Dodaj do ulubionych

widze ze na tym forum sa prawie same idealne mamy

06.07.06, 18:28
czytam sobie to forum bardzo czesto bo chce sie jak najwiecej dowiedziec na
temat pielegnacji, karmienia i zajmowania maluszkiem nie od profesjonalistow
ale od mam... co prawda mama jeszcze nie jestem (planowo mam zostac 1
sierpnia) zapytalam o rady w sprawie karmienia butelka z czego polowa
odpowiedzi to pytanie dlaczego nie dam piersi, czytalam watek mamy ktora
spytala kiedy podac smoczek z czego 9 na 10 mam odpowiedzialo ze wcale czuje
sie tu troszke jak wyrodna matka bo postanowilam od urodzenia karmic mlekiem
modyfikowanym, podawac smoka uspokajacza, wrocic do pracy jak najszybciej
coprawda bedzie to nienormowany czas pracy jestem prawnikiem mam sprawy w
toku i pewnie 2 badz 3 razy w tygodniu na kilka godzin bede maluszka
zostawiac z tata badz moja mama, niewiem gdzie takie mamy jak te na forum sa
w rzeczywistosci 80% znnajomych karmi sztucznie, 99% daje smoka, 100% daje
sloiczki (tu tez na kazdym kroku mozna sie spotkac z ich krytyka) w markecie
jak obserwuje mamy to kazda ma kosz pelen mleka modyfikowanego,gerberow itp
wydaje mi sie ze niektore mamy pisza to troszke na pokaz a w rzeczywistosci
postepuja inaczej bo niewierze ze 70% mam z tego forum nie daje smoka jak na
ulicy trudno zobaczyc maluszka bez uspokajacza w buzi...

niechce tu nikogo urazic ale dac niektorym do zrozumienia ze warto najpierw
pomyslec zanim sie cos napisze no i odpowiadac na pytania a nie prawic
moraly...
Obserwuj wątek
    • kasia_sp Re: widze ze na tym forum sa prawie same idealne 06.07.06, 18:34
      popieram smile))
    • olimpia_b81 Re: widze ze na tym forum sa prawie same idealne 06.07.06, 18:38
      karmie piersia, nie dopajam, smoka mala nie zna-wypuwa.nie wracam do pracy bo
      nie ma jak narazie.
      tez zanim ona sie urodzila, chcialam dawac smoka-a nie robic za niego, podawac
      butelke zeby miec czas jakis dla siebie, wrocic do pracy bo przeciez moj swiat