Dodaj do ulubionych

wyniki USG

19.04.05, 15:26
BYŁAM DZIŚ NA usg, jestem w 38 tyg ciąży,lekarz mnie zmartwił powiedział, ze
główka jest duża, ale krótkie udo, ale nie bedzie mnie starszył z czym to
się może wiązać , bo może jest poprostu taki urok, teraz to dopiero jestem
przestaraszona, czy wiecie cos na ten temat, moze tez tak miałyści, martwię
się też bo dizecko jest dwa razy obwiniete pepowiną wokół szyji.
Obserwuj wątek
    • andzia7777 Re: wyniki USG 19.04.05, 18:57
      nikt mi nie pomoże
      • ata_11 Re: wyniki USG 19.04.05, 20:01
        no duza ale jak?napisz wymiary bpd hc ac fl to porownamy ,i sie nie martw
    • blasiek Re: wyniki USG 19.04.05, 20:52
      Witam. Szczerze radzę nic się nie martw. Ja byłam w 37 tyg. i będąc na USG
      usłyszałam podobnie, wyszło, że moja dzidzia ma kość udową o wym. niecałe 7 cm.
      Dodatkowo lek. powiedział, że długość dziecka to w przybliżeniu 5 razy długość
      kości udowej. Tydzień zamartwiałam się, że z dzieckiem jest coś nie tak, że
      jakieś karłowate, bo mi wyszło z obliczeń smile że ma jakieś 35 cm a powinno już
      mieć blisko 50 cm. Pod koniec 38 tyg urodziłam zdrowiusieńką córcię, która
      mierzyła 51 cm. Jak sama widzisz, nie ma się co martwić. Pozdrawiam
      • andzia7777 Re: wyniki USG 19.04.05, 22:31
        no wąłśnie moja dzidzia też ma 7 cm kośc udową, a jestem już w 39 tygodniu, mam
        nadzieję,że bedzie dobrze, ale starsznie się martwię, wymiary dziecka
        odpowiadają tak na 39 tydzień , tylko ta kosc udowa na 35,6.
        • blasiek Re: wyniki USG 19.04.05, 23:29
          Witam ponownie. Czyli dokładnie to samo co było u mnie. Też się martwiłam i to
          zupełnie niepotrzebnie. Zobaczysz, będzie dobrze. Trzymamy kciuki. Pozdrawiam
    • betty69 Re: wyniki USG 19.04.05, 22:02
      napisalam do Ciebie @ na adres gazetowy

pozdrawiam
      b.
      • 21kwiecien Re: wyniki USG 20.04.05, 00:25