Gość: Julka IP: *.internetdsl.tpnet.pl 11.12.08, 00:01 Słowa Je t`aime et je t`aimerai toujours mon presque premiere amour ... Ref. Nous seron tous deux comme deux amureux nous seron si bien main dans la main... Przepraszam za błędy. To było 25 lat temu Może ktoś poda linka. Proszę Odpowiedz Link Zgłoś Obserwuj wątek Podgląd Opublikuj
karen64 Re: wykonawca Kristoph 11.12.08, 00:43 Proszę bardzo : pl.youtube.com/watch?v=vU0FoUMei-g&feature=related Je t'aime et je t'aimerai toujours.Mon presque premier amour.Ma tendresse, mon bonheur, ma douleur.Je t'enferme au fond de mon cœur {Refrain:}Nous serons tous deux comme des amoureux.Nous serons si bien main dans la main.Nous serons tous deux comme des amoureux.Nous serons si bien main dans la main. Quand, où et comment le dire.Ce grand amour qui nous déchire. Je t'aime et je t'aimerai toujours.De l'aube à la fin du jour. {au Refrain}La la la la la ....... Odpowiedz Link Zgłoś
Gość: Julka Re: wykonawca Kristoph IP: *.internetdsl.tpnet.pl 11.12.08, 23:19 No normalnie nie wierzę Tak długo tego szukałam. Bardzo dziekuję. Chodziłam do LO w latach 72-76. Wtedy nagrałam tę piosenkę na szpulowy i tę piosenkę tłumaczyliśmy na lekcji j. francuskiego. Słowa pamiętam dokładnie, gorzej z pisownią. Jeszcze raz WIELKIE dzięki Odpowiedz Link Zgłoś