Dodaj do ulubionych

Ile placicie niani ?

IP: *.* 04.03.03, 20:46
Od maja bede szukac niani, na 5 godzin dziennie.Ile sie placi opiekunce? Mieszkam w Poznaniu.No i JAK ZNALEZC UCZCIWA OSOBE???mika i paulina (3 mies)
Obserwuj wątek
      • Gość edziecko: guest Re: Ile placicie niani ? IP: *.* 11.03.03, 14:42
        To jest po prostu straszne, troszkę mnie "zatkało" po przeczytaniu wszystkim wypowiedzi. Mieszkam w 40-tys. mieście, pracuję w banku od 4 lat(teraz jestem na zwolnieniu lekarskim). Gdybym miała płacić niani za opiekę nad moim dzidziusiem(urodzi się w kwietniu)tyle co piszecie, musiałabym prosić albo o podwyżkę(co jest nierealne) albo mąż musiałby sporo dokładać.Wiem, że takie są czasy - okrutne, ale naprawdę mogę tylko Bogu dziękować, że moja mama jest na emeryturze i będzie zajmować się dzieciekm jak wrócę do pracy. Pozdrawiam Agata
    • Gość edziecko: guest Re: Ile placicie niani ? IP: *.* 05.03.03, 08:07
      Hej,ja płacę w Poznaniu 850 PLN za 9h dziennie. Za godziny wychodzi ok. 4,5 PLN. Za mniejszą ilość godzin pewnie chciałaby ok 5 PLN. Jak znaleźć? Najlepiej przejąć po kimś. Jak nie, to pozostaje ogłoszenie i odpytywanki... Jest tez agencja w P-niu, znajomi korzystali, mam gdzies numer jak chcesz.Aga
    • Gość edziecko: guest Re: Ile placicie niani ? IP: *.* 05.03.03, 11:21
      Słuchajcie ja gdybym miała zapłacić niani za opiekę 850,00 PLN to musiałabym pracować cały miesiąc tylko po to by te pieniądze dać za opiekę nad moją córeczką. Czy nie lepiej zostać w domu i przynajmniej mam pewność że córeczka ma dobrą opiekę!!!!!a poza tym jeśli niania żąda tyle kasy to musi mieć chyba super kwalifikacje, bo przecież to cała miesięczna wypłata nie jednego przeciętnego Polaka.
      • Gość edziecko: guest Re: Ile placicie niani ? IP: *.* 05.03.03, 12:13