Dodaj do ulubionych

Plotkarsko- twarz Siwiec

01.05.20, 09:31
Tylko ja na tym zdjęciu widze potwora? Dlaczego one to sobie robią?
Obserwuj wątek
    • alessa28 Re: Plotkarsko- twarz Siwiec 01.05.20, 09:35
      Twarz Siwiec to dla mnie majstersztyk chirurgii plastycznej. Od kartoflanej facjaty jaka miała pierwotnie do wysublimowanej, ładnej buzi. Dobrze zainwestowana kasa.
      Btw może nie ma teraz dostępu do magikow od ostrzykiwania się 🤣🤣
    • nuclearwinter Re: Plotkarsko- twarz Siwiec 01.05.20, 09:54
      Jeśli chodzi o Siwiec, to ona w początkowym okresie swoich przemian, czyli w okolicach Euro 2012 wyglądała dla mnie świetnie, faktycznie o wiele lepiej niż bez poprawek. Chętnie bym skorzystała z jej chirurga wtedy 😉 Ale z czasem coś w jej twarzy zaczęło się zmieniać na niekorzyść niestety, nie znam się za bardzo więc nie wiem - czy za dużo ingerencji, czy po prostu z czasem ten efekt tak się zepsuł, czy może już wiek zadziałał. Na tym zdjęciu wygląda jak taka typowa celebrytka po operacjach i nos się chyba zmienił?
      • black_halo Re: Plotkarsko- twarz Siwiec 01.05.20, 11:15
        Majstersztykiem to jest Pienkowska. Natomiast Siwiec za chwile konczy 37 lat i cudow nie ma. Mam tyle samo lat, nigdy nie robilam poprawek i widze doskonale, ze to i owo zaczyna wygladac gorzej niz wczesniej. Niz tez specjalnie z tym nie robie bo nie mam ambicji bycia pytana o dowod w tym wieku.
    • nikita1906 Re: Plotkarsko- twarz Siwiec 01.05.20, 10:12
      Ona świetnie wyglada tylko na instagramieych fotkach. Widziałam ja ostatnio w filmie „jak zostałem gangsterem” - byłam w szoku , bo taka jakaś przaśna dziewuch z niej nadal jest. W ogóle nie przypominała zrobionej do granic możliwości fotoshopu modelki....
    • lot_w_kosmos Re: Plotkarsko- twarz Siwiec 01.05.20, 11:03
      Na rym zdjęciu wygląda kiepsko, ale na innych doskonale.

Mnie się ona podoba i z twarzy i z figury..