15.01.21, 16:04
Pytanie kadrowe, może ktoś podpowie.

Przelewy bankowe z wynagrodzeniami zlecone 31.12.2020. Pracownicy otrzymali fizycznie wypłaty zapewne dopiero po nowym roku.
Czy powyższe wynagrodzenie należy wliczyć do przychodu za 2020 r czy dopiero w następnym roku?
Jeżeli do 2020 r. to może niezbędne jest aby na rachunku bankowym pracodawcy należy sprawdzić czy....no właśnie czy co? Czy rachunek został obciążony? Czy wystarczy tylko zlecenie przelewu aby był on traktowany jako wynagrodzenie "zrealizowane" i nieważne że pracownik otrzyma je dopiero za parę dni?

No zagwozdke mam...
Obserwuj wątek
    • alpepe Re: Pit -11 15.01.21, 16:25
      liczy się data wyjścia środków, to przychód za 2020, więc nie liczysz jako przychód za 2021, nie chodzi o to, kiedy to masz na koncie.
        • alpepe Re: Pit -11 15.01.21, 16:41
          U kogo? Napiszę inaczej, choć nie jestem kadrową ani księgową. W ostatni dzień miesiąca, roboczy, muszę przelać pracownikom wynagrodzenia. Raz jeden zdarzyło mi się to, chyba z braku środków, zrobić po pierwszym następnego miesiąca. Cały zus za ten miesiąc musiał być inaczej obliczany. Dlatego od tamtej pory staję na uszach, by kasa wyszła w danym miesiącu, a nie następnego. U nas wypłata jest zawsze ostatniego. Ja zrozumiałam, że ona ma wątpliwości, jakby się liczył wpływ środków u pracownika, a tak nie jest.
          • asia-loi Re: Pit -11 15.01.21, 17:30
            alpepe napisała:

> U kogo? Napiszę inaczej, choć nie jestem kadrową ani księgową.