marooska 04.10.25, 13:05 Trzymajcie kciuki: sprzedałam mieszkanie, kupiłam mieszkanie. Umowy podpisane wczoraj. Tak bardzo się cieszę! Dziękuję wszystkim dobrym emamom, ktore kibicowaly mi w poprzednich wątkiach. Zyskałam metraż i ... garderobę. I chyba 2 fajne sąsiadki Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
turkusowozlota Re: Przeprowadzkowo 04.10.25, 13:10 Gratulacje! Ile teraz masz metrów? Które piętro? Napisz coś, ciekawa jestem. Trzymam kciuki za sprawne ogarnięcie przeprowadzki. Odpowiedz Link Zgłoś
marooska Re: Przeprowadzkowo 04.10.25, 21:56 48 m, 1 piętro, mieszkanie wschód-zachód, z roletami zewnętrzymi na pilota i bardzo dużym balkonem na zachodzie, dodatkowo z markizą, podobno robioną na specjalne zamówienie (nie znam się). Podoba mi się też kształt samych balustrad balkonowych - nie wiem jak to określić, ale mają coś jakby "korytka" na podłużne donice balkonowe, są one od wewnątrz i nie widać ich w ogóle. Zafascynowało mnie to, kiedy oglądałam, ze część osób faktycznie ma kwiaty na balkonach. Jest bezpiecznie, donice nie wypadną. Na wyposażeniu mieszkania zostały kuchnia na wymiar ze sprzętami i w łazience szafki na wymiar + pralka i suszarka. Jestem... zachwycona. W garderobie, do której wchodzi się z sypialni mam półki i 2 szafy. Już się nie mogę doczekać))) Odpowiedz Link Zgłoś
3-mamuska Re: Przeprowadzkowo 04.10.25, 22:15 Brzmi cudnie… oby ci sie dobrze mieszkało. Odpowiedz Link Zgłoś
ekstereso Re: Przeprowadzkowo 04.10.25, 22:27 Wspaniale brzmi!powodzenia na nowym Odpowiedz Link Zgłoś
szarmszejk123 Re: Przeprowadzkowo 04.10.25, 13:11 Gratulacje. A ja nadal nie znalazłam mieszkania, nikt nie chce wynajmować ludziom że zwierzyńcem 😐 Wczoraj oglądaliśmy jedno w tym samym budynku, na 18 piętrze, sporo większe, od tego, w którym teraz mieszkamy, właściciele cyrkowcy, to może jeden pies i jeden kot nie zrobią na nich wrażenia... A jaki tam jest widok! Za ten widok przełknę żuli w parku, są już i tak oswojeni :p Odpowiedz Link Zgłoś