mgr

(8 wyników)
  • Doradzcie mi coś bo ja tracę juz trzezwość mysli a wtedy to nie mozna juz znaleśc odpowiedzi na najprostsze pytania. Jestem nauczycielem kontraktowym (3 lata pracy w szkole sredniej) i lektorem (obecnie szkola jezykowa i centrum edukacyjne), moj problem to to ze pomimo ze pracuje w tym zawodzie to jednak nie mam wyksztalcenia kierunkowego (posiadam cpe, mgr niekierunkowego, i podyplomowa pedagogike i metodyke dla nauczycieli ang), chcialabym teraz zmienic szkole na blizsza mojemu zamieszkani...
  • Witam, Mam tytuł mgr filologii polskiej, licencjat z filologii angielskiej (NKJO) i podyplomówkę z nauczania polskiego jako obcego. Studiując anglistykę, a potem pracując jako lektorka języka angielskiego i polskiego jako obcego odkryłam, że to jest właśnie kierunek, w jakim chciałabym rozwijać się zawodowo. I chyba dobrze mi idzie, bo studenci i pracodawcy są bardzo zadowoleni. Ale... jednak mam tylko licencjat... Rozglądałam się ostatnio za pracą i dowiedziałam się na jednej z w...
  • Mam takie pytanie - jaki egzamin tego typu mogłabym zrobić? Moje warunki to: - posiadam FCE i CAE - obecnie studiuję na kierunku Filologia Angielska - z tego co widzę z programu nauczania to jest to nauczycielska specjalność, jest psychologia, pedagogika, praktyki, metodyka, metodyka dziecięca - pracuję w prywatnej szkole językowej jako lektor - uczę young learners w wieku 5-10 lat Czy po licencjacie mogę zrobić jakiś kurs już specjalnie dla nauczycieli, który mógłby podnieść moje k...
  • Czy ktoś się orientuje jakie kwalifikacje trzeba mieć żeby uczyć - może nie od raz na SGHu czy UW ale generalnie na Wyższych Szkołach Śzczęscia i Sukcesu?
  • Zamierzam podjąć na nowo pracę w szkole i interesuje mnie ile otrzymuje nauczyciel kontraktowy na rękę. Mam przygotowanie pedag. i uczyłam trzy lata w szkole. A może ktoś wie czy istnieje jeszcze dodatek "wiejski"???Dzięki za odpowiedź.