Dodaj do ulubionych

UZDROWIĆ FORUM !!!

21.04.04, 00:09
Trzy niedobre rzeczy zdarzają sie na tym forum:

1. Niewyobrażalne chamstwo wobec kobiet;
2. Odpowiadanie epitetami na wątki czy posty, które komuś nie pasują.
3. Łamanie polskiego prawa. Dotyczy to głównie nienaruszalności polskich
granic.

Moim zdaniem te trzy negatywne zjawiska poważnie utrudniają merytoryczną
dyskusję. A szkoda!!!

Poza tym uważam, że Śląsk jest i pozostanie polski!!!
Obserwuj wątek
    • Gość: korn Re: UZDROWIĆ FORUM !!! IP: *.chello.pl 21.04.04, 00:28
      Dodam, ze cierpia, poprzez te wszystkie przepychanki, tematy miejskie, dla
      ktorych to forum pierwotnie zostalo zalozone.
      Z prymitywizmem na kazdym forum mozna sie zetknac, ale tutaj jest ono dziwnie
      ignorowane przez admina.
      Jezeli chodzi o lamanie polskiego prawa, to zwiazane jest z kilkoma aspektami,
      nie tylko z nienaruszalnoscia granic. Zwykle te posty sa glosem frustracji,
      bezsilnosci i pewnego rodzaju nienawisci.
      Niestety, bardzo czesto wysylane sa one z Niemiec...

• Gość: ROPS44 Re: UZDROWIĆ FORUM !!! IP: *.crowley.pl 21.04.04, 01:09
        to jest forum nie tylko miejskie, ale również regionalne. jest żywsze i
        ciekawsze przez to, ze porusza problemy ważne dla całego górnego ślaska ;
        również dotyczy to historii co teraźniejszości i przyszłych perspektyw rozwoju.
        od dluższego czasu forum zdominowane było przez slaskich separatystów i
        mniejszość niemiecką. od jakiegoś czasu siły sie wyrównały. niektórych to
        strasznie wqurwia (co widać po bluzganiu na przeciwników). niech sie toczy tu
        żywa dyskusja. nie ma co sprowadzać tego sztucznie do problematyki sadzawek
        miejskich, wybiegów dla piesków i tym podobnych.
        tylko trzeba przestrzegać pewnych zasad i przestrzegać prawa.
        • Gość: Ramon Re: UZDROWIĆ FORUM !!! IP: *.proxy.aol.com 21.04.04, 03:32
          Gość portalu: ROPS44 napisał
          ....i przestrzegać prawa.
          Liebe polnischen Freunde in Schlesien,
          Polen ist für die meisten Schlesier- und damit meine ich Schlesier und nicht
          Polen, die nach dem II.WK hierhin zugezogen sind- eine Besatzungsmacht.
          Man kann das mit dem Verhältnis Israel/Palestina vergleichen.
          Gut, bei uns werden keine Bomgen gezündet, aber unter der Oberfläche besteht
          immernoch eine große Abneigung gegen Polen als Land das uns besätzt hält.
          Diese Abneigung gegen Eueres Land had sich noch mehr verstärkt, je mehr die
          Schlesier die Möglichkeit hatten sich in der Welt umzuschauen und feststellen
          musten wie sehr Ihr Land von der polnischen Besatzungsmacht ausgeraubt,
          vernachlässigt und dem Verfall überlassen wurde.
          Einer von Euch hat geschrieben, es wäre Frustration und..., ja das stimmit,die
          meisten von uns die die möglichkeit hatten die welt ausserhalb des polnischen
          Kindergarten-Nationalismus zu betrachten, die sind über das Unvermögen , die
          Ignoranz und das Unvermögen der zur Zeit Schlesien Regierenden nicht nur
          frustriert, aber auch wütend. Es wundert mich, dass derartige Halbköpfe wie
          Fiodorus und Konsorten immer noch, obwohl sie sehen was ihre Landsleute in
          Schlesien angerichtet haben, den Mund so voll nehmen.
          Ich gebe zu, dass ich mich sehr auf den Termin 01.05.2005 freue, denn das ist
          der Beginn des Endes der polnischen Besatzung in Schlesien.

m.s.m
          Ramon
          • silesius88 Re: UZDROWIĆ FORUM !!! 21.04.04, 04:38
            Gość portalu: Ramon napisał(a):

> Man kann das mit dem Verhältnis Israel/Palestina vergleichen.

No tak, wszystko jasne takie porownanie moglo wyjsc tylko od antysemicko
            nastawionego "Niemca" - na tym forum juz nic mnie nie zdziwi.

> Gut, bei uns werden keine Bomgen gezündet, aber unter der Oberfläche besteht
            > immernoch eine große Abneigung gegen Polen als Land das uns besätzt hält.

Czyzby nawolywanie do przemocy ? Koles, zostaw Ty lepiej wilki i swoje brunatne
            upiory gleboko w lesie.

> die
            > meisten von uns die die möglichkeit hatten die welt ausserhalb des polnischen
            > Kindergarten-Nationalismus zu betrachten

No tak, oczywiscie lepszy tu jest "dojrzaly" nacjonalizm doroslego "Niemca"
            Nie ma to jak stosowac sprawdzone dobre niemieckie "wartosci"

> Es wundert mich, dass derartige Halbköpfe wie
            > Fiodorus und Konsorten immer noch, obwohl sie sehen was ihre Landsleute in
            > Schlesien angerichtet haben, den Mund so voll nehmen.

Czyzby marzylo sie Tobie kneblowanie nas ? A moze i ponowne gazowanie, palenie,
            przerabianie na mydlo ?

> Ich gebe zu, dass ich mich sehr auf den Termin 01.05.2005 freue, denn das ist
            > der Beginn des Endes der polnischen Besatzung in Schlesien.

No tak i wtedy wreszcie chyba tu Przyjedziesz i zrobisz z nami paskudami i
            podludzmi niemiecki porzadek.

Straszysz nas ? Piszesz powaznie ? Czy tylko mrzy sie Tobie cos pod brunatnym
            deklem ?

...
            silesius88
            • Gość: Ramon Re: UZDROWIĆ FORUM !!! IP: *.proxy.aol.com 21.04.04, 05:38
              Lieber Silesius 88 (warum hast Du die lateinische Form Deines Namens gewählt?)

Könntest Du mir erklären, was eigendlich ein Anitsymit ist?

Ausserdem glaube ich, dass Du mich vollkommen falsch verstanden hast.
              Ich habe nichts gegen Dein Volk - im Gegenteil - Du must jedoch begreifen, daß
              jede Okupation vom Okupierten als Unrecht angesehen wird.
              Durch wenn das Unrecht auchimmer "legalisiert" wurde spielt für mich keine
              Rolle. Es gibt und gab genügend Beispiele, wo demokratisch entstandene
              Körperschaften eklatante Menschenrechtsverlätzungen zu verantworten haben.
              Im Falle Schlesiens kommt noch erschwerend hinzu, daß hier ein sehr hoch
              entwickelter Landstrich von einem Dritter-Welt-Land übernohmen wurde und
              innerhalb von nur 50 Jahren komplet ruiniert wurde.
              das unter solchen Umständen die Menschen, sowohl inner- als auch ausserhalb
              Schlesiens auf Polen nicht besonders gut zu sprechen sind, das ist wohl nur
              verständlich.

Und wenn Du lieber Silesius diese Kritik als faschistuid betrachtest, das ist
              Dein Problem.
              Ich weise nur darauf hin, das Leute wie Du, die man doch mit Recht der
              Zusammenarbeit mit der Besatzungsmachtbeschuldigen kann, zum Untergang unserer
              gemeinsamen Ojczyzna, Patrja, Heimat erheblich beigetragen haben.
              Aber das mußt Du mit dir selbst vereinbaren.

m.s.m
              Ramon
              • silesius88 Re: UZDROWIĆ FORUM !!! 21.04.04, 22:58

> Lieber Silesius 88 (warum hast Du die lateinische Form Deines Namens gewählt?)

Czyzby bylo to zabronione ? A tak poza tym nie wybralem go sobie. Zdecydowal
                przypadek (wybralem nick jednego z najwiekszych nazistow tego forum i dodalem z
                protestu 88 ... wszystko jasne ?)

> Könntest Du mir erklären, was eigendlich ein Anitsymit ist?

Ramonku !!! Jestes juz zapewne duzym chlopczykiem, a moze jest to pytanie
                ratoryczne ?

> Ausserdem glaube ich, dass Du mich vollkommen falsch verstanden hast.
                > Ich habe nichts gegen Dein Volk - im Gegenteil - Du must jedoch begreifen,
                daß
                > jede Okupation vom Okupierten als Unrecht angesehen wird.
                > Durch wenn das Unrecht auchimmer "legalisiert" wurde spielt für mich keine
                > Rolle. Es gibt und gab genügend Beispiele, wo demokratisch entstandene
                > Körperschaften eklatante Menschenrechtsverlätzungen zu verantworten haben.
                > Im Falle Schlesiens kommt noch erschwerend hinzu, daß hier ein sehr hoch
                > entwickelter Landstrich von einem Dritter-Welt-Land übernohmen wurde und
                > innerhalb von nur 50 Jahren komplet ruiniert wurde.

To Pisz po polsku, to moze zrozumie Cie lepiej, takze admin ktory zapewne Twoj
                obrazliwy post wyrzuci do kosza.
                Czyzby zaliczanie Polski do tzw. III swiata nie swiadczylo o Twoim glebokim
                przekonaniu wyzszosci kulturowo-cywilizacyjnej ... pachni bardzo rasizmem.
                Nie zapominaj o tym ze to takze wy Germanie (Prusacy i Austiacy)
                przyczyniliscie sie do upadku i nieszczesc mojego kraju i narodu. To dla
                waszych krwiopijczo-bestialskich cesarzy zostali nasi przodkowie zmuszeni do
                sluzby jako "mieso armatnie" w urzeczywistnianiu ich zbrodniczych zamierzen

> das unter solchen Umständen die Menschen, sowohl inner- als auch ausserhalb
                > Schlesiens auf Polen nicht besonders gut zu sprechen sind, das ist wohl nur
                > verständlich.

Zrozumiale ??? Chyba tylko dla takich osobnikow jak Ty

> Und wenn Du lieber Silesius diese Kritik als faschistuid betrachtest, das ist
                > Dein Problem.

To jest to moim problemem, to ze nim "brunatnym" jestes jest dla mnie
                ewidentnym faktem.

> Ich weise nur darauf hin, das Leute wie Du, die man doch mit Recht der
                > Zusammenarbeit mit der Besatzungsmachtbeschuldigen kann, zum Untergang
                unserer
                > gemeinsamen Ojczyzna, Patrja, Heimat erheblich beigetragen haben.

Wiesz co ? To jest po prostu kwadratura kola. W jaki sposob ja jako Polak moge
                wspolpracowac z jakims wyimaginowanym "polskim okupantem"

> Aber das mußt Du mit dir selbst vereinbaren.

Proponuje goraco odwiedziny u specjalisty z pewnej dziedziny medycyny.

...
                Silesius88
                • silesius88 Poprawka 21.04.04, 23:03
                  silesius88 napisał:

> To jest to moim problemem, to ze nim "brunatnym" jestes jest dla mnie
                  > ewidentnym faktem.

Sorry, mialo byc oczywiscie :
                  To nie jest moim problemem, a to ze nim (brunatnym) jestes, jest dla mnie
                  ewidentnym faktem.

...
                  Silesius88
            • filozosia Re: UZDROWIĆ FORUM !!! 21.04.04, 16:09
              Witaj Fiodorusie:)
              Tego forum uzdrowić się nie da - admin czyta co chce i kiedy chce!!!
              Wszelkiej maści oszołomy i pospolite chamy dają tu upust swoim frustracjom.
              Banda troglodytów!!!!!!!!!
              Pozdrawiam Cię serdecznie:)))))))))))))
              Filozosia
              • Gość: Ramon Re: UZDROWIĆ FORUM !!! IP: *.proxy.aol.com 21.04.04, 17:46
                Sehr geehrte Filozosia,

Wie es scheint habe ich mich in der Einschätzung Deiner Person sehr getäuscht.
                Bin davon ausgegangen, dass Du eine Person von hoher Kultur und exzellenten
                Bildung bist; zumindestens habe ich dir das selbständige Denken zugetraut.
                Nun, das ich mich getäuscht habe, das bin mein Problem, aber das Du zu dem
                Mittel der Beleidigung in einen auf Diskussion angelegter Institution, wie es
                dieses Forum ist, greifen musst, dass stimmt mich einwenig traurig.
                Es macht mich jedoch nicht hoffnungslos.

m.s.m
                Ramon
                • silesius88 Re: UZDROWIĆ FORUM !!! 21.04.04, 22:42

> Sehr geehrte Filozosia,
                  >
                  > Wie es scheint habe ich mich in der Einschätzung Deiner Person sehr getäuscht.
                  > Bin davon ausgegangen, dass Du eine Person von hoher Kultur und exzellenten
                  > Bildung bist; zumindestens habe ich dir das selbständige Denken zugetraut.
                  > Nun, das ich mich getäuscht habe, das bin mein Problem, aber das Du zu dem
                  > Mittel der Beleidigung in einen auf Diskussion angelegter Institution, wie
                  es
                  > dieses Forum ist, greifen musst, dass stimmt mich einwenig traurig.
                  > Es macht mich jedoch nicht hoffnungslos.
                  >
                  > m.s.m
                  > Ramon

Ramonku !!! Przejdz prosze na jezyk polski podejrzewam ze go mniej okaleczysz
                  niz ten Twoj nieszczesny niemiecki (nie obrazaj prosze Schillera i Goethe'go)
                  Popracuj pare lat nad skladnia i ortografia to moze ktos Ci ta niemieckosc jak
                  tego przyslowiowego kota w worku na slepo odkupi.

Mimo Twoich bzdur dotyczacych tzw. "okupacji" potraktowalem Cie jako brunatnego
                  inteligenta (ale nie blyskotliwego) wiec moze Bys tak z laski
                  swojej "niemieckiej wyzszosci cywilizacyjno-kulturalnej" jednak okazal troche
                  kultury i zaczalbys pisac w takim jezyku zeby wszyscy mogli Ciebie zrozumiec,
                  OK ? Ostatecznie jest to forum polskiej gazety skierowane glownie do
                  mieszkancow tego kraju ... zdecydowana wiekszosc forumowiczow nie zna jezyka
                  niemieckiego, wiec moze Bys sie jednak podporzadkowal ?

Porzadek i dyscyplina sa przeciez cechami niemieckimi, prawda ?

...
                  Silesius88
                  • Gość: Ramon Re: UZDROWIĆ FORUM !!! IP: *.proxy.aol.com 22.04.04, 05:29
                    Sehr geehrter Sielesius88,

Ich danke Dir für Deine großzügige und großherzige Art mit der Du meine Fehler
                    behandelst. Schiller und Goethe werden Dir zum Dank verpflichtet sein.
                    Ob ich ein brauner Intelligenzler sei, dass weiß ich nicht und kann mir z. Zt.
                    unter dieser Bezeichnung nichts vorstellen.

Zum Thema Okkupation will ich mich nicht mehr auslassen, da ich sehe, dass Du
                    die Tatsachen nicht siehst und sehen willst. Ich kann das verstehen, dass du
                    als Nutznisser der Besatzungsmacht nicht gegen dieselbe auftreten kannst.
                    Doch ich bin froh, dass dieser Zustand, ich meine den der Okkupation, ab dem
                    01.05.04 doch unaufhaltsam zu ende geht.

Das mit der Sprache, Disziplin und Ordnung erspare mir für heute.
                    In Spanien habe ich mehr Disziplin und Ordnung gesehen als in anderen Ländern

m.s.m
                    Ramon

• husycki Re: UZDROWIĆ FORUM !!! 21.04.04, 16:13
      Piotrku, to znaczy Fiodorusie, przepraszam, ale znowu sie zapedzilem.
      A jak do podwazania nienaruszalnosci polskich granic maja sie Twoje dywagacje
      dotyczace Luzyc i pytanie o to czy Luzyce wroca do maciory, przepraszam
      macierzy, czyli w domysle Polski?
      • filozosia Re: UZDROWIĆ FORUM !!! 21.04.04, 16:56
        Kolego Husycki,ciekawa jestem niezmiernie, jakie zająłeś stanowisko na wątkach
        rewizjonistów ? Zająłeś je czy nie zauważyłeś postów ? :) I jakbyś mógł się
        odnieść: jaka jest różnica między dywagacją a rewizjonizmem ?
        Czy to były dywagacje, to już niech Ci Fiodorus odpowie:)
        Pozdrawiam Kolegę
        Filozosia
    • Gość: uzdrowiciel Re: UZDROWIĆ FORUM !!! IP: *.plusgsm.pl 21.04.04, 19:07
      wiekszosc tych chamskich postow to odpowiedzi na twoja szowinistyczna postawe.
      chcesz uzdrowienia forum to zamilcz wreszcie fiodorus!
      • filozosia Re: UZDROWIĆ FORUM !!! 21.04.04, 19:42
        Gość portalu: uzdrowiciel napisał(a):

> wiekszosc tych chamskich postow to odpowiedzi na twoja szowinistyczna postawe.
        > chcesz uzdrowienia forum to zamilcz wreszcie fiodorus!
        Gościu Kaszpirowski :) Jesteś za krótko na forum i pomyliłeś osoby.
        Chodziło Ci pewnie o F L O D O R U S A :) A to się zgadzam!!!!!
        • Gość: harc mistrz Re: UZDROWIĆ FORUM !!! IP: 62.233.241.* 21.04.04, 22:09
          Żadne restrykcje tu nic nie pomogą i nie są na miejscu. Tako to jest uroda TEGO
          FORUM, że od czasu do czasu trafiają się idioci i kretyni (chamy także, a
          jakże) - i trzeba to przeżyć. Łatwo zauważyć, że stosują oni różne destrukcyjne
          lub prowokatorskie metody i zazwyczaj chcą wyeliminować niewygodnych, a
          mądrzejszych od nich uczestników Forum. Często rozmydlają tematy, albo
          wypełniają je bzdetami i pyskówkami, robią "fałszywki" i podszywają się
          beszczelnie. Trzeba będzie się nauczyć skutecznie z nimi radzić. Forumowicze
          ich nie cierpą.
          CZUWAJ KTO CZŁEKIEM DOBREJ WOLI!!!
          • filozosia Re: UZDROWIĆ FORUM !!! 21.04.04, 22:11
            Buziaki Harc Mistrzu:)
            Filozosia
Inne wątki na temat:

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka