Dodaj do ulubionych

Krzyż Papieski na Placu Mickiewicza rośnie

28.11.10, 17:20
Z wykształcenia jestem geologiem.
Nie wiem czy zauważyliście, ale ilekroć przechodzę przez Plac Mickiewicza w Warszawie, koło Krzyża Papieskiego to namacalnie widzę, iż ten wspaniały monument, dar dla narodu od Ojca Świętego - Krzyż Papieski staje się coraz większy. ma większy zasięg ramion jak i belka pionowa jest coraz wyższa, jakby się pięła prosto ku Niebu. Z moim spostrzeżeniem podzieliłem się z Kardynałem Nyczem, który zauważył, że póki co należy czekać i tego faktu nie rozgłaszać. Przejdźcie się i przypatrzcie, a dojdziecie do takich samych wniosków.
Obserwuj wątek
    • Gość: jim Re: Krzyż Papieski na Placu Mickiewicza rośnie IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 28.11.10, 17:57
      Gdzie jest Plac Mickiewicza w Warszawie?
      • zlota_20 Re: Krzyż Papieski na Placu Mickiewicza rośnie 28.11.10, 18:00
        Niedaleko Grobu Nieznanego Żołnierza.
        • Gość: jim Re: Krzyż Papieski na Placu Mickiewicza rośnie IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 28.11.10, 18:09
          Do wczoraj to był plac Piłsudskiego.
          • zlota_20 Re: Krzyż Papieski na Placu Mickiewicza rośnie 28.11.10, 19:14
            Nigdy nie słyszałem tej nazwy,a Warszawiakiem jestem od 2 tygodni.
        • dorsai68 Oj, chłopie... 28.11.10, 18:45
          Ja wiem, że można pomylić ulicę Ferdynanda Focha z ulicą Moliera, ale żeby pomylić plac Piłsudskiego ze skwerem Mickiewicza?
          Podpowiem: na skwerze Mickiewicza stoi pomnik Mickiewicza, krzyż papieski stoi na pl. Piłsudskiego.
          • Gość: jim Re: Oj, chłopie... IP: *.dynamic.gprs.plus.pl 28.11.10, 18:57
            I co? Pomylił krzyż z pomnikiem Mickiewicza? :)
            • dorsai68 Niechybnie... ;-) 28.11.10, 19:12
              • snajper55 Re: Niechybnie... ;-) 29.11.10, 05:48
                I to nie krzyż, tylko Mickiewicz rośnie i zwiększa się zasięg jego ramion.

S.
    • jan-w Geolog... ;-) 28.11.10, 18:56