ulla_cebulla
06.09.23, 21:52
Kupiłam sobie w internecie patelnię, w marcu. Fajna, używam. Jakoś tydzień temu sklep do mnie pisze, że wysyła mi zamówienie. Ten sam produkt. Odpisałam, że patelnia ma się dobrze. Nie planuję drugiej. Dostałam odpowiedź, że błędnie wysłało im się potwierdzenie starego zamówienia. No dobrze. Ale w poniedziałek wracam do domu i czeka na mnie paczka. Z patelnią. No to piszę znowu. Błąd wysłał mi paczkę jeszcze raz, dajcie etykietę do zwrotu. Odpisali jakby z lekkim nerwem , że może sobie ją jednak zachowam. Jak fajna 😃 Przypomniało mi się, że już miałam kilka takich fakapów, kiedy zwrócono mi kasę za nieodesłany towar albo dorzucili coś, czego nie zamawiałam i panicznie wzbraniali się przed zwrotem. Jest też sporo sytuacji, kiedy coś nie zatrybiło i musieli anulować itp. ale przechodzę nad tym do porządku dziennego. A u was?