Dodaj do ulubionych

Św. Zofia - kto tam rodził "za darmo"??????

26.05.04, 11:01
Dziewczyny, czy któraś z Was rodziła ostatnio na Żelaznej w W-wie nie
korzystając z opłaconej położnej, pojedynczej sali porodowej lub sali o
podwyższonym standardzie-np. dwuosobowej? Jakie są Wasze wrażenia? Czy może
któraś miała tam cesarkę i leżała w specjalnej sali dla tzw. cesarzowych? No
i jak to dziś wygląda, jeśli się nie inwestuje w te strasznie drogie dodatki?
Jestem pod opieką lekarza ze Św. Zofii i nie nastawiam się na wydatki. Czy
słusznie? Dodam, że na 99% będę miała cesarkę ze względów zdrowotnych.
Czekam na Wasze opinie i sugestie.
Korzyna
Obserwuj wątek
    • judytak Re: Św. Zofia - kto tam rodził "za darmo"?????? 26.05.04, 12:09
      rodziłam 2 lata temu na Żelaznej, bez żadnych opłat, kompletnie "z ulicy", w
      ciąży miałam całkiem innego, niezwiązanego z żadnym szpitalem lekarza
      ale cesarki nie miałam :o)
      wrażenia pozytywne, wszystko było normalne
      pozdrawiam
      Judyta
      • korzyna1 Re: Św. Zofia - kto tam rodził "za darmo"?????? 26.05.04, 12:19
        Judytak - a czy mogłabyś jeszcze napisać, czy np. leżałaś w sali 4osobowej, jak
        warunki i opieka? na co zwrócić uwagę itd. Po prostu szczegóły lub informacje,
        które pamiętasz. Dziękuję.
        • judytak Re: Św. Zofia - kto tam rodził "za darmo"?????? 26.05.04, 14:12
          przed wyjściem z domu zadzwoniłam, czy jest miejsce (miałam obmyślony "szpital
          drugiego wyboru" w razie czego)
          rodziłam w sali pojedynczej (bo było miejsce)
          nie wiem, jak ze znieczuleniem, bo nie chciałam
          mąż mógłby być, gdyby zdążył (a tak przyszedł "po", pomógł mi wstać, wykąpać
          się...)
          położna była cały czas (ale to "cały czas" było krótko, może 1,5 godziny?)
          lekarz był przy bólach partych (bo za mocno krawawiłam), potem łyżeczkował (w
          znieczuleniu ogólnym) i szył