Dodaj do ulubionych

Czestochowa dr TStrzelczyk USG połowkowe byl ktos?

25.08.06, 08:41
Witam jestem w 18 tygodniu ciazy. Za 2 tygodnie mam wizyte o dr T.
Strzelczyka. Mam takie pytanie. Czy któras z Was robiła USG połówkowe u
niego? Ile trwało to badanie? Objaśnił Wam wszystko? Jeśli było widac płeć to
czy Wam powiedział? Mam wątpliwości ponieważ sprzęt w jego gabineci enie jest
najnowszej jakości. Badzo byłabym wdzięczna za odpowiedzi. Z góry dziekuję i
pozdrawiam wszystkich.
Obserwuj wątek
    • oltka Re: Czestochowa dr TStrzelczyk USG połowkowe byl 25.08.06, 09:53
      Witaj też jestem z Częstochowy i jestem w 34 tc, jednak ten lekarz jest mi
      calkowicie obcy. Mnie prowadzi dr Sikora, i już w 17 tc stwierdzil plec
      dziecka. Na każdej wizycie to potwierdza,więc będzie MartynkasmilePzdr
      • pokusa84 Re: Czestochowa dr TStrzelczyk USG połowkowe byl 25.08.06, 12:07
        A Ty chodzisz prywatnie do lekarza? Jesli tak to ile bierze za wizyte i gdzie
        ma gabinet??
        • oltka Re: Czestochowa dr TStrzelczyk USG połowkowe byl 25.08.06, 12:37
          Tak chodze prywatnie. Wizyta kosztuje 80 zl, a lekarz przyjmuje na Pl.
          Daszyńskiego. Jest naprawdę przemily i szczerze go polecam. Na dzień dzisiejszy
          nie mam do niego rzadnych zastrzeżeń
          • kasiak37 Re: Czestochowa dr TStrzelczyk USG połowkowe byl 25.08.06, 12:48
            A nie lepiej chodzic do prywatnego ZOZu w ramach NFZ?Po co wywalac kase na
            prywatne wizyty?Wiem ze dr pracuje w szpitalu ale inni tezsmile
            • oltka Re: Czestochowa dr TStrzelczyk USG połowkowe byl 25.08.06, 12:51
              Zdecydowalam sie na prywatne wizyty przede wszystkim dlatego,że dr dysponuje
              świetnym sprzętem w gabinecie.
              • kasiak37 Re: Czestochowa dr TStrzelczyk USG połowkowe byl 25.08.06, 12:56
                nie przecze.Akurat Twojego dr malo znam nawet ze slyszenia.Moj post byl