kotejka 27.09.20, 08:06 Szukam takiego lakieru, który nałożę bez wszystkich baz i topów, utwardze minutę i pójdę na dwa tygodnie nie myśląc o nim Nie znam się na firmach, a ceny są bardzo różne Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
joanna05 Re: Lakiery hybrydowe 3 w 1 27.09.20, 10:49 Nie ma. Tzn sa, ale bardzo nietrwałe - z tydzien maks ponosisz. Nie warto, szkoda zachodu (i paznokci) przy zakładaniu i zdejmowaniu. Odpowiedz Link Zgłoś
ophelia78 Re: Lakiery hybrydowe 3 w 1 27.09.20, 10:59 To taka swinka morska. Ani swinka ani morska. Badziew, trzyma się tyle samo co zwykly lakier a kupa zachodu ze ściąganiem. Plus inwestycja w lampę. Nie warto. Odpowiedz Link Zgłoś
czerwonylucjan Re: Lakiery hybrydowe 3 w 1 28.09.20, 08:08 To nie prawda, ze trzyma sie tyle samo co zwykly lakier.. trzyma sie ponad tydzien bez uszkodzen. Ktory zwykly lakiej sie tyle trzyma? Sciaganie tez jest szybsze. Odpowiedz Link Zgłoś
bei Re: Lakiery hybrydowe 3 w 1 28.09.20, 10:04 Potwierdzam. Ja mam tłustą płytkę, więc gdy po tygodniu, lub ok 10 dni pojawi się pierwszy odprysk, to zdejmuję jaj grubą folię. Podważam i odklejać, bez zmywacza czy frezarki. Odpowiedz Link Zgłoś
czerwonylucjan Re: Lakiery hybrydowe 3 w 1 28.09.20, 08:07 Neonail mono. Uwielbiam ale nosze max tydzien u rak bp szybko rosna, u stop max 3-4 tyg. Odpowiedz Link Zgłoś
zlota.ptaszyna Re: Lakiery hybrydowe 3 w 1 28.09.20, 08:34 Ja testowalam takie lakiery, moze i sie trzyma jeden czy dwa dni dluzej ale efekt jest taki, ze wrocilam do lakierow zwyklych. Jednak to upierdliwe bawienie sie z ta lampa, a teraz przez korone i tak nie musze miec ladnych paznokci non stop wiec sobie maluje od czasu do czasu zwyklym lakierem. Jeszcze czytalam niechcacy niby o szkodliwosci tych lamp i obejrzalam niestety jakies zdjecia zrujnowancyh paznokci gdzie jakas grzybica sie wylegla pod tym lakierem wiec juz tego nie da sie odzobaczyc. Odpowiedz Link Zgłoś