Dodaj do ulubionych

ciągle zmęczony

02.12.06, 19:25
witam,

wiem, że mam depresję, wiem że mam nerwicę, kompletnie nie radzę sobie z
stresem... moja osoba to porażka...
pracuję i studiuję
praca jest fajna, jednak studia (zaocze) mnie dobijają...
najgorsze jest, że jestem po prostu ciągle zmęczony, potwornie zmęczony, w
pracy ledwo mogę się skupić, na uczelni po prostu zasypiam
nie pamiętam kiedy ostatnio czułem się wypoczęty,kiedy czułem się dobrze
nie mogę sie wyspać - 8 godz snu i wstaję po prostu zmasakrowany :((
biorę na noc cloranxen i mianserin w dość małych dawkach, bo nie usnę
nie biorę dużych bo z rana bym był nieprzytomny
co ja mam począć...
na nic nie mam czasu, (czytaj na kobiety i kontakty towarzyskie)
czuję, że obumieram
co robić..?
Obserwuj wątek
    • eizo1 Re: ciągle zmęczony 02.12.06, 20:02
      ile czasu to bierzesz?
      • ollaboga77 Re: ciągle zmęczony 02.12.06, 20:32
        Geniusz znajdz sobie kobiete ułóż sobie życie a studia zawsze zrobisz tym
        bardziej zaoczne!
      • genioosz23 Re: ciągle zmęczony 02.12.06, 20:38
        biorę od sierpnia zeszłego roku
        • eizo1 Re: ciągle zmęczony 02.12.06, 20:44
          to ponad rok jeśli dobrze liczę
          i co na to lekarz?
          rozumiem że wcześniej działał i ostatnio ci się pogorszyło
          jeśli atk to czeka cię zabawa z dobieraniem nowego leku
          • julia30bb Re: ciągle zmęczony 02.12.06, 21:23
            Zmeczeniu nie można ulegać, najlepszym lekarstwem są ćwiczenia fizyczne.
            Zmięczenie jest częścią depresji i prowadzi do depresyjnych myśli.

Pozdrawiam
            Julia

• abasia471 Re: ciągle zmęczony 03.12.06, 00:47
              > Zmeczeniu nie można ulegać, najlepszym lekarstwem są ćwiczenia fizyczne.
              > Zmięczenie jest częścią depresji i prowadzi do depresyjnych myśli.
              > Pozdrawiam
              > Julia

Głupocie również nie można ulegać, dlatego autor wątku powinien pominąć tę