Dodaj do ulubionych

Kraków- Zeromski

24.09.07, 12:40
Witam! Zdecydowalam sie na porod w szpitalu Żeromskiego w Krakowie.Podobno
jest ok, ale ostatnio kuzynka rodzila i mowila ze bez rewelacji, wiec troche
mnie to zasmucilo. Lekarza mam super wlasnie stamtąd, ale co do szpitala to
nie wiem. Jak uwazacie?
Obserwuj wątek
    • martha06 Re: Kraków- Zeromski 24.09.07, 19:15
      Witam,
      ja tez się zdecydowałam na poród w tym szpitalu. Który lekarz prowadzi Twoją ciążę bo ja jestem w trakcie wyboru lekarza a chciałabym aby był z żeromskiego?
      Pozdrawiam Marta
      • anieta81 Re: Kraków- Zeromski 25.09.07, 10:04
        Mój lekarz to dr Kmieć, jest super i wszyscy go sobie chwalą, wiec
        proponowalabym Ci jego. Przyjkmuje na dywizjonu 303 jesli bys chciala dam ci
        numer telefonu.
        • ahawa11 Re: Kraków- Zeromski 25.09.07, 13:24
          Cześć Anieta! Ja tez chodzę już ładnych parę lat do dr Kmiecia i też
          jestem bardzo zadowolona. Teraz jestem w ciąży z terminem na 20
          stycznia 2008r. Na kiedy Ty masz termin? Jeśli urodzisz przede mną
          to czekam na relacjesmile Interesują mnie też kwestie finansowe porodu,
          bo nie wiem na ile się przygotować. Pozdrawiam
          • anieta81 Re: Kraków- Zeromski 26.09.07, 11:05
            Ja mam termin na koniec pazdziernika, obecnie jednka musze lezec bo jest 8
            miesiąc a moje dzidzi przygotowane jest do wyjscia na swiat.Ja decyduje sie na
            znieczulenie zewnątrzoponowe, wiec moje koszty na pewno beda wieksze.Wszystko
            napisze jak juz bedzie po.W zasadzie nie wiem jak bedzie u mnie bo ja wrocilam
            wlasnie z irlandii i mam ubezpieczenie europejskie, ktore ponoc wszystko
            finansuje,ale okaze sie w praktyce hehe.Wszystko sie okaze i jak bede wiedziala
            na pewno napisze.Pozdrawiam
            • ahawa11 Re: Kraków- Zeromski 26.09.07, 12:23