Dodaj do ulubionych

załamka z cerą

23.04.22, 20:41
Dziewczyny załamana jestem stanem mojej skóry, jest cienka, naczynkowa,sucha. Jak uzyje zbyt tlustego kremu to pojawiają mi się wypryski. Skóra pod oczami dramat, od zawsze mam podpuchniętą tę okolicę a teraz doszły zmarszczki. Bylam w klinice medycyny estetyczej i mialam 2 razy zabieg eye bag zeby troche zeszla ta opuchlizna, potem mialam laser, a ostatnio osocze. No i mam wrazenie ze jest coraz gorzej i ze czuje coraz wiekszy dyskomfort zwiazany z suchoscia twarzy. Lekarka poleciła mi Zinalfat pod oczy i zachwalala ze jest swietny i ma wszystko co krem powinien miec ale mi jakos nie sluzy. Jakieś złote rady dla mniesmile? Jakis fajny krem pod oczy podpowiecie?
Obserwuj wątek
    • chococaffe Re: załamka z cerą 23.04.22, 20:51
      Ostatnio sprawa mi przyjemność krem "Poranna kawa, wieczorne wino". Nie ukrywam, że do sprawdzenia składu (ok) skłoniła mnie nazwa smile.

      Bardzo przyjemny krem, nawilża, cudów raczej nie zrobi (może długoterminowo). Oceniam go w skali szkolnej na 4-4+, przy założeniu, że na 6 jeszcze nie trafiłam.

      Czasami robię tez sobie kompresy z herbaty - też fajne, moje oczy jakoś świeżo i zdrowo się po tym czują, sa jakby wypoczęte, ale znowu: cudów nie ma.
    • fragile_f Re: załamka z cerą 23.04.22, 21:00
      Miałam straszne problemy z cerą, okazało się że uczula mnie witamina c, ktora jest czestym składnikiem kremow rozswietlajacych. Dookola oczu robila mi sie jakas potwornie sucha, łuszcząca i podpuchnięta. Moze tez masz jakies uczulenie?

      Dla mnie idealne sa kosmetyki the ordinary, zwlaszcza kombinacja żelu do mycia ze skwalanem i delikatnego kremu nawilzajacego z tej samej firmy.
    • primula.alpicola Re: załamka z cerą 23.04.22, 21:06
      Ten Zinalfat zawiera parafinę, czy to pomoże na wypryski, hmmm, powątpiewam.

      Nie wiem, czy moje sposoby Ci pomogą, bo z wymienionych mam jedynie zmarszczki.
      Rano używam lekkiego serum (teraz jest to Uzdrovisco, Liftingujące serum - napinacz pod oczy, naprawdę dobry, stosuję też na górne powieki); na to daję treściwszy krem (aktualnie AHC Youth Lasting Eye). Na to spf.
      Wieczorem często stosuję schłodzone w lodówce żelowe płatki, i potem znowu tak jak rano, tylko bez filtra.

      Mogę też polecić sera BasicLab, peptydowe i liftingujące i serum ph Doctor.
      Niestety nie ma idealnego, pasującego wszystkim, produktu. Przetestowałam dziesiątki, różnie było (masło kawowe, porażka), najwyżej szło na inne obszary twarzy/ciała.
      • escollo Re: załamka z cerą 23.04.22, 21:18
        Dzieki, zrobie rozeznanie i poprobuje. Ten Zinalfat to tylko pod oczy stosuje. Ja czuje teraz straszna suchosc skory wiec jak walne sobie jakis tresciwy krem do suchej skory to mnie zapycha.
            • fragile_f Re: załamka z cerą 23.04.22, 22:08
              Nie znam tej marki, ale wyglada ok uncertain

              Masz jakies serum czy krem z witamina c? Wyzej pisalam, ze po produktach z wit c moja skora robi sie straszna - przesuszona a jednoczesnie z wypryskami.
              • escollo Re: załamka z cerą 23.04.22, 22:40
                Nie mam, nie uzywam. Wlasnie lekarka mi polecała stosowac serum zeby poprawić koloryt skóry ale to co mi zaproponowala bylo strasznie drogie wiec sie wstrzymalam z zakupem.
                • fragile_f Re: załamka z cerą 23.04.22, 23:55
                  Nieee, rozne i z wielu firm...

                  Krem pod oczy z wit. C z Kiehls'a w ciagu tygodnia zdarł mi powieki do mięsa, teraz przez przypadek kupilam rozswietlajacy zel do mycia twarzy innej firmy i po 2 tygodniach wygladalam, jakbym myła twarz wodą z rynny obok zakładow chemicznych - czerwone plamy, wypryski, mega sucha skóra. Umylam pare razy the ordinary i wypryski zniknely, skora przestala sie ciagnac.
                  • chococaffe Re: załamka z cerą 24.04.22, 07:35
                    Kiedyś zrobiłam sobie zabieg z witaminą C na naczynka u kosmetyczki (Eris). Następnego dnia miałam niemal poparzoną buzię i to z krostami.

                    Przez wiele lat myślałam, że jestem uczulona. Potem spróbowałam w kosmetykach i okazało się, że nic mnie nie uczula, nawet stężenie serum 30%

                    Sprawdziłam ten krem Kiehl - ma ascorbic acid - czyli tę najbardziej drażniącą formę
    • mamkotanagoracymdachu Re: załamka z cerą 23.04.22, 21:14
      Ja wiem, ze to brzmi jak eko-sreko odjazd, ale całe życie miałam problem z zapychajaca się cera, przetłuszczająca i przesuszającą się jednocześnie. Problem zniknął w pandemii, jak przestałam używać JAKICHKOLWIEK kosmetyków. Myje twarz czysta woda i już. Zero problemów ze skóra.
    • mayaalex Re: załamka z cerą 23.04.22, 22:51
      dobry jest krem lipidowy ph doctor. Utuli cere sucha ale nie powinien zaszkodzic (czyli spowodowac wysypu/wypryskow). Ja mam cere tlusta, z zanieczyszczeniami ale jednoczesnie ze sklonnpscia do przesuszania i troche naczynkowa (no na loterii genetycznej cery naprawde nie dostalam dobrej) i ten krem robi mi dobrze. nie zapycha mnie rowniez ceramidowa bielenda supremelab, polecana czesto na forum. To nie sa kremy pod oczy, tu nie pomoge bo ja je stosuje wszedzie i nie mam osobnego pod oczy, ale przynajmniej reszcie twarzy nie powinny zaszkodzic.
    • mysiulek08 Re: załamka z cerą 24.04.22, 07:41
      sprawdzone od dawna na wlasnej skorze, z natury suchej, cienkiej, wrazliwej, czerwona linia astalift

      do mycia olejek w zelu, tonik/ emulsja/ serum/galaretka!/krem/ krem pod oczy

      tylko to opcja trudno dostepna w PL
    • marylama Re: załamka z cerą 24.06.22, 18:22
      Na zaczerwienienia polecam Photoderm AR, bardzo fajnie maskuje naczynka, które sa zwykle bardziej widoczne latem. Do tego plus za wysoki filtr, dlatego jest odpowiedni na lato i nie muszę uzywac juz zadnego kremu przeciwslonecznego.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka