Dodaj do ulubionych

Pytanie o rezerwacje na Booking.com.

28.05.09, 14:52
Dzien dobry Państwu.
Mam pytanie odnośnie rezerwacji hotelu na stronie www.booking.com.
Czy ktokolwiek rezerwował na tej stronie hotel? czy podanie danych
karty kredytowej na zabezpieczonej stronie BOOKING.COM jest
bezpieczne i pewne? czy otrzymamy jakieś potwierdzenie odnośnie
rezerwacji?
Dziekuje za każdy odpis.
Obserwuj wątek
    • Gość: justyna Re: Pytanie o rezerwacje na Booking.com. IP: *.dynamic.chello.pl 27.02.16, 03:49
      UWAGA na Booking !
      Po pierwsze przekazują dane kart hotelom bez żadnej kontroli.
      Piszę z doświadczenia i osoby podróżującej jak i z pozycji hotelarza.
      Niestety obsługa booking pozostawia również wiele do życzenia. Myślę, że to zbyt długi temat aby opisywać konkretne sytuacje - ale można również o nich poczytać na innych forach. Booking nie dba o dobro klientów. Niestety ja oceniłam książkę po okładce która wygląda bardzo dobrze i wiele obiecuje a pozostawia po sobie tylko zawód.
      Booking nie tylko zrzuca winę i obarcza wieloma sytuacjami wynikającymi z ich winy hotelarzy którzy nie są świadomi nawet o zaistniałych problemach. Przepływ informacji jest na prawdę poniżej poziomu krytyki. Jedną sprawę i rezerwację obsługują w systemie zmianowym gdzie co dziennie ktoś inny zajmuje się gośćmi. Nie przekazują sobie nawzajem informacji. Odpisują czasami telefonicznie, czasami mailowo, czasami przez ich stronę "jak się komu podoba" oczywiście mowa o ich "obsłudze" po czym nawet nie przepraszają za wynikające z tego problemy lub niedogodności czy to Gości czy hotelarzy.
      Kolejnym problemem są rezerwacje z UKRAINY wiele osób nie zdaje sobie z tego sprawy - sami o tym nie wiedzieliśmy. Dopóki fala fałszywych rezerwacji nie zaczęła zalewać naszych miejsc noclegowych. Codziennie pojawiają się rezerwacje na wszystkie pokoje zazwyczaj są to te same nazwiska i adresy lub przypadkowo wpisywane literki i cyferki w polu danych osobowych. Zaskoczeniem było dla nas to, że przypadkowo gościliśmy Pana mieszkającego na Ukrainie który opowiedział nam jak ten system działa ..booking nie poczuwał się do tego żeby powiedzieć nam o co chodzi. Proszę sobie wyobrazić że dziennie pojawia się na rezerwacjach 20-30 zajętych miejsc i dni. Wszystkie pokoje, oczywiście jako właściciel hotelu myślę WOW ale odzew. Po czym przez 2 miesiące (do czasu wizyty przypadkowego gościa który nam wyjaśnił o co chodzi) nie pojawiła się żadna rezerwacja a booking odpowiedał nam tylko że nie wiedzą , oni nie odpowiadają za to że goście nie pojawiają się w hotelu. KŁAMALI ponieważ jak się okazało problem napływających rezerwacji z Ukrainy to udręka dla WSZYSTKICH HOTELI ogłaszajacych sie na booking.com. Zajmują pokoje bo tylko tak mogą dostać Wizę do naszego kraju. TYLKO BOOKING żaden inny portal im tego nie umożliwia. Mało tego Booking bierze za to pieniądze od nich. Za każdą rezerwację ok 40 zł - oczywiście ten gość z Ukrainy nigdy nie pojawia się w hotelu. Booking ma dziennie z tego miliony a hotelarze puste pokoje i brak możliwości zarezerwowania takiego pokoju dla Gości faktycznie zainteresowanych zameldowaniem i noclegiem. Booking nie pomaga w żaden sposób umywają ręce a obsługa mówi, że nie mogą o tym rozmawiać i informować "oni wykonują tylko polecenia". Na nieszczęście wszystkich ten portal noclegowy jest bardzo dobrze reklamowany. Na co kompletnie nie zasługują. Ale jest to powód dla którego ogłasza sie mimo tak ciężkiej współpracy z nimi i nerwów codziennych tyle hoteli. Mimo wszystko to nie są jedyne problemy z booking.com ale nie starczyło by tu miejsca żeby je opisać.
      Oczywiście nie polecam korzystania z tego portalu wręcz odradzam - są nieuczciwą firmą. O wiele lepiej i korzystniej jest znaleźć u nich reklamę hotelu i zadzwonić do niego osobiście - ceny będą wtedy niższe a na pewno booking nie gwarantuje żadnej pomocy przy rezerwacji. Jak jest jakiś problem umywają ręce zawsze.. Wtedy można i tak liczyć tylko na siebie. Mam nadzieję, że każdy zastanowi się zanim skorzysta z ich "usług" jest dużo polskich portali noclegowych które faktycznie opiekują się gośćmi i zapewniają bezpieczny kontakt z hotelami. Pozdrawiam
    • Gość: justyna Re: Pytanie o rezerwacje na Booking.com. IP: *.dynamic.chello.pl 27.02.16, 03:51
      UWAGA na Booking !
      Po pierwsze przekazują dane kart hotelom bez żadnej kontroli.
      Piszę z doświadczenia i osoby podróżującej jak i z pozycji hotelarza.
      Niestety obsługa booking pozostawia również wiele do życzenia. Myślę, że to zbyt długi temat aby opisywać konkretne sytuacje - ale można również o nich poczytać na innych forach. Booking nie dba o dobro klientów. Niestety ja oceniłam książkę po okładce która wygląda bardzo dobrze i wiele obiecuje a pozostawia po sobie tylko zawód.
      Booking nie tylko zrzuca winę i obarcza wieloma sytuacjami wynikającymi z ich winy hotelarzy którzy nie są świadomi nawet o zaistniałych problemach. Przepływ informacji jest na prawdę poniżej poziomu krytyki. Jedną sprawę i rezerwację obsługują w systemie zmianowym gdzie co dziennie ktoś inny zajmuje się gośćmi. Nie przekazują sobie nawzajem informacji. Odpisują czasami telefonicznie, czasami mailowo, czasami przez ich stronę "jak się komu podoba" oczywiście mowa o ich "obsłudze" po czym nawet nie przepraszają za wynikające z tego problemy lub niedogodności czy to Gości czy hotelarzy.
      Kolejnym problemem są rezerwacje z UKRAINY wiele osób nie zdaje sobie z tego sprawy - sami o tym nie wiedzieliśmy. Dopóki fala fałszywych rezerwacji nie zaczęła zalewać naszych miejsc noclegowych. Codziennie pojawiają się rezerwacje na wszystkie pokoje zazwyczaj są to te same nazwiska i adresy lub przypadkowo wpisywane literki i cyferki w polu danych osobowych. Zaskoczeniem było dla nas to, że przypadkowo gościliśmy Pana mieszkającego na Ukrainie który opowiedział nam jak ten system działa ..booking nie poczuwał się do tego żeby powiedzieć nam o co chodzi. Proszę sobie wyobrazić że dziennie pojawia się na rezerwacjach 20-30 zajętych miejsc i dni. Wszystkie pokoje, oczywiście jako właściciel hotelu myślę WOW ale odzew. Po czym przez 2 miesiące (do czasu wizyty przypadkowego gościa który nam wyjaśnił o co chodzi) nie pojawiła się żadna rezerwacja a booking odpowiedał nam tylko że nie wiedzą , oni nie odpowiadają za to że goście nie pojawiają się w hotelu. KŁAMALI ponieważ jak się okazało problem napływających rezerwacji z Ukrainy to udręka dla WSZYSTKICH HOTELI ogłaszajacych sie na booking.com. Zajmują pokoje bo tylko tak mogą dostać Wizę do naszego kraju. TYLKO BOOKING żaden inny portal im tego nie umożliwia. Mało tego Booking bierze za to pieniądze od nich. Za każdą rezerwację ok 40 zł - oczywiście ten gość z Ukrainy nigdy nie pojawia się w hotelu. Booking ma dziennie z tego miliony a hotelarze puste pokoje i brak możliwości zarezerwowania takiego pokoju dla Gości faktycznie zainteresowanych zameldowaniem i noclegiem. Booking nie pomaga w żaden sposób umywają ręce a obsługa mówi, że nie mogą o tym rozmawiać i informować "oni wykonują tylko polecenia". Na nieszczęście wszystkich ten portal noclegowy jest bardzo dobrze reklamowany. Na co kompletnie nie zasługują. Ale jest to powód dla którego ogłasza sie mimo tak ciężkiej współpracy z nimi i nerwów codziennych tyle hoteli. Mimo wszystko to nie są jedyne problemy z booking.com ale nie starczyło by tu miejsca żeby je opisać.
      Oczywiście nie polecam korzystania z tego portalu wręcz odradzam - są nieuczciwą firmą. O wiele lepiej i korzystniej jest znaleźć u nich reklamę hotelu i zadzwonić do niego osobiście - ceny będą wtedy niższe a na pewno booking nie gwarantuje żadnej pomocy przy rezerwacji. Jak jest jakiś problem umywają ręce zawsze.. Wtedy można i tak liczyć tylko na siebie. Mam nadzieję, że każdy zastanowi się zanim skorzysta z ich "usług" jest dużo polskich portali noclegowych które faktycznie opiekują się gośćmi i zapewniają bezpieczny kontakt z hotelami. Pozdrawiam
    • anitast1op.pl Re: Pytanie o rezerwacje na Booking.com. 05.08.16, 11:14
      Odradzam współpracę z booking.com jako podróżujący w właściciel apartamentu nad morzem. Podają dane kart kredytowych klientów, wszystko dobrze dopóki w hotelu pracują uczciwe osoby. Najlepiej znaleźć hotel samemu w wyszukiwarce po przeczytaniu oferty booking i zadzwonić bezpośrednio do hotelu zamiast dorabiać holenderską firmę. Jako właściciel miałam nieprzyjemną sytuację, kiedy gość narobił zniszczeń, a oni nie chcieli mi dać danych kontaktowych do klienta. Są nieuczciwą firmą we współpracy, kłamią, gość nie otrzymał od nich informacji o dodatkowej opłacie klimatycznej i za sprzątanie co jest w naszej ofercie dokładnie opublikowane i powypisywał nieprawdziwe informacje,że pobraliśmy ukryte koszty. Po próbie interwencji booking umywa ręce i nie usunął negatywnej kłamliwej informacji o naszym obiekcie. Stanowczo odradzam współpracę.
      • Gość: figa Re: Pytanie o rezerwacje na Booking.com. IP: *.pstd.pl 03.10.17, 12:00
        UWAGA! Nie wierzcie opiniom na temat hoteli w serwisie booking.
        Wszystkie opinie są moderowane !
        Ostatnio jechaliśmy autem 14 godzin, mieliśmy rezerwację hotelu Palmira w Czechach i na miejscu o godzinie 23 okazało się, że nie ma takiej rezerwacji. Kiedy pokazaliśmy potwierdzenie, antypatyczny człowiek powiedział, że nie interesuje go to a hotel jest pełny.
        Musieliśmy zrobić kolejne 200-250 km zanim znaleźliśmy około 3 w nocy jakiś sensowny nocleg. W Booking się tym absolutnie nie przejęli… Porażka. Nigdy więcej.
Inne wątki na temat:

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka