Dodaj do ulubionych

A propos rowerów - mediaexpert

15.05.22, 12:32
Był niedawno wątek o rowerach.
Czy któraś kupowała kiedys rower w mediaexpert?
Zastanawiam się czy warto tam iść, czy może kupić rower polskiego producenta np unibike, Romet czy Kross.
Szukam roweru trekingowego.
Obserwuj wątek
    • olpa7 Re: A propos rowerów - mediaexpert 15.05.22, 12:37
      Ja kupiłam niedawno dla córki. Wszystko z nim w porządku. Córka zadowolona, ja też bo w końcu nie muszę jej wszędzie wozić. Kupiłam jakiś miejski z przerzutkami. Wyszła mi najlepsza cena do do jakości. Taniej niż na allegro.
    • saszanasza Re: A propos rowerów - mediaexpert 15.05.22, 13:56
      Nie mam doświadczenia z rowerami z mediaexpert, ale gdy kupowałam rower synowi na forach rowerowych polecali rower Kands jako ten z dobrym stosunkiem jakości do ceny w efekcie taki kupiliśmy, ale czy to jest rower trekkingowy to już nie pamiętam🙈 Dużo zależy jaką kwotą dysponujesz w zasadzie te wszystkie marki są ok, no chyba że ktoś ma jakieś specjalne wymagania.
    • perspektywa Re: A propos rowerów - mediaexpert 15.05.22, 18:10
      U mnie cała rodzina ma unibiki i mogę polecić z czystym sumieniem. Mamy je od wielu lat i robimy tylko przeglądy, wymieniamy zdarte opony. Są super. Żadnych awarii. Jeden z rowerów np dostał syn na komunię, potem jak wyrósł jeździł na nim młodszy syn , potem, parę lat temu, oddaliśmy do Ukraince z pracy męża, która jest drobna i nadal dojeżdża nim do pracy. Rower jest w użytkowaniu 14 lat.
    • noc_na_pustyni Re: A propos rowerów - mediaexpert 15.05.22, 18:59
      Właśnie tam kupowałam, a chyba do mojego wątku nawiązujesz. Ogólnie z rowerem wszystko ok, ale - jak tam pisałam - usługa montażu fatalna. Dopiero jak wszystko po panach poprawiłam, podokręcałam, odkryłam kilka śrub, o których istnieniu nie wiedziałam, to okazało się, że rower jednak jest dobry i całkowicie wystarczający jak na moje potrzeby.