Dodaj do ulubionych

pracownik Plus GSM

27.11.04, 19:21
Jeśli macie jakieś zapytania odnośnie sieci Plus GSM - pytajcie, pomogę.
Obserwuj wątek
        • iwosia Re: pracownik Plus GSM 27.11.04, 21:08
          Nie chcę reklamować swojej sieci, tylko odpowiadać na pytania, które niektórzy
          mają. Nie założyłam tego topiku na innym forum ,tylko własnie na
          forum "Telefony". Nie chce nikogo przekonywac do tego, że tu jest lepiej a tam
          jest gorzej, jestem daleka od tego!! Ale jeśli ktoś ma jakiś problem, lub
          czegoś nie wiem, to mogę pomóc.
          Mimo wszystko, pozdrawiam.
          • Gość: panwojtek Re: pracownik Plus GSM IP: *.netcologne.de 28.11.04, 13:04
            Pieknie, ale jest pewien problem. Chcesz to robic tylko z wlasnej
            nieprzymuszonej woli, nieodplatnie, a to niechce sie zmiescic w paru glowach.
            Gdy ktos cos niedplatnie robi to musi w tym byc jakis hak. Niechce im sie w
            glowie zmiescic ze sa ludzie ze cos robia z poczucia radosci zrobienia czegos,
            czegos co by moze innym ulatwilo zycie.
            • iwosia do panawojtka 28.11.04, 17:29
              Wyobraź sobie, że bywają jeszcze ludzie, którzy robią coś zupełnie
              bezinteresownie!!! Choć ja tego nie robię całkiem BEZinteresownie. Mam w tym
              interes!! Własną satysfakcję i radość, że robię to, co lubię. A jeśli dodatkowo
              to się może komuś przydać, to już w ogóle jest super!! Przeczytaj sobie moje
              posty w tym topiku. Znajdź fragment, w którym namawiam ludzi do tego, by
              przeszli do Plusa, albo, że obgaduję innych operatorów!! Szkoda Twojego
              czasu...
              Pozdrawiam!
        • iwosia Re: nowe taryfy 27.11.04, 21:50
          Witaj! Po dwóch latach, gdy kończy Ci się umowa i korzystasz z wymiany
          telefonu, jednocześnie przedłużając umowę na 2 lata, możesz zmienić taryfę na
          jedną z tych, które są teraz. Są o wiele lepsze niż te starsze.
          • kwiatek-822 Re: nowe taryfy 27.11.04, 22:52
            Dlaczego bo 3 latach bycia w Plusie i przedluzaniu umowy zaproponowal mi Plus
            wymiane telefonu ale po podpisaniu umowy na kolejne 3 lata? czy to chodzi o
            wysokosc rachunkow?? Juz nie liczy sie fakt iz rachunki zawsze byly placone w
            terminie? a nawet Plus sobie z konta scuagal :(( Bez sensu ze bedac wiernym
            klientem Plusa musialabym podpisac umowe na 3 latat za telefonik:(
            • iwosia przedłużenie na 3 lata 27.11.04, 23:09
              Kiedyś było tak, że klientowi, który miał mały abonament, małe rachunki, w
              ogóle nie proponowano telefonu w ramach przedłużenia umowy. Taki klient mógł
              dostać dodatkowe minuty, albo rabat na abonament, ale nie nowy telefon. Teraz
              się to zmieniło i mozna dostać telefon, ale przedłużając umowę na 3 lata. Po
              mojemu, to lepiej opłaca się taką umowę rozwiązać i podpisać nową, od zera,
              która będzie na 2 lata. Chyba, że komuś zależy na numerze telefonu -
              rozwiązując umowę, traci numer, minuty za staż w sieci i punkty w 5 Plus. Ale
              czasem się to bardziej opłaca.
              • kwiatek-822 Re: przedłużenie na 3 lata 27.11.04, 23:14
                Kiedyś było tak, że klientowi, który miał mały abonament, małe rachunki, w
                > ogóle nie proponowano telefonu w ramach przedłużenia umowy.

                Ja bralam abonament 3 lata temu to mowili ze po 2 latach dostaje sie tel bez
                wzgledu na rachunki.. a teraz taki numer, w tamtym roku mowili ze za rok a
                taraz ze owszem tak ale jak podpisze na 3 lata, no bez senu, zostalam ze starym
                tel i wzielam PoPa bo 3 zeta za min w godzinach szczytu to "lekka" przesada.
                • iwosia "3 zeta za rozmowę" 27.11.04, 23:19
                  To,że rozmowy były takie drogie spowodowane jest tym, że miałeś/łaś złą taryfę,
                  (można było ją zmienić i płaciłbyś 73 gr za min. do wszystkich sieci o każdej
                  porze).
                  Polityka każdej sieci jest taka -niestety- że klient musi "spłacić" telefon,
                  który kupił. Robi to płacąc rachunki i abonament. Więc jeśli masz mały
                  abonament nie uda Ci się spłacić telefonu, który bierzesz, przez 2 lata, wobec
                  czego każą ci podpisać umowę na 3 latka.
                  • kwiatek-822 Re: "3 zeta za rozmowę" 27.11.04, 23:25
                    Tak moze i 73 gr ale wtedy abonament conajmniej 200 zeta :( no coz, troche sie
                    nacielam bo na poczatku obiecywali nie wiadomo co <tzn wiadomo nowy fon> a
                    potem wyszlo ze jednak nie. Trudno, dalam sie wrobic teraz juz wiem, pozdrawiam
                    AGA
                    • iwosia Droga Ago: 27.11.04, 23:40
                      Nie jesteśmy w Salonie, żebym Ci musiała oczy mydlić, rozmawiamy tu jak
                      ludzie!! :-)
                      Dlatego nie pisałam o rozmowie za 73 gr przy abonamencie 200 zł!! Nie
                      pominęłabym takiego "szczegółu", nie martw sie! Taki koszt rozmowy jest przy
                      taryfie za 30 zł - przez caly okres umowy. Nie wierzysz, wejdź na stronę, lub
                      idź do punktu Plusa!!
                      • kwiatek-822 Re: Droga Ago: 27.11.04, 23:42
                        Nie wierze bo juz nie uwierze Plusowi, przyko mi , nacielam sie i koniec, teraz
                        sa rozne oferty na rynku i mozna wybierac i przebierac, nie jest zle kazdy cos
                        wybierze, ja juz wybralam teraz :)
            • iwosia "kończy się umowa" 27.11.04, 23:05
              Umowa z telefonem zawierana jest zawsze na 2 lata. Gdy ten czas dobiega końca,
              ona sama nie wygasa. Żeby ją rozwiązać, trzeba złożyc specjalny wniosek w
              punkcie Plusa. Jeśli się takiego wniosku nie złoży, umowa przedłużana jest na
              czas nieokreślony, czyli można ją już rozwiązać kiedy się chce. Wymiana
              telefonu, (czyli kupno nowego w promocyjnej cenie), jest po 2 latach właśnie,
              ale jest automatycnym przedłużeniem na kolejne 2 lata.
              • gale Re: "kończy się umowa" 29.11.04, 19:38
                Iwosiu, z cala sympatia i szacunkiem: niemal 100 % UoSUT zawierana jest na czas
                nieoznaczony. Inna sprawa to okres karencji promocyjnej, mylony bardzo czesto z
                czasem trwania Umowy.

                Nic nie trzeba przedluzac, nigdzie nie trzeba skladac wniosku. PWA czy ANU nie
                jest zadnym przedluzeniem UoSUT. Powoduje natomiast powstanie pewnych
                zobowiazan po stronie Abonenta, nalozenie na Umowe warunkow promocyjnych.
                • iwosia do gale 29.11.04, 22:13
                  Umowa zawierana jest na czas nieoznaczony, to fakt. Ale dla klienta, jest to 2
                  lata, bo dopiero po tym okresie moze rozwiazać umowę, czyż nie jest tak
                  właśnie??? ANU i PWA to oferty dla klientów, którym sie kończy umowa, raz są
                  lepsze od tych nowych promocji, raz gorsze. Ja jestem zdania, że raczej lepsze;
                  (Plus Tobie, kontynuacja Programu Plus, zachowanie numeru). Można nie
                  przedłużać umowy, być na starych warunkach, ale to sie nie opłaca, lepiej
                  skorzystać z ANU lub PWA, skoro i tak jest się w sieci. A rozwiązanie umowy
                  jest TYLKO za pospisaniem wniosku. piszę do Ciebie w języku Plusa, bo widzę że
                  jesteś w temacie :-)
          • Gość: abonent + Re: nowe taryfy IP: *.net.autocom.pl 27.11.04, 23:40
            czyli nie da się, mogłaś prościej napisać, szkoda... No to jeszcze 1 pytanko:
            jak odpowiecie na rewolucje cenową w Erze, coś musicie wymyślić żeby mnie
            zatrzymać w sierpniu ;))) Aha i jeszcze a propos cen telefonów:
            Załózmy że macie telefon w salonie po 1000 zł, tak naprawdę dla Plusa jest to
            780 zł (- VAT który przecież nie jest kosztem!!!!!). Marża salonu wynosi z
            reguły ponad 50%, czyli salon ma go za powiedzmy 520 zł. Ponieważ Plus kupuje
            telefony hurtem od producenta ma duże upusty 30-50%, czyli bierze tel. za 260-
            360 zł. Rachunek jest prosty, wy macie tel. za co najwyżej 25-35% ceny
            cennikowej. I to każecie spłacać przez 3 lata?!?!?!!? Chociaż i tak jesteście
            OK skoro podpisałem z wami umowę, np. w porównaniu do badziewnej
            telekomunistycznej Idei ;)))) Era jednak w styczniu będzie was bić na głowę jak
            czegoś nie zmienicie
            • iwosia nie reklamuję Plusa 27.11.04, 23:51
              Nie jestem tu po to, by reklamować :-)
              Każdy ma prawo wyboru i wybiera to, co wydaje mu sie najlepsze. Wszystkie sieci
              planują od nowego roku coś nowego.

              Odnośnie tego, co napisałes, nie wziałes pod uwagę, że często telefon, który
              kupujesz za 1,22 kosztuje w cenie detalicznej np. 1300 zł. Poza tym, ceny
              telefonów ustala Polkomtel, a nie punkt Plusa. A Polkomtel kupuje od producenta
              i przeciez nie będzie za darmo rozdawał. Kto da ci cokolwiek dziś za darmo??
              Każdy sprzedaje, by zarobić, chyba się ze mną zgodzisz. No, chyba ze słyszaleś,
              że w innych sieciach jest inaczej...
              :-)
              • Gość: abonent + Re: nie reklamuję Plusa IP: *.net.autocom.pl 28.11.04, 00:02
                no czyli z tym nowym rokiem coś jest na rzeczy, czyli czujecie na plecach
                oddech konkurencji, to dobrze :))) Co do telefonów, to racja, wszystkie sieci w
                cennikach mają ceny aparatów wzięte z księżyca Plus nie jest tu wyjątkiem, ale
                konkurencja też sprawi że to się zmieni. Podobno 2005 ma być "rokiem
                abonentowców" :)))) Ale wyliczenia moim zdaniem podałem prawidłowe. Pozdrawiam
                Cię za to że wystawiłaś się na odstrzał ;)
                    • iwosia lubię tą pracę 28.11.04, 00:31
                      Tak ją lubię, że nawet po godzinach, w nocy przed kompem pracuję, jak widzicie.
                      Ale tutaj nie jestem sprzedawcą, tylko jedną z forumowiczek, wiec wałków
                      wkręcać nie będę.
                      • telefonik Re: lubię tą pracę 28.11.04, 14:20
                        iwosiu....;))
                        ciekawe, czy po 7 latach nadal bedziesz ją tak lubic ;)
                        zmeczy cie to, ze klienci utozsamiaja cie z roznymi dziwnymi pomyslami
                        operatora i musisz im udowadniac, ze nie jestes wielbladem ;)
                        zaczynalem, gdy w promocji Plusa byl Hagenuk Duet... od tamtego czasu dokonala
                        sie cala epoka i nadal sie dokonuje nastepna.

                        mam dla ciebie wiele uznania za twoj entuzjazm i wigor, z jakim zalozylas ten
                        watek - pozdrawiam cieplo ;)))
                      • Gość: marn Re: lubię tą pracę IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 15.12.04, 16:03
                        A czy nie jest przypadkiem tak, że ktoś w Plusie wreszcie pomyślał i
                        zainteresował sie forami? To właśnie tutaj najbardziej psuje się wizerunek
                        Firm. I tutaj Plus najbardziej dostaje baty. Tak czy owak może wreszcie ktoś
                        zacznie u WAS słuchać.

                        Pytanie: Czy trzymanie na infolini niekompetentnych konsultantów to świadoma
                        Polityka? Kolejne posunięcie w celu odepchnięcia użytkowników od firmy?
                        • iwosia dov marn'a i innych 16.12.04, 21:35
                          Słuchaj - czy Tobie naprawdę sie wydaje, że Plus nie ma nic innego do roboty,
                          tylko przesiadywać na portalach internetowych, chatach i forach i węszyć, czy
                          przypadkiem ktoś nie ma nim złego zdania!!?? :-)
                          To paranoja!! Zawsze znajdą sie zwolennicy i przeciwnicy, to walka z
                          wiatrakami! To, że ktoś pisze, że jest niezadowolony z danej sieci, bo to, bo
                          tamto... nigdy nie będzie tak, że dogodzi się każdemu. Zawsze znajdzie się
                          ktoś, kto będzie psioczył, bo coś mu się nie podoba. Każdy ma inne potrzeby,
                          każdy ma inne zachcianki;

                          Każdy chciałby super nowoczesny telefon za złotówkę, 500 darmowych minut,przy
                          abonamencie 10 zł,(i to jeszcze z rabatem!!) z umową, którą można rozwiązać
                          kiedy sie chce. Nie dajmy się zwariować!! Zejdźmy na ziemię!!

                          Jestem tu, bo lubię, to co robię; siedzę we własnym domu, nikt mi za to nie
                          płaci!! Czy myślicie, że Plus zadzwonił do mnie i powiedział: "Siedź iwosia na
                          tym forum, rżnij farmazony ile wlezie..."?? Poza tym, czy widać ,żebym
                          uprawiała tu jakąś reklamę, żebym namawiala na Plusa, żebym zachwalala??
                          Odpowiadam na pytania! Nie piszę nic, co nie jest zgodne z tematem żadnego
                          posta, (listu).
                          Takich forów jak to, na gazeta.pl są setki. Gdyby ludzie z Plusa mieli siedzieć
                          na tych wszystkich forach, chcąc bronić imienia swojej firmy, to nie byłoby
                          nic, tylko pisanie, zamiast nowych promocji i ofert.Poza tym, zabawa w walkę na
                          forum, to dziecinada!! Kazda sieć broni się, jak potrafi, ale raczej chodzi tu
                          o nowe oferty,a nie pisanie na forach.
            • telefonik Re: nowe taryfy, etc. 28.11.04, 14:33
              Witaj,
              mylisz sie niestety....... nie ma ZADNEJ marzy salonu.
              tel kupowany jest od operatora drogo, salon ma refundowana jego cene do tej, za
              jaka sprzedal go klientowi - ale gdy go sprzeda.
              ceny telefonow wg cennika operatorow to ewidentne ceny zaporowe - chodzi
              zwyczajnie o odstreczanie od kupowania samego fona. To nie wiaze z operatorem,
              odciaga od zakupu w promocji i w ogole - WIEC PO CO...??
              ale w koncu kazdy, kto ma kaske i apetyt na fajny i nowoczesny fonik, moze
              kupic go na wolnym rynku... i nie ma co gadac bzdety, ze tam tylko kradzione,
              nie wiadomo jaki stan techn., itd.
              Na wolnym rynku full jest nowych telefonow, z wymian po okresie promocji, z
              importu, etc. Ale jak sie chce marudzic, to papier (sorry - klawisze;) wszystko
              przyjmie...
              pozdrowko!

              ps. TARYFY.... od czasu Plus 20, etc. - nie wprowadzono zadnych NOWYCH TARYF,
              jedynie Efekty dla firm. Wszystkie te pakiety kwotowe i obecne Nowy.Plus sa
              tylko PROMOCYJNYMI planami taryfowymi, nie ma ich w zadnym cenniku swiadczenia
              uslug. A jak taki powstanie i zostanie wprowadzony, to wiadomo bedzie rowniez,
              kto (..i za jaka oplata ;))) ) bedzie mogl na nie przejsc.

    • bonobo44 Motorola C550 w mix Plus GSM ? 27.11.04, 23:02
      Chcialbym w ramach oferty mix Plus
      nabyc Motorole C550...

      Czy w jej ramach uzyskam
      uaktywnienie uslugi GPRS WAP ?

      Czy jej uaktywnienie jest platne?
      Jesli tak, jakie sa koszty dodatkowe?

      Na czym polega wyslanie profilu GPRS WAP
      dostosowanego do C550? Czy moge tego oczekiwac standardowo, czy musze sie o to
      upomniec?

      I drugie drobne pytanie:
      czy moge liczyc na otrzymanie sterowników do zgrywania zdjec do komputera,
      czy tez dostane tylko kabelek USB?

      Z gory dziekuje za kazda podpowiedz (to mile, ze jest Pani gotowa
      bezinteresownie poswiecic swoj prywatny czas na udzielenie kilku wskazowek
      zupelnym laikom 8)
      • iwosia Motorola C550 w mix Plus GSM 27.11.04, 23:15
        Zacznę od tego, ze w ogóle nie polecam Motoroli C550. Jest to telefon dość
        trudny w obsłudze, (w porównaniu do innych oczywiście), poza tym aparat cyfrowy
        wbudowany w tym telefonie, może służyć co najwyżej dzieciom do zabawy. Jakość
        zdjęć jest kiepska.
        W zestawie nie ma kabla USB, ani żadnych kabli łąćzących tel. z komputerem,
        (producent nie daje do kompletu),takie coś trzeba sobie dokupić.
        Połączenie GPRS trzeba skonfigurować samemu, (tak jest z kazdym telefonem),
        dzwoniąc do Działu Obsugi po ustawienia do konkretnego telefonu, który mamy.
        Jeśli chcesz zakupić tel. w Mixie, bardziej polecam Siemensa C65; w opcji na 36
        zasileń jest on za 120 zł.
        (Choć i tak abonament się bardziej opłaca...tańsze telefony, tańsze rozmowy,
        tansze smsy, krótsza umowa)
        • telefonik Re: Motorola C550 w mix Plus GSM 28.11.04, 13:51
          "..Jeśli chcesz zakupić tel. w Mixie, bardziej polecam Siemensa C65; w opcji na
          36 zasileń jest on za 120 zł.."


          witaj, iwosiu ;)
          laczy nas sfera zawodowa, choc w innym rejonie Polski, zapewne...
          zaczalem czytac od samej gory, przebrnalem przez te duperele, pisane przez
          niektorych nawiedzonych uzytkownikow forum, zdarzylem sie zachwycic twoja
          cierpliwoscia w tlumaczeniu rzeczy, ktore sa juz pewnym "elementarzem' dla
          wiekszosci abonentow...ale w tym momencie juz wkleje sie do pogawedki ;))
          C65, powiadasz...latwo sobie nim narobic wrogow, sypie sie ten tel jak
          nieszczescie, te dla Polkomtela maja juz "ulepszona" ver. softu - i efekt jest
          taki, ze w wielu po 12h ladowaniu bateria trzyma 24h ;))
          pomine tu inne cuda, najczesciej zawieszki oprogramowania.
          tel faktycznie b.przyjemny, ale jego sprzedaz bedzie nas w konsekwencji
          kosztowac troche nerwow ;)
          oki, czytam dalej - ciekawe w ktorym miejscu i przy poscie ktorego malkontenta
          znow ruszy mnie nerwa...;)))
          pozdrawiam Cie, odwazna kolezanko ! ;)
          • Gość: gauche do telefonik IP: *.ztpnet.pl 28.11.04, 16:34
            telefonik prezentujesz postawe jaka ma wiekszosc pracownikow Plusa wobec swoich
            klientow. Dla ciebie sa to duperele i blahe sprawy dla innych problemy. Nie
            kazdy siedzi w telefonii komorkowej. Ja juz na szczescie pozegnalem sie z
            Plusem i nie musze ogladac tych glupich min i zlosliwosci jego pracownikow.
            Gdyby bylo wiecej przedstawicieli jak Iwosia Plus nie bylby najmniejsza siecia
            komorkowa :)
          • iwosia do telefonika (C65) 28.11.04, 17:33
            Nadal jestem przekonana, że C65 jest lepszy niż C550. Nie napisałam, że jest to
            rewelacyjny telefon, wręcz przeciwnie. Ale jeśli ktoś chce kupić tanio telefon
            na kartę, to nic innego mu nie pozostaje. Przecież nie będziemy tu bić piany o
            tym, że lepiej jest zakupić 6230!! :-)
            A swoją drogą - miałam przez pewnien czas C65 i byłam całkiem zadowolona.

            Miło mi, że poznałam tu kogoś "po fachu". Też jesteś z Plusie? A zdradzisz mi
            swój SFID??
        • telefonik Re: Motorola C550 w mix Plus GSM 28.11.04, 14:03
          aha, jeszcze małe sprostowanie -
          ustawienia GPRSu sa juz wgrane, jak nalezy.
          Samemu nalezy za to zrobic 2 rzeczy:
          1. nie gmerac samemu w ustawieniach, gdy nie da sie wyslac lub odebrac MMSa -
          bo dopiero wtedy robi sie bigos,
          2. zamiast tego - po prostu uaktywnic usluge (GPRS)- jest takie polecenie w
          ks.telef w karcie SIM.
          nie ma za to zadnej oplaty, ale czasem lepiej zrobic to w Punkcie Sprzedazy, bo
          sa pewne niuanse, ktore maja tu znaczenie (np. GPRS nie moze byc aktywny
          jednoczesnie z roamingiem, nie mozna miec zablokowanych polacz. wychodz., etc.)

          Ostatnie, ale b.wazne - wyczerpany kredyt na karcie uniemozliwia rowniez
          ODBIERANIE mmsow.
          zmylka polega na tym, ze komunikat jest b.podobny, jak przy zlych ustawieniach
          GPRSu ;))
          pozdrówko.

          ps. sterowniki do kabla, to juz kwestia dostawcy akcesoriow - wiekszosc ma CD w
          komplecie - ale jeszcze jeden myk - C550 nie pozwala na przesylanie FOTEK przez
          kabel ;)))
          nie licz, ze bedzie to dzialac.
          • bonobo44 Motorola C550 - zrzucanie zdjec do kompa 28.11.04, 17:28
            Dzieki za pomoc i wyczerpujace uwagi 8) Jestescie wspaniali !

            Wygrzebalem uwagi odnosnie zrzucania zdjec z c550 i wynika z nich, ze jest to
            dla wielu ludzi bezproblematyczne:

            forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=75&w=17353978&v=2&s=0
            forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=75&w=15374075&a=15772439
            www.members.lycos.co.uk/programsy/motorola/c550/
            A teraz, co o tym sam mysle:
            mam wrazenie, ze podane sterowniki przeznaczone sa dla Windows XP
            stad zapewne problemy wszystkich, ktorzy probuja ich uzyc na W98;
            nie wiem tez, czy chodza na 98SE;

            podobnie jest ze sterownikami Siemensa C65, z tym ze pracuja one nie tylko na
            XP ale i na W98SE (na W98 moga nie pojsc).

            Pozdr wszystkich korzystajacych z eteru podzielonego na komorki 8)

            bonobo44

    • Gość: II abonent + Re: pracownik Plus GSM IP: 212.182.114.* 28.11.04, 08:24
      Mam jedno , zasadnicze pytanie : czy Plus GSM planuje wprowadzenie zupełnie
      nowej taryfy dla m.in. "abonamentowców" ? Idea już przetarła szlaki,czy Plus
      czeka na Erę ? Z pewnością oczekiwań nie spełnia "Worek prezentów " (czy jak on
      tam się nazywa ), ponieważ jest to tylko kolejna promocja .

      Btw gratuluję pomysłu i odwagi , chyba naprawdę bardzo lubisz swoją pracę .
      • telefonik Re: taryfy... 28.11.04, 14:13

        od okolo 1-1,5 roku jest taka zasada, ze sprzedawcy dostaja info na takie
        tematy ok. 2-3 dni wczesniej ;)
        Zbyt wiele bylo wyciekow, a wowoczas to juz przestaje byc elementem
        zaskoczenia. Czy to madre, czy glupie - kazdy ma pewnie wlasne zdanie, ale tak
        teraz jest.
        Sprzedawcy wczesniej slysza same plotki, podobnie jak Ty.
        Musialbys miec wujka w Zarządzie ;)))
          • iwosia ceny w Mixie 28.12.04, 20:39
            Wystarczy wejść na stronę plusa, (www.plusgsm.pl) a tam jest zakładka MixPlus.
            O jakie telefony chodzi, pytajcie, to powiem z pamięci wszystkie ceny we
            wszystkich wariantach :-)
      • iwosia do użytkowników mixPlusa 28.11.04, 17:22
        Nowa oferta jest skierowana dio nowych klientów. Ci, którsy podpisali umowę w
        tamty miesiącu, do końca umowy, (czyli do zakupienia wszystkich kart) mają
        telefon na zasadach, które były przy podpisywaniu umowy.
        Zawsze jest tak, że jakaś oferta się pojawia, a jakiś czas za nią jest kolejna,
        lepsza. Gdybyśmy zakup np. telefonu odkładali na moment, gdy oferta będzie
        naprawdę bardzo korzystna, to i tak pojawi się po jakimś czasie lepsza. Tak
        będzie zawsze!!
    • dj_dlugi Re: pracownik Plus GSM 28.11.04, 12:17
      Co Plus chce osiagnąć promocją "konwersja X"?? przecież to sie nie opłaca...
      niedość, że trzeba zrezygnować z tanich połączeń to jeszcze zabiera mi się
      sekundowe naliczanie, no i umowa na 12 mies...
      • iwosia konwersja 28.11.04, 17:25
        Albo rybka, albo pipka!! Jeśli chcesz zachować swój nomer, to jeszcze długo
        będziesz płacił za to cenę np. jednosekundówki, lub droższego telefonu. Ustawa
        o przenoszeniu numeru już co prawda przeszła, ale -jak to się mówi-"musi nabrać
        mocy urzędowej", póki wejdzie w życie.
        Aktualnie masz wybór: albo zachowujesz swój numer,albo korzystasz z dobrej
        oferty, ale numer masz nowy.
        • gale Re: konwersja 29.11.04, 19:44
          >vUstawa
          > o przenoszeniu numeru już co prawda przeszła, ale -jak to się mówi-"musi
          > nabrać
          > mocy urzędowej", póki wejdzie w życie.

          Primo: ta ustawa nazywa sie Prawo telekomunikacyjne i weszla w zycie juz dawno,
          Secundo: przenaszalnosci numerow nie ma i nie bedzie dopoki nie pojawia sie
          przepisy wykonawcze. Wszyscy trzej operatorzy otrzymali od Prezesa URTiP zgode
          na wstrzymanie sie z przenaszalnoscia do konca biezacego roku. Inna sprawa, to
          czy Prezes URTiP nie przedluzy zgody.
          • iwosia Re: konwersja 29.11.04, 22:17
            Secundo: przenaszalnosci numerow nie ma i nie bedzie dopoki nie pojawia sie
            przepisy wykonawcze

            Właśnie to miałam na myśli pisząc, że musi nabrać mocy urzędowej :-)
      • iwosia Re: identyfikacja numeru 28.11.04, 17:41
        No cóż, powiem tak:
        Każda sieć w abonament ma już wliczoną opłatę za CLIP, czyli identyfikację
        rozmówcy. Tylko,że gdy kupujesz telefon, nie mówi się o tym, bo to tak, jakby
        mówiło się,że masz uruchomioną możliwość wysyłania smsów, zapisywania znajomych
        w książce telefonicznej. Są to niby usługi standardowe. W Plusie było, (bo już
        nie jest!!)tak, że możesz ale nie musisz uruchamiać tej usługi. Jesli chcesz
        koszty sprowadzić do minimum, nie włączas sobie tej usługi.
        W nowych promocjach, ta usługa jest już wliczona w standardową opłatę
        abonamentową. Starsi klienci, podpisujący umowę jeszcze we wrześniu, (i bodajże
        w październiku), płacą jeszcze za CLIP.

        ----
        Zapraszam do zakładania nowych topików na ważne, życiowe tematy na
        Forum "Dyskusje i polemiki" w katalogu "Kobiety"
      • iwosia przejście z innej sieci 28.11.04, 17:42
        Jest oferta, (jak konkurencyjna, to sama sprawdź), dla klientów przechodzących
        z innej sieci. Niestety, nie mogę mówić o szczegółach, najlepiej sprawdzić
        samemu, ale od dłuższego czasu cos takiego istnieje.
    • bonobo44 ROZDZIELCZOSC APARATU W C550 i C65 ? 28.11.04, 17:39
      Z ulotki wynika, ze Motka c550 ma rozdzielczosc VGA 640x480 pikseli.
      Czy ktos wie, czy to prawda i czy posiada 24-bitowy kolor?

      Odnosnie Siemensa c65 nic mi sie nie udalo ustalic,
      ale chyba ma co najwyzej to samo?

      Na czym wiec moze polegac jakas zasadnicza roznica jakosci obrazu?
      Z tego, co czytam, wynika mi, ze wina jest po stronie wyswietlacza:
      C65 ma znacznie lepszy niz c550 i tyle. Na monitorze komputera
      efekt powinie byc zatem porownywalny (z dokladnoscia do roznic optyki obu
      aparatow, ktore mozna zapewne pominac). Oczywiscie pod warunkiem, ze uda sie
      to zrzucic do kompa...
        • bonobo44 MMS w C550 i C65 ? 28.11.04, 18:22

          Tak, dziekuje, robilem juz sobie podobne zestawienia...
          To jest o tyle ciekawe, ze podaje ocene (7,80 vs.7,49).
          Tzn. 3,1% wskazanie na c65, przy 500% (100 zł) roznicy na dzien dobry w mixie.

          100 zł place za lepszy wyswietlacz, brak gier i javy (a szukam telefonu dla
          nastolatki). W zamian mam IrDA, ktorego nie uzywam, ale i EMS (?) i MMS - a to
          byloby gorzej. W ulotce mam MMS takze po stronie c550. To jak to wlasciwie jest
          z tym przesylaniem obrazkow z dzwiekiem tym aparatem?

          dzieki
          8)bo44

          PS. Z zestawienia nadal nic nie wynika n/t rozdzielczosci i "glebi" kolorow
          aparatow w tych telefonach 8(
          • iwosia Re: MMS w C550 i C65 ? 28.11.04, 18:48
            Niestety, na tak "specjalistyczne pytania" odnosnie danych technicznych tych
            dwóch telefonów Ci nie podam, bo po prostu nie wiem. W salonie są dziesiątki
            telefonów, gdybym miała znać wszystkie informacje na temat każdgo z nich, nie
            mogłabym robić nic więcej tylko sie tego uczyć. :-)
            Najlepiej sie wybierz do salonu, weź oba telefny do ręki i zobacz. Różnicę
            widać n pierwszy rzut oka. Poza tym zwróć uwagę na wielkość wyświetlacza w
            C550. Skoro to telefon dla nastolatki, to myślę, że będzie dla niej
            istotniejsza cecha, niż rzeczy o które piszesz. wiem, że to ty kupujesz telefon
            i chcesz żeby był to dobry zakup, a nie ta nastolatka, ale nie daj się
            zwariować!! Z tego się nie strzela! Tak, jak już wcześniej pisałam - aparaty w
            telefonach bardziej służą do zabawy niż do prawdziwego roobienia zdjęć.
            • bonobo44 Re: MMS w C550 i C65 ? 28.11.04, 19:01
              W sumie masz racje 8)
              Ja sie co prawda tylko dokladam (corka kupuje aparat "z kieszonkowego" ;),
              ale chodzi wylacznie o to, zeby za pol roku nie zaczela plakac o nowy bardziej
              bajerancki model w kolejnej promocji - chyba zapytam o to VGA i kupie c65

              jeszcze raz dzieki
              8)bo44

              PS. pod podanym przez Ciebie adresem znalazlem (pod ocena) istotna opinie:
              alteya (---.devs.futuro.pl) dnia 16-09-2004 o godzinie 17:54:39 napisał(-a):
              c65 to świetny telefonik, ma mase bajerów nawet jave i dyktafon czego tu nie
              podano, robi bdb fotki, fabrycznie ma 3 super gierki!! polecam!!!!


              EMS
              www.fkn.pl/slownik/haslo/id__109/
              "SMS jest obecnie bardzo użyteczną, a zarazem popularną usługą. Posiada jednak
              podstawowe ograniczenie - pozwala na przesyłanie jedynie tekstu. Niedogodność
              tą próbowała zniwelować w swoich aparatach firma Nokia opracowując technologię
              Smart Messagingu. Pozostali czołowi producenci (Alcatel, Ericsson, Motorola i
              Siemens) postanowili jednak oprzeć się na tworzonym na bazie SMS z inicjatywy
              Ericssona standardzie. Tym standardem jest EMS (Enhanced Messaging Service). W
              gruncie rzeczy posiada on podobne możliwości do Nokiowskiego SM - pozwala na
              przesyłanie znaczników formatujących tekst, dzwonków, prostych grafik oraz
              animacji między telefonami komórkowymi. "

              MMS
              www.fkn.pl/slownik/haslo/id__110/
              <<MMS (Multimedia Messaging Service) to całkowicie nowy, wszechstronny i
              otwarty standard przesyłania wiadomości multimedialnych zawierających kolorowe
              zdjęcia, klipy muzyczne i wideo, mapy, wykresy, plany, animacje oraz wiele
              więcej. Technologia MMS pozwala na znaczne wzbogacenie popularnych dzisiaj SMS-
              ów przy zachowaniu kompatybilności, tzn. nowe rozwiązania MMS mogą obsługiwać
              również SMS-y i EMS-y. Wiadomości będą mogły być przesyłane od użytkownika do
              użytkownika, z telefonu na telefon, z telefonu na adres e-mail oraz e-mail do
              telefonu komórkowego. Podobnie jak miało to miejsce w przypadku SMS-ów, możliwe
              będzie projektowanie aplikacji wykorzystujących technologię PUSH i PULL.
              Standaryzacją technologii MMS zajmują się: 3rd Generation Partnership Project
              (3GPP) oraz WAP Forum.>>
    • maciek.katowice Re: pracownik Plus GSM 28.11.04, 22:50
      dziń dybry!
      wysłałem wczoraj pytanie mailem ale widocznie nie czytasz... :)
      więc w skrócie zapytam - w związku z nowym regulaminem jest możliwość
      rozwiązania umowy bez ujemnych konsekwencji (naliczenie kary), zdążyłem
      dowiedzieć się na 2601 że podobno nie dotyczy to abonentów z umową terminową
      (np. okres karencji do sierpnia 2005). czy to prawda? (rok temu w idei ludzie z
      umowami też mogli rezygnować)
      jeśli jednak nie to jak się ma do tego to, że mam na koncie 3 numery i
      chciałbym zrezygnować z 2...?
      dzięki, pozdrawiam!
      • iwosia rozwiązanie umowy 28.11.04, 22:55
        A gdzie sie o tym dowiedziałes, że mozna rozwiązć umowę bez kary? bo ja o tym
        pierwsze słyszę!!
        Jest co prawda pewna oferta, której umowę możesz rozwiązć kiedy chcesz, bo nie
        jesteś zobowiązany czasowo, ale ona dotyczy umowy na samą usługę, czyli
        numer/abonament/pakiet kwotowy. Musisz posiadać własny telefon. Nigdy nie
        będzie tak, że kupując telefon, będziesz mógł rozwiązać umowę kiedy chcesz, bo
        przecież gdy kupujesz tel. za 1,22, spłacasz go przez 2 lata, a w takim razie,
        mógłbyś sobie kupować co tydzień telefony a złotówkę, sprzedawać je za kilkaset
        zł. i tak w kółko!! To plotka, co słyszałeś!!!
        Musisz doczekać do końca umowy, nie ma bata!!
          • maciek.katowice Re: jeszcze raz do maćka 29.11.04, 00:20
            Maila wysłałem na iwosia@gazeta.pl ...
            Co do tematu to nie żadne plotki, w idei było tak naprawdę a co do plusa to
            obejrzyj sobie info na rachunkach. Swojego jeszcze nie dostałem (okres
            rozliczeniowy do 24) ale widziałem na innej notatkę o zmianie regulaminu i
            wiążącej się z tym możliwością rozwiązania umowy. Usłyszysz jeszcze o tym bo
            pewnie będzie głośno o tym niedługo - wystarczy że wszyscy dostaną faktury -
            znam to z autopsji - pracuję w podobnej firmie i po wysłaniu faktur
            (szczególnie z taką ciekawą informacją) ilość telefonów drastycznie zwiększa
            się...
            raz jeszcze pozdrawiam i życzę wszystkiego na +)
              • maciek.katowice Re: jeszcze raz do maćka 29.11.04, 00:56
                > Nie przekonałeś mnie, jesli coś takiego miałoby by być, to my, pracownicy,
                już
                > dawno byśmy byli o tym poinformowani. Może opacznie zinterpretowałeś ten
                list..

                no niestety u nas też tak jest że o niektórych rzeczach ludzie na słuchawkach
                dowiadują się dopiero od abonentów :) i dbam właśnie o to by takich wpadek
                uniknąć... czego wszystkim życzę...
                pewien dowód znajdziesz tutaj:
                www.fazafm.com/obrazki
                wejdź na tą stronę i wybierz plik o nazwie FAKTURA
                • iwosia Re: jeszcze raz do maćka 29.11.04, 01:09
                  Nie miałam w rękach nowego regulaminu, o którym tam mowa, nie wiem co w nim
                  jest. Ale nonsensem jest, żeby mozna było zakupić telefon i zaraz rozwiązać
                  umowę, chyba że telefony mają zamiar koztować od 2005r. , po 1000 zł każdy. Na
                  pewno jest jakiś hak, jak wszędzie, ale co do szczegółów, to się wypowiadam, bo
                  nie widziałam regulaminu. Nie wiem, czy to nie sfingowana faktura, bo zazwyczaj
                  o zmianie w regulaminach dowiadujemy się na kilka tyg. przed klientami.
                  • maciek.katowice Re: jeszcze raz do maćka 29.11.04, 01:26
                    taka sytuacja była w zeszłym roku w idei - mam kolegę w salonie i dokładnie tak
                    było - nawet jak podpisałaś umowę miesiąc wcześniej to mogłaś rozwiązać ją i
                    sporo ludzi tak robiło - żyć nie umierać...
                    u nas w tepsie są zresztą podobne wałki - da się robić ale oczywiście głośno
                    się o tym nie mówi...
                    co do plusa to z pierwszych informacji jakie uzyskałem wynika że jednak tak
                    bajecznie jak wtedy w idei nie będzie, aczkolwiek zastanawia mnie to trochę bo
                    w sumie zmiana regulaminu jest rzeczą istotną i abonent powinien mieć jakąś
                    alternatywę bo np. podpisze umowę a za chwilę się okazuje że nowym regulaminem
                    sieć zabrania korzystania z telefonu innym osobom niż właściciel - i co wtedy,
                    he? zastanawia mnie to szczególnie dlatego że zabieram się do pisania pracy
                    magisterskiej na podobny temat - na wydz. prawa i administracji.
                    a co do Twojej pracy to oczywiście chętnie odpowiem na ankietę - wyślij maila
                    albo daj link na stronę jeśli gdzieś to masz...
                    idę spać bo rano do pracy...
                    • iwosia Re: jeszcze raz do maćka 29.11.04, 21:44
                      Tak sie wkręciłam, (jak już pisałam, lubię bardzo moja pracę), że dziś
                      wykonałam mnóstwo telefonów w Twojej sprawie. Okazuje się, że: z Regulaminu
                      Polkomtel S.A. wynika, że gdy zmienia się jakiś punkt Regulaminu, to użytkownik
                      ma prawo rozwiązać umowę bez żadnej konsekwencji finansowej. Natomiast - to
                      ważne - oprócz Regulaminu Polkomtel S.A., jest jeszcze Regulamin Promocji,
                      który jest osobno do każdej, powstałej w Plusie promocji. I na podstawie tego
                      Regulaminu, nie możesz zerwać umowy przed upływem 24 m-cy, (o ile promocja nie
                      mówi inaczej).
                      Czyli: z jednej strony Regulamin ogólny pozwala na zerwanie umowy, ale nie
                      pozwala Regulamin konkrentej promocji, w której kupiłeś telefon. Jeli mimo to
                      zerwiesz umowę, naliczona zostaniew Tobie kara za "niedotrzymanie warunków
                      promocji" i wszystko będzie zgodnie z paragrafami, bo podpisując umowę,
                      podpisujesz też akceptację Regulaminu tejże promocji.
                • gale Re: jeszcze raz do maćka 29.11.04, 19:49
                  Wprowadzenie nowego RSUT nie jest jednoznaczne z wprowadzeniem nowego
                  regulaminu promocji. Kazdy Abonent ma ZAWSZE prawo rozwiazac Umowe (za 30-
                  dniowym wypowiedzeniem), inna sprawa to kara umowna, ktora operator ma prawo
                  nalozyc na Abonenta jesli ten rozwiazuje Umowe objeta warunkami promocyjnymi.
                  Kazdy operator styka sie z tego typu "podchodami" ze strony Abonentow przy
                  kazdej nowelizacji RSUT.

                  Wyobrazasz sobie, ze operatorzy przestana nowelizowac Regulaminy? ;))))))
      • Gość: gregoryiks Re: pracownik Plus GSM IP: *.uznam.net.pl / *.uznam.net.pl 08.12.04, 14:36
        Witam
        Jeszcze mam pytanko odnośnie wypowiedzenia umowy w związku ze zmianą regulaminu
        przez Polkomtel.
        Ja mam umowe w Programie wymiany Aparatów i tam nic nie ma na temat regulaminu
        promocji a umowa odwołuje sie do regulaminy świadczenia usług tel. przez
        polkomtel,który właśnie ma być zmieniany.
        Zgodnie z ARt59 Prawa Telekomunikacyjnego mam prawo umowe rozwiązać i
        operatorowi nie przysługuje roszczenie odszkodowawcze,więc dlaczego PLUS
        straszy karami.
        Rozwiązanie umowy jest z winy Polkomtela bo to on zmienia regulamin.
        • iwosia do gregoryiks 12.12.04, 23:41
          Jeśli masz umowę PWA, to na pewno jest ona na kilka stron. A to jest właśnie
          regulamin, którego musisz przestrzegać. Jest tam, (na samym końcu, w tabelce)
          kara umowna, czyli kara, jaką ponosisz w chwili rozwiązania umowy. Podpisałeś
          to!
    • Gość: jarząbek IWOSIA poradź co w moim przypadku zrobić najlepiej IP: *.core.lanet.net.pl / *.core.lanet.net.pl 29.11.04, 01:07
      Własnie skończyły się dwa lata.Telefon mam na firme z taryfą plus 40. Czyli 20 min. free, 20 sms free i 20 min free z tyt.Plus Tobie. Czyli razem 40 min.bezpłatnych plus 20 sms. Obonament wynosi 48,80 zł. Mieszczę sie w tych 40 minutach ale gdy przekraczam to odpłatnośc za minutę jest już obecnie nie do przyjęcia. Córka czeka na moją nokie 3510 a ja zastanawiam sie co zrobić. Dam jej ten telefon ale sam musze mieć nowy i to też NOKIE. Jaki rozwiazanie w tym przypadku widzisz najkorzystniejsze ?
      pzdr.
      • iwosia Re: IWOSIA poradź co w moim przypadku zrobić najl 29.11.04, 21:36
        Po pierwsze; oferta dla każdego klienta jest inna. Jest ustalana na podstawie
        rachunków, które się płaciło przez 2 lata. Żeby ją sprawdzić trzeba wprowadzić
        do specjalnego systemu dane klienta, a wtedy wyświetla sie oferta wygenerowana
        przez specjalny dział w Warszawie.
        Na podstawie tego, co napisałeś, mogę powiedzieć tylko, że:
        możesz wymienić telefon, jeśli chcesz Nokię, to z tych tańszych pewnie będzie
        Nokia 3510i pewnie z 1,22,(w najgorszym wypadku - 23 zł), Nokia 3100 za ... 59
        zł, (tak podejrzewam, ale może być równie dobrze za 1,22), Nokia 6100 za 181
        zł, ( w najgorszym wypadku za 242zł). Oczywiście ceny są już z VATem. Napisałam
        Ci tylko orientacyjnie, bo tak, jak już wspomniałam, cena zależy od abonamentu,
        który miałeś, od rachunków, które płaciłeś, (bo może miales maly abonament, a
        placiles kolosalne rachunki) i od tego, czy terminowo płaciłeś te rachunki. Po
        mojemu, to będą właśnie takie ceny, ale pamiętaj, że sprawdzić to dokładnie
        możesz tylko w Salonie.
        Możesz przy okazji wymiany telefonu, (co się wiąże z przedłużeniem umowy na 2
        lata), zmienić ten abonament, bo rzeczywiście nie jest on atrakcyjny. Jak
        będziesz w Salonie to powiedz że chcesz "Nowy 35". Masz w nim: 50 minut
        wymiennych na 200 smsów, 1-sek. naliczanie za darmo, nie płacisz już za
        identyfikację rozmówcy, (wyświetlanie n-ru rozmówcy), a za każdą minutę ponad
        abonament płacisz 73 gr brutto, a za sms'a 18 gr brutto.
        Jesli masz jeszcze jakieś wątpliwości-pisz śmiało, jeszcze spać nie idę, wręcz
        przeciwnie :-)
        • Gość: jarząbek Dzięki IWOSIA.Tym którzy wątpią potwierdzam,że IP: *.core.lanet.net.pl / *.core.lanet.net.pl 30.11.04, 22:36
          znasz temat.
          Telefon mam na firmę, a rachunki mam rzeczywiście niskie, bo mieszczę sie w tych 40 minutach które mam w abonamencie i za staż. I wyższy mi nie potrzebny. Tyle tylko,że ten staż okazuję sie działa na moją niekorzyść.Zapropowano mi Nowego Plusa 35 z telefonem ale na 3 letnia umowę, gdy tymczasem, gdybym rozwiązał umowe i podpisał nową " Worek Prezentów" to umowa byłaby 2 letnia. Tak oto Plus nagradza długoletnich klientów abonamentowych. Zadzwoniłem do BOKu i gostek wspomniał o Max Proficie 30,mówi że sprawdzi i oddzwoni do mnie. Ta oferta by mi odpowiadała, tyle tylko,że dzis byłem w salonie Plusa i twoja kolezanka po fachu kuknęła w moje konto i stwierdziła, że nie proponują mi Max Profita.A przecież mam Umowę na firme. Przestaje mi sie podobac Plus, bo źle traktuje długoletnich klientów. Przedstawiciel Idei proponuje mi identyczne warunki jak Max Profit z wymianą aparatu i nie stawia żadnych warunków. Byłem dziś u dilera Plusa u którego dwa lata temu wymieniałem aparat i umieścili w systemie interwencje w mojej sprawie. Myslisz że coś to da? Nie chciałbym zmieniać sieci ani numeru ale nie za wszelką cenę.
          • iwosia Re: Dzięki IWOSIA.Tym którzy wątpią potwierdzam,ż 30.11.04, 23:07
            My też wysyłamy tego typu interwencje bardzo często. Klient może zmienić
            abonament/taryfę przy wymianie telefonu na którąś z tych nowych dopiero od ok.
            2 tygodni, więc może dlatego jeszcze nie ma w Twojej ofercie Max Profit. Jeśli
            masz tel. na firmę, to powinieneś dostać szansę zmiany. A takie interwencje w
            90% kończą się sukcesem.
            Co do tego, co zaproponowała Ci Idea...zawsze klient przechodzący z innej
            sieci, dostaje korzystniejsze warunki, to chyba logiczne. Jeśli nie odpowiada
            ci umowa na 3 lata, co jest oczywiście zrozumiałe, rozwiąż ją i podpisz od nowa
            na "Worek" lub tym bardziej na "Max Profit".
            Niestety w każdej sieci tak jest, że stały, długoletni klient jest gorzej
            traktowany, niż nowy, który może zasilić konto Danemu operatorowi.
            To jak z nowym partnerem. Będziesz bardziej się starał i zabiegał o względy
            kobiety, która Ci się podoba i masz okazję ją zdobyć, niż o taką, z którą już
            jesteś 2-3 lata, prawda???? :-)
            • Gość: Adam Traktowanie klienta IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 05.12.04, 00:38
              > Niestety w każdej sieci tak jest, że stały, długoletni klient jest gorzej
              > traktowany, niż nowy, który może zasilić konto Danemu operatorowi.

              Moj kazdy klient jest traktowany tak samo.Stary czy nowy,to tak samo.

              Ale nie o tym mialo byc
              Mam jakis abonament - nie wiem dokladnie jaki - ale taki za 65 netto byl.Teraz
              po obnizce z tytulu stazu mam 20% znizki i place 52 zlocisze
              Mam tam 50 min w abonamencie i 30 z tytlulu stazu,no i 50 sms-ow za friko.

              Czy warto mi wogole brac cos innego - tzn abonament ??
              Jak tak mniej wiecej patrzylem to chyba raczej nie
              Mozna to gdzies w sieci sprawdzic??
              Na drugim numerze jakis za 25 (10 min w abonamencie i 10 sms-ow) i CLIP za 5
              zlociszy.No i 5 minut za wiernosc.
              Jestem otwarty na wszystkie propozycje zeby tylko placic taniej

              Aha
              Telefony na firme

              Doradzisz cus??
              • iwosia Re: Traktowanie klienta 05.12.04, 18:33
                Traktowanie klientów, którzy sa w salonie, z którymi się rozmawia, albo
                osobicie albo przez telefon, to jedna sprawa, a druga, to traktowanie klientów
                jako ogółu przez Plusa,-jako firmy- (a nie poszczególnych przedstawicieli)
                Ale nie o tym miało być.
                Abonament możesz zmienić, gdy będziesz przedłużał umowę, przy wymianie
                telefonu. Proponuję taryfę Nowy Plus 55 (67 zł brutto) - 90 min/360 smsów. Masz
                jednosekundówkę za darmo i rozmowy za 73 gr z VAT.
                Ten drugi możesz zmienić jak najszybciej na Nowy Plus 25 (30 zł brutto)= 25
                minut/100 smsów.
                Musisz się jednak dowiedzieć w salonie, czy z takiej oferty możesz skorzystać,
                bo oferty są generowane indywidualnie, po wprowadzeniu danych do systemu,
                (pesel i nr tel.)
                Pozdrawiam!
                • Gość: Adam Re: Traktowanie klienta IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 06.12.04, 23:27
                  Dzieki za odpowiedz
                  Taka sprawa jeszcze.
                  Musze zrobic cejse.
                  Czy w czasie tej cesji mozna zmienic abonament??
                  Czy ta taryfa Nowy Plus jest dostepna rowniez dla firm??
                  Na stronie Plusa jest ona jako dla klientow indywidualnych.I nie wiem czy na
                  firmowy telefon tez moze byc.
                  Tak wogole to dla klientow indywidualnych oferta jest korzystniejsza niz dla
                  firm :(
                  Placi sie cos za zmiane abonamentu??

                  Co do PWA to nie wiem dokladnie czy sie "zalapie" na marzec,jak minie 2
                  lata.Czy nie bede musial czekac do 3 lat

                  To chyba na tyle :)))
                  • iwosia do Adama 12.12.04, 23:37
                    "Musze zrobic cejse.
                    Czy w czasie tej cesji mozna zmienic abonament??"
                    To zależy od warunków promocji, w której jest telefon; promcja może zastrzegać
                    zmianę taryfy, w pewnych sytuacjach. Sprawdż wiec najpierw i dowiedz się, na
                    jaka - w razie czego - możesz zmienić.

                    "Czy ta taryfa Nowy Plus jest dostepna rowniez dla firm??"
                    Biorąc nową aktywację, z tej promocji może skorzystać kazdy, natomiast mając
                    już telefon, nie każdy może sobie zmienic taryfę nas Nowy Plus. Tylko ten, kto
                    wymienia telefon.

                    "Tak wogole to dla klientow indywidualnych oferta jest korzystniejsza niz dla
                    firm?"
                    Korzystniejsza dla firm, bo można sobie w koszty wrzucić, hehe. Dla firm są
                    tańsze telefony, poza tym, potem, gdy masz juz telefon parę lat, zajmują sie
                    Tobą lepiej niz klientami indywidualnymi.

                    "Placi sie cos za zmiane abonamentu??"
                    Za zmianę na mniejszy abonament płacimy 30 zł.
    • Gość: Basia Re: pracownik Plus GSM IP: *.ae.poznan.pl 29.11.04, 11:20
      Witaj Iwosia!
      Dobrą robotę tu odwalasz! :)
      Ja mam sówj telefon przeszło 5 lat. Teraz skończyła mi się umowa roczna (miałam
      ofertę na 100 SMSów co miesiąc za darmo) i chciałabym wymienić aparat. Myslę o
      nokii 3100 albo siemensie c65 (który lepszy?). Mam taryfę czasami 150, z
      dodatkiem 30 minut z PlusTobie. Co daje mi 180 minut za darmo, ale tylko po
      godzinach szczytu. Myślałam o zmniejszeniu taryfy, ale z tego co widzę niewiele
      zyskuję - minut o wiele mniej, a abonament niewiele niższy. Czy jest może jakaś
      promocja o której nie wiem, a która będzie dla mnie atrakcyjna?
      Pozdrawiam.
      • iwosia do Basi 29.11.04, 21:55
        Jeśli chodzi o wymianę telefonu - jet ona możliwa na 100%w Twoim przypadku i
        podejrzewam ,że Nokia 3100 będzie kosztowała 1,22, (z tym, że oferta jest
        układana przez system, a sprawdzisz ją dokladnie tylko salonie. Ja wnioskuję
        tylko z tego, co napisałaś i na podst. doświadczenia). Jeśli chodzi o taryfę -
        zawsze gdy zmniejszasz abonament masz mniej darmowych minut, ale sądzę, że
        mogłabyś wybrać abonament Nowy Plus 95. Masz w nim 160 minut wumiennych na 640
        sms'ów. Niestety nie ma już tutaj Plus Tobie, za to jest jednosekundowe
        naliczenie za darmo, niewykorzystane minuty przechodzą na kolejne miesiące,
        darmowe minuty i smsy są do wykorzystania 24h/dobę i nie płaicsz już za
        identyfikację rozmówcy. Minuta koszytuje 73 gr brutto, a sms 18 gr brutto.
        Ewentualnie - 67 zł brutto abonament i: 90 darmowych minut wymiennych na 360
        smsó'w, stawki za połączenia i smsy takie same, jak wyżej. Czym prędzej zmień
        taryfę, ta co masz jest cokolwiek syfiasta :-)
    • millutki prośba do iwosi 29.11.04, 13:13
      proszę doradź mi:
      aktualnie dzwoniąc z linii stacjonarnych na gsm płacę 709 PLN netto/1 miesiąc
      koszt minuty połączenia to 0,81PLN netto;naliczanie 30s/
      czas połaczeń to 13h16m12s. jaki zaproponowałabyś mi abonament i jaką promocję
      gdybym chciał nabyć samą aktywację[bez telefonu] ???
      • iwosia do millutkiego 29.11.04, 22:07
        Mój Drogi - jeśli zależy ci na samej usłudze, (bardo dobry wybór),bez telefonu,
        to myślę, że jest dla Ciebie jakaś szansa żebyś płacił mnie i miał wiecej:
        proszę bardzo:
        Abonament 79 zł, w tym - 120 minut do sieci stacjonarnych, jeśli to
        wykorzystasz, płacisz za każdą min. 73 gr. brutto.
        Czyli: jeśli chcesz mieć powiedzmy 13 godz. rozmowy w miesiącu, to zapłacisz:
        79 zł abonament, w którym już masz 120 min. (czyli 2 godziny) + 481 zł za 660
        min., (czyli 11 godzin)= razem: 559 zł oczywiście już z VAT-em. Czyli 150 zł
        mniej, niż płacisz teraz. A umowa tylko na 1 rok.
        Powodzenia!
      • iwosia do new usera 30.11.04, 20:29
        Nie ma takiego czasu. Jesli karta jest nie włożona do telefonu, leży sobie
        powiedzmy w szufladzie, to tak jakby leżała jeszcze w Salonie. Możesz ją
        aktywować kiedy chcesz.
      • iwosia Re: pracownik Plus GSM 30.11.04, 21:41
        To wszystko uzależnione jest, jaki abonament masz zamiar wziąć, bo cena każdego
        telefonu jest tym niższa, im wyższy jest abonament. S-E T610 jest droższy niż S
        C65, przynajmniej w niższych abonamentach, ale na pewno jest lepszy.
        • Gość: charlie_x Re: pracownik Plus GSM IP: *.tvgawex.pl 30.11.04, 22:55
          ..witam..8)Mam jedno male pytanko, czy istnieje / lub zostanie
          wprowadzony/ taki plan taryfowy w okolicach 30pln i jednocześnie z minutą
          poniżej złotówki w szczycie?Obecnie do lutego mam jeszcze 'czasami10'dorzucono
          mi w lipcu 5 darmowych minut extra i dziś w rachunku przyszła oferta dodatkowych
          kilunastu minut..tyle tylko,że musialbym mieć dalej te nieszczęsne 2.2 pln w
          szczycie.pozdrawiam..8)
          • iwosia do charliego_x 30.11.04, 23:14
            Nie podpisuj żadnej umowy, na kontynuację "Czasami 10", broń boże!!
            Jak skończy Ci się umowa, zmień sobie np. model telefonu, a przy okazji zmień
            taryfę na np. "Nowy Plus 25" ( 25 min lub 100 smów ) abonement - 30 PLN
            brutto, minuta 73 grosze brutto przez całą dobę, sms 18 groszy brutto - i to
            do wszystkich sieci!! Jednosekundówka za darmo, identyfikacja rozmówcy za darmo.
    • Gość: iwona Re: pracownik Plus GSM IP: *.stock9.one.pl 30.11.04, 22:13
      Mam pytanko...zakupilam K 700i.Jestem bardzo zadowolona za wyjatkiem tego, że
      telefon ma wade oprogramowania:( Oddałam do serwisu i w wgranym oprog tez to
      samo. Oprócz tego telefon po naprawie serwisowej strasznie sie zawiesz, cos
      jest nie tak...Czy w takij sytuacji przysługuje mi wymiana aparatu na nowy???
      Dodam, ze ten aparat z abonamentem w plusie mam od 4 dni roboczych. Czy to
      prawda, ze w ciagu 10 dni mogę żądac wymiany?Pozdrawiam serdeczni...
      • iwosia K700i 30.11.04, 22:19
        Telefon wymienią Ci na nowy po 3 naprawach. Wysyłaj telefon ile razy się da do
        serwisu, to po 3 razie wymienią Ci na nowy, (o ile wada w telefonie jest taka
        sama). A w Salonie mogą Ci wymienić na nowy egzemplarz do 72 godz. po kupnie.

        Jeśli nic nie pomoże - pisz reklamację, Dział Reklamacji ZAZWYCZAJ (nie
        zawsze!) staje po stronie klienta.
      • szymekp86 Czy moge jakoś ulepszyć T610 30.11.04, 23:55
        czy moge wgrać do telefonu nowszy soft?
        Jak tak to czy to moge zrobić za darmo, lub ile to mnie będzie kosztowało?
        Czy moge w jaki kolwiek sposób podkręcić mojego SE T610 np. Powiększyć pamięć,
        przyśpieszyć (wymienić procka na nowszy:-)
        i czy moge to zrobić przez wgrywanie jakiś programów z internetu ?
        • iwosia Re: Czy moge jakoś ulepszyć T610 01.12.04, 00:00
          Poszukaj w necie stron z softami do T610, niektóre mozna ściągnąć,ale musisz
          mieć kabel łączący tel. z kompem.
          Jeśli telefon jest na gwarancji, możesz zanieść go do Salonu i powinni Ci go
          wysłać do serwisu. W serwisie wgrają ci za friko nowy soft.
    • Gość: Jakub Re: pracownik Plus GSM IP: *.bielsko.msk.pl 01.12.04, 11:45
      Mam także T610
      ale nie wiem co to jest soft i czym sie różnią poszczególne softy w T610.
      Mógłby mi ktoś powiedzieć co to jest ten soft i czy powieksza on pamiec
      telefonu albo go w jakiś sposób zmienia (np. powieksza rozdzielczość zdjęć na
      t610)?

      Bardzo prosze o odpowiedz
      • dj_dlugi Kwestie organizacyjne 01.12.04, 17:45
        Przyjacielu nie w tym wątku. bo sie zrobi bałagan. zadaj to pytanie "na zewnątrz".
        Proszę zadawajcie pytania o sieć plusa a o telefony, soft itp. pytajcie w
        osobnych tematach (to zresztą chyba lepiej dla was bo więcej osób je przeczyta).
    • micho77 Re: pracownik Plus GSM 03.12.04, 22:19
      Czy można bezkarnie rozwiązać umowę (w związku z info z ostatniej faktury) a
      jeśli tak to do kiedy a jeśli nie to co znaczy ten zapis na fakturze?
      Dzięki za pomoc.
      Michał
        • micho77 Re: pracownik Plus GSM 05.12.04, 20:32
          Będę wdzięczny jeśli napiszesz bo po kliknięciu na Twój link pojawia się
          komunikat, że podane forum jest niedostepne lub nie istnieje. Bedę wdzieczny za
          dokladne wyjasnienie tej kwestii. Please:)
    • Gość: badenov nowe taryfy po przedłużeniu umowy IP: *.internetdsl.tpnet.pl 05.12.04, 11:44
      Chcę się upewnić. Załóżmy, ze po nowym roku jakoś wejdą nowe taryfy w plusie
      niejako promocja ale właśnie jako nowe taryfy. Dopiero co przedłużylem umowę z
      plusem korzystając z PWA. Jakąkolwiek szanse zamiany taryfy na nowe znacznie
      bardziej korzystne będę miał dopiero za rok? Jeśli dobrze to rozumiem to
      poczuję się niestety nieco wystawiony do wiatru w tej sytuacji :(
      • iwosia Re: nowe taryfy po przedłużeniu umowy 05.12.04, 18:47
        Wszyscy, którzy tak myślą, muszą zrozumieć jedną kwestię. Wszędzie tak jest,
        nie tylko w telefonii komórkowej, że pewne usługi, towary, itp. stają się coraz
        tańsze. Trudno, korzystając z jakiejść promocji, z jakiejś oferty, podejmujesz
        decyzję! Więc nie można potem jak dziecko tupać nóżkami, że po dwóch dniach
        wchodzi nowa promocja, a my już nie możemy z niej korzystać!
        Wszędzie tak jest i mi sie wydaje to całkiem logicznei naturalne!!
        Każda kolejna promocja, bez względu czego dotyczy, jest lepsza od tej
        porzedniej!! Np. kupując samochód dzisiaj, płacisz za niego promocyjną cenę. Za
        2 miesiące jest nowa promocja i klient, który wtedy kupuje ten samochód, ma
        lepsze warunki!! Głupio by było, gdybyśmy wtedy buntowali się, że zostaliśmy
        zrobieni w konia, bo ci dzisiejsi klienci mają lepszą promocję niż my wtedy!!
        Czy zażądamy wtedy oddania gotówki, żeby nasz samochód kosztował tyle samo, co
        dla nowego klienta!? To trochę... dziecinne! Tak jest wszędzie, to normalne, to
        prawo rynku!!
        Więc nikt tu nikogo nie robi w konia!!
        Promocje, te sprzed roku, czy dwóch, wiadomo, że są gorsze od tych
        dzisiejszych, ale na tym to właśnie polega!! Trzeba walczyć o klienta, klient
        jest coraz bardziej wybredny, a konkurencja nie śpi, dlatego z każdą promocją,
        są coraz to lepsze warukni.
        Nikt nam nie każe korzystać z danej promocji!! Możemy poczekać na lepszą! Tylko
        co z tego, skoro po miesiącu pojawi się lepsza... :-)