Dodaj do ulubionych

Weekendowe małżeństwo

21.02.17, 14:29
Pewnie są wśród was kobiety ktorych mezowie przyjeżdżają tylko na weekendy. Ja tak mam od niedawna i ma to potrwac do lipca. Aż i tylko. Aż bo dla mnie to dlugo i tylko bo pewnie niektórzy tak caly czas żyją.
Nie podoba mi się ta sytuacja ale nie mam na nią wplywu. Jestem sama z dziecmi i nie lubię samotnych wieczorow, tego ogarniania sama wszystkiego.
A jak to wplynelo czy wplywa na wasze związki? Czy nie oddalacie sie od siebie? A moze przeciwnie.
Rozmowy telefoniczne to nie to samo a dwa dni w weekend bardzo szybko mijają.
Czasem nie ma mnie cały weekend bo studiuję.
Obserwuj wątek
    • mae224 Re: Weekendowe małżeństwo 21.02.17, 15:38
      ja bym nie zniosła, ale znajoma twierdzi, że taki układ jest rewelacyjny (od wielu wielu lat), bo codzienność nie zabija, a cieszą się sobą w weekendy.
    • fifiriffi Re: Weekendowe małżeństwo 21.02.17, 15:45
      samotne wieczory to byłby pikuś wink Dzieciaki do lóżek, a ja do ćwiczen i do lipca byłabym jak ta lala tongue_out
      Ale nie wyobrażam sobie całego tygodnia sama z dzieciakami. Dałabym sobie rade, ale co rano chyba by szły soczyste wink

Znam jedną parę.Żyją tak juz kilka lat.Jak któreś ma urlop to 3 dni i potem jest masakra.Nie potrafią już zyć razem, bo każde nauczone jest zycia w pojedynke.
    • princy-mincy Re: Weekendowe małżeństwo 21.02.17, 15:49
      Zylam tak w czasie przeddzieciowym, rok.
      Bylo trudno.

Teraz z dziecmi byloby jeszcze trudniej.
      Do lipca pewnie bym sie jakos przemeczyla, ale na stale to sobie nie wyobrazam.
    • sayyida Re: Weekendowe małżeństwo 21.02.17, 15:53