anulkas86 31.05.07, 17:34 I dlaczego akurat taki kierunek wybrałyście? Ja zamierzam od października rozpocząć studia i nie mogę siezdecydować. Rozważam trz kierunki i ciągle nie wiem co tak naprawdę chce robi Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
joanb333 Re: Co studiujecie? 31.05.07, 21:34 Ja studiuję ekonomikę turystyki (specjalność) na kierunku zarządzanie. Niedługo będę magistrem, może za miesiąc, teraz mam gorący czas. Pozdrawiam i życzę sukcesów. Odpowiedz Link Zgłoś
aniutka009 Re: Co studiujecie? 01.06.07, 07:44 Prawo - koncze 3 rok. Po stuadiach chciałabym dostać się do straży granicznej lub zostać na uczelni.Pozdrowienia Odpowiedz Link Zgłoś
mama_jej Re: Co studiujecie? 01.06.07, 08:12 Ekonomia, spec: ekonomika transportu i spedycji mnr Do dzisiaj nie wiem dlaczego... Odpowiedz Link Zgłoś
anulkas86 Re: Co studiujecie? 01.06.07, 15:20 Ja zastanawiam się nad zdrowiem publicznym- spec. fizjoterapia lub administracja, a spec. praca socjalna lub respcjalizacja. Trudny wybór, bo tak naprawdę wszystkie dotyczą pracy z ludźmi. Odpowiedz Link Zgłoś
veevaa Re: Co studiujecie? 01.06.07, 17:52 biotechnologie na uj. swietny kierunek. polecam Odpowiedz Link Zgłoś
anulkas86 Re: Co studiujecie? 01.06.07, 18:51 Akurat biotechnologia to nie moja działka i w zupełności mnie nie interesuje Ale nie wątpię że fajny kierunek Odpowiedz Link Zgłoś
metoda_7 Re: Co studiujecie? 02.06.07, 09:14 a ja kończe własnie drugi rok matematyki, a dlaczego akurat matematyka? angielski i matma to coś co lubie, ale na filologie angielską nie miałam szans się dostać, więc została mi matma... po przeprowadzonej w ten piątek lekcji matematyki w gimnazjum nie żałuje wyboru Odpowiedz Link Zgłoś
karcia85 Re: Co studiujecie? 06.06.07, 21:22 Stomatologię w Szczecinie. Nie dostałam się na medycynę więc poszłam na stom (cholernie mnie kręcą lekarskie sprawy ale po stom mam zawód i łatwiej zarobić trochę grosza). Już 3 rok. Odpowiedz Link Zgłoś