : )
      Pozdro dla wszystkich!
      Vera
      • scoth Re: Dzięki za odpowiedzi! 20.08.06, 00:43
        Pewnie że nie ma się co zastanawiać!
        Widzę, że jest więcej starszaków:))) Poczułam się raźniej:)
      • japoniec49 Re: Dzięki za odpowiedzi! 21.08.06, 08:39
        Oczywiście, że nie ma co "kombinować", trzeba zdać, kupić sprzęt i w przyszłym
        roku zjawić się na Babozlocie, a wtedy pozbędziesz się wszelkich wątpliwości o
        słuszności podjętej decyzji w sprawie moto:))
        Pozdrowienia