puchowy Ogrom pracy poza lekcyjnej - żart !!! 31.01.10, 14:03 40:7dni = nie całe 6 godzin pracy 40:6dni = nie całe 7 godzin pracy Pani w hipermarkecie pracuje więcej za podobne pieniądze !!! Odpowiedz Link Zgłoś
juliaa45 Nauczyciele się awanturują. Dołożyli im jedną g... 31.01.10, 14:04 Jestem nauczycielką 20 lat i ja CHCĘ PRACOWAĆ 8 GODZIN W SZKOLE. w MOJEJ SYPIALNI musiałam oddać 4 m2 na biurko pod komputer i do pracy oraz szafę i etażerkę na materiały. Dlaczego mam sprzątać, ogrzewać i oświetlać powierzchnię, którą powinnam używać dla siebie a nie dla naszego kochanego państwa i jego społeczeństwa. Inne panie mają toaletkę i inne fajne rzeczy w sypialni a ja mam szkołę. To nie jest uczciwe abym do tego dopłacała. Państwo i społeczeństwo mnie okrada. Powinnam mieć w pracy biurko, komputer z drukarką i wszystkie materiały piśmiennicze potrzebne w mojej pracy. Natomiast w naszym pokoju nauczycielskim jest 1 ( słownie jedna) szafa na ubrania a pracuje nas 69 nauczycieli. Płaszcz trzeba zwinąć i położyć albo na jakimś krześle albo jak jestem rano to zmieszczę go w szafie. Nie ma dobrze gdzie usiąść aby wpisać temat bo inni się przeciskają do szafki albo po dziennik. Nasze panie sprzątaczki w porównaniu z nami mają komfort. Nie wspomnę już o gabinetach 5 dyrektorów. Do mojej pracy muszę wszystko dokupić od tuszu do drukarki, płyty CD a także papier. Dlaczego muszę sama za to płacić. Dlaczego nikt o tym nie pisze? to jakoś nikogo nie interesuje. Chciałabym przyjść o g 16.30 z pracy i mieć dom a nie szkolę.I cały czas dla mnie. Wolę pracować np. 5 godzin dydaktycznie z przerwami. Przygotować wszystko do zajęc. Ciekawa jestem jak MEN rozwiązałoby problem przebywania w szkole 69 nauczycieli równolegle? Kto z szanownej polskiej społeczności dorzuciłby się na wyposażenie miejsc pracy? Z tą szafa to nie bleff. To wschodnia ściana Polski. Tu wszystko jest możliwe. Jak ktoś chce zasponsorować nauczycielom chociaż ze dwie szafy na ubrania to napiszcie juliaa45@gazeta.pl Wtedy bę