Dodaj do ulubionych

Raz ja chcę się wygadać

22.12.21, 15:37

Wiecie co, od kilku dni moje emocje oscylują od niedowierzania, przez obrzydzenie i smutek, po złość i odrazę. Od razu powiem, że cała sytuacja kosztowała mnie dużo emocjonalnie, ale do rzeczy.
Kilka dni temu człowiek, z którym pracuję od kilku lat obraził się na mnie, bo powiedziałam, że nie wyszła mu intryga (coś tam chciał ugrać rozdmuchując pewne fakty). Powiedział, cyt: spierd**aj, po czym odciął się ode mnie zupełnie. W związku z tym, że mamy do końca roku zamknąć pewien projekt, odezwałam się mimo wszystko po kilku dniach, na co usłyszałam, że nie zamierza nigdy więcej ze mną pracować i w ogóle nie jestem warta jego czasu. Zaznaczę, że to człowiek, z którym od kilku lat łączą mnie mocne więzi zawodowe.
Projekt zamierzam skończyć sama, nie będę o nic prosiła.
Tak naprawdę to napisałam to, żeby się trochę wygadać i żeby ostrzec, by zastanowić się dwa razy, gdy daje się kolejne szanse ludziom zachowującym się chamsko i histerycznie. Ja tych szans dałam kilka. Bo projekt, bo coś ważnego, poza tym przecież każdy czasami może przesadzić i pewnie już nie będzie. Doprowadziłam tym tylko i wyłącznie do tego, że człowiek poczuł się bezkarny. Powiem wam, że ciężko mi z tym, ale dostałam nauczkę jakich mało.
Obserwuj wątek
    • enith Re: Raz ja chcę się wygadać 22.12.21, 15:59
      Czy coś w przeszłości wskazywało, że ten konkretny człowiek może mieć taki odpał? Pracowaliście blisko przez kilka lat, więc podejrzewam, że pan miał na stanie takie akcje, choć może nie aż tak drastyczne. A teraz mu się spektakularnie ulało.
      Poradzę ci, żeby się nie samobiczować, bo w sumie nigdy nie wiadomo, co komu siedzi w głowie. A niezależnie od genezy waszego konfliktu, nie zasłużyłaś na tak chamskie potraktowanie. Chroń siebie i ciesz się, że pan w końcu pokazał prawdziwą twarz.
      • edw-ina Re: Raz ja chcę się wygadać 22.12.21, 16:18