Dodaj do ulubionych

Fatalna jakość poczty

IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 16.06.16, 14:56
To jak poczta działa w ostatnich tygodniach jest skandaliczne. Poczta się nie ładuje, albo ładuje ale zawiesza w czasie przeglądania wiadomości. Albo nie ma możliwości wysyłania wiadomości. Problemy pojawiają się co dwa trzy dni i trwają po wiele godzin.

Wszystko próbowane na dwóch różnych komputerach, na łącznie czterech różnych przeglądarkach.
Obserwuj wątek
    • bagienny Re: Fatalna jakość poczty 17.06.16, 09:48
      Proszę skontaktować się z naszym działem pomocy pomoc@agora.pl
      • Gość: Karol Re: Fatalna jakość poczty IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 17.06.16, 10:31
        Kontaktowałem się już na przełomie maja i czerwca. Kazaliście czyścić pliki tymczasowe itd. Pomogło to, ale jak się okazuje była to tylko chwilowa poprawa. Bo poczta ma to do siebie,, że działa dobrze 2, 3 dni, a potem problemy trwające kilka godzin lub dzień, dwa.
        • pi.asia Re: Fatalna jakość poczty 29.06.16, 22:05
          A jak się skontaktować z działem pomocy, gdy poczta jest zawieszona? Ma ktoś jakiś pomysł?

          Kasowanie wiadomości to droga przez mękę. Co dwie-trzy operacje poczta zawisa na kilka minut. Kasuję góra po cztery maile, bo więcej wolę nie ryzykować. I tak się zawiesza.
          • Gość: Karol Re: Fatalna jakość poczty IP: *.neoplus.adsl.tpnet.pl 30.06.16, 10:17
            Mi się zawiesza przy zapisywaniu wiadomości w trakcie pisania. Wyślij maila na pomoc@agora.pl

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka